Crashpady zobaczcie!

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
Awatar użytkownika
butcho
bywalec
bywalec
Posty: 48
Rejestracja: pn 29 gru 2008, 19:23
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PL

Crashpady zobaczcie!

Post autor: butcho » czw 05 lut 2009, 15:05

Niose sie z zamiarem kupna crashpadow z UK bo ostatnio kolezka z baru namowil mnie na to.Cena mniej wiecej to 20 funtow z przesylka.Czyli o polowe taniej z tego co widzialem w polsce za 240 i chyba bylo trzeba cos wiernic w moto.Co myslicie o tych, do wszystkich modeli i bez wiercenia.Ja generalnie potrzebuje do nauki na wheelie myslicie ze dadza rady?.

Jeszcze nie wiem ile za przesylke za te ponizej ale czekam na odpowiedz
http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-VFR-750-800 ... 240%3A1318

A co myslicie o tych.Z przesylka do polski 16 funtów :-), co to znaczy Vtec?
http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-VFR-750-800 ... 240%3A1318
Bazowa wiedza o VFR.Ciagle czytam manuala

Awatar użytkownika
Achmed
klepacz
klepacz
Posty: 1900
Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Achmed » czw 05 lut 2009, 15:34

Nie dadzą rady i narobia większej szkody przy upadku niż bez, na fotkach widać że są wkręcane w miejce śruby łączącej owiewke z wspornikiem tam jest gwint M 6, taką śrubkę zegniesz kombinerkami nie wspominając o wsporniku a co dopiero moto ważące 220 kg :roll:
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II

Awatar użytkownika
Achmed
klepacz
klepacz
Posty: 1900
Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Achmed » czw 05 lut 2009, 15:37

VTEC
http://pl.wikipedia.org/wiki/VTEC

chodzi o nową VFR 800 "viteka"
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 825
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Post autor: robsonic » czw 05 lut 2009, 16:03

Chcesz to Ci puszczę fotkę moich dedykowanych do vfr i z allegro
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2089
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Post autor: Gregory » czw 05 lut 2009, 16:13

Achmed pisze:ważące 220 kg
VFR nie waży przypadkiem ok 240 kg :?:
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

Awatar użytkownika
Achmed
klepacz
klepacz
Posty: 1900
Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Achmed » czw 05 lut 2009, 16:27

Gregory pisze:VFR nie waży przypadkiem ok 240 kg
która? i pełna czy sucha bo moja waży 209 kg ale znając czepliwość nygusów napisałem 220 jako srednią z wag modeli rc24-Vtec :P
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II

Fazer72
pisarz
pisarz
Posty: 373
Rejestracja: pt 05 paź 2007, 20:31
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Fazer72 » czw 05 lut 2009, 18:27

Takie craschpady to tjuning optyczny jest raczej

Awatar użytkownika
RALF
klepacz
klepacz
Posty: 678
Rejestracja: pn 03 lis 2008, 23:27
Imię: Rafał
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Marki

Post autor: RALF » czw 05 lut 2009, 19:06

lepiej kupić porządne :lol:
Radio Kolor 103 FM
K&N - Exhaust Delkewic - White Lamp - White Indicators - Polished wheel rims -Carbon Mudguard - Bagster

Awatar użytkownika
butcho
bywalec
bywalec
Posty: 48
Rejestracja: pn 29 gru 2008, 19:23
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PL

Post autor: butcho » czw 05 lut 2009, 21:43

Mozecie wysłać linka do tych porządnych?Poszukam czegos takiego w uk moze bedzie taniej
Bazowa wiedza o VFR.Ciagle czytam manuala

Awatar użytkownika
robert
teksciarz
teksciarz
Posty: 151
Rejestracja: ndz 29 lip 2007, 18:20
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WIEDEN

pady

Post autor: robert » pt 06 lut 2009, 19:20

ja mam 6 ztuk
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Robert

Awatar użytkownika
Argail
pisarz
pisarz
Posty: 437
Rejestracja: pn 09 cze 2008, 19:51
Imię: Dariusz
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Argail » pt 20 lut 2009, 09:51

Panowie - do RC46 też coś jeszcze macie?
Nie chciałbym kupować złomu a nigdzie nie mogę znaleźć do tego modelu
Jestem jedyny z całej bandy, która nie leżała w zeszłym roku, obawiam się, że mogę szybko nadrobić straty... Wolę zapobiec wydatkom Gdzie i jakie crash pady kupić do rc6?
rejoice o young man in thy youth

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » pt 20 lut 2009, 10:06

przyłączam się do pytania :D
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » pt 20 lut 2009, 10:08

robert ten crash z drugiej fotki ma jak według mnie za długą śrubę mocującą, jak widzę szpilka przechodzi przez cały crash, potem przez ramę i wkręcana jest w mocowanie silnika

miej więcej takiej długości qmpel miał zamontowany w CBR 929, przy paciaku przy niewielkiej prędkości całość się wygięła jak plastelina - szczęście, że użył (nieświadomie) do montażu śruby o mniejszej twardości niż oryginalna - oryginalna by po prostu strzeliła
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3542
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » pt 20 lut 2009, 12:10

Ta śruba z drugiej fotki jest za długa i w dodatku mocowana do otworu zrobionego w ramie a nie mocowania silnika. Nie chce myśleć jaką wyrwę zrobi w ramie.

Jeżeli ufasz tej śrubie to spróbuj podnieś moto na niej na jakimś wysięgniku, gwarantuje że się wydnie. Mniemam że tak długą to ja wygnę rękami. A przy ślizgu siła działająca na śrubę kilkukrotnie przekracza ciężar otocykla.

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » pt 20 lut 2009, 16:22

a tak wyglądają Crash zrobione do Fazera mojej Żony

śruba 10 jest wkręcana w dystans z dwóch stron, ta co przykręca "część roboczą" chowa się do połowy

przetestowane na mojej VFR
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 253 gości