Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
-
butcho
- bywalec

- Posty: 48
- Rejestracja: pn 29 gru 2008, 19:23
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PL
Post
autor: butcho » czw 05 lut 2009, 15:05
Niose sie z zamiarem kupna crashpadow z UK bo ostatnio kolezka z baru namowil mnie na to.Cena mniej wiecej to 20 funtow z przesylka.Czyli o polowe taniej z tego co widzialem w polsce za 240 i chyba bylo trzeba cos wiernic w moto.Co myslicie o tych, do wszystkich modeli i bez wiercenia.Ja generalnie potrzebuje do nauki na wheelie myslicie ze dadza rady?.
Jeszcze nie wiem ile za przesylke za te ponizej ale czekam na odpowiedz
http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-VFR-750-800 ... 240%3A1318
A co myslicie o tych.Z przesylka do polski 16 funtów

, co to znaczy Vtec?
http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-VFR-750-800 ... 240%3A1318
Bazowa wiedza o VFR.Ciagle czytam manuala
-
Achmed
- klepacz

- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Achmed » czw 05 lut 2009, 15:34
Nie dadzą rady i narobia większej szkody przy upadku niż bez, na fotkach widać że są wkręcane w miejce śruby łączącej owiewke z wspornikiem tam jest gwint M 6, taką śrubkę zegniesz kombinerkami nie wspominając o wsporniku a co dopiero moto ważące 220 kg

VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
-
Achmed
- klepacz

- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Achmed » czw 05 lut 2009, 15:37
VTEC
http://pl.wikipedia.org/wiki/VTEC
chodzi o nową VFR 800 "viteka"
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
-
robsonic
- klepacz

- Posty: 825
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
-
Kontakt:
Post
autor: robsonic » czw 05 lut 2009, 16:03
Chcesz to Ci puszczę fotkę moich dedykowanych do vfr i z allegro
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę

-
Gregory
- ostry klepacz

- Posty: 2089
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
-
Kontakt:
Post
autor: Gregory » czw 05 lut 2009, 16:13
Achmed pisze:ważące 220 kg
VFR nie waży przypadkiem ok 240 kg

Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
-
Achmed
- klepacz

- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Achmed » czw 05 lut 2009, 16:27
Gregory pisze:VFR nie waży przypadkiem ok 240 kg
która? i pełna czy sucha bo moja waży 209 kg ale znając czepliwość nygusów napisałem 220 jako srednią z wag modeli rc24-Vtec

VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
-
Fazer72
- pisarz

- Posty: 373
- Rejestracja: pt 05 paź 2007, 20:31
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czę100chowa
Post
autor: Fazer72 » czw 05 lut 2009, 18:27
Takie craschpady to tjuning optyczny jest raczej
-
RALF
- klepacz

- Posty: 678
- Rejestracja: pn 03 lis 2008, 23:27
- Imię: Rafał
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Marki
Post
autor: RALF » czw 05 lut 2009, 19:06
lepiej kupić porządne

Radio Kolor 103 FM
K&N - Exhaust Delkewic - White Lamp - White Indicators - Polished wheel rims -Carbon Mudguard - Bagster
-
butcho
- bywalec

- Posty: 48
- Rejestracja: pn 29 gru 2008, 19:23
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PL
Post
autor: butcho » czw 05 lut 2009, 21:43
Mozecie wysłać linka do tych porządnych?Poszukam czegos takiego w uk moze bedzie taniej
Bazowa wiedza o VFR.Ciagle czytam manuala
-
robert
- teksciarz

- Posty: 151
- Rejestracja: ndz 29 lip 2007, 18:20
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WIEDEN
Post
autor: robert » pt 06 lut 2009, 19:20
ja mam 6 ztuk
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Robert
-
Argail
- pisarz

- Posty: 437
- Rejestracja: pn 09 cze 2008, 19:51
- Imię: Dariusz
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: Argail » pt 20 lut 2009, 09:51
Panowie - do RC46 też coś jeszcze macie?
Nie chciałbym kupować złomu a nigdzie nie mogę znaleźć do tego modelu
Jestem jedyny z całej bandy, która nie leżała w zeszłym roku, obawiam się, że mogę szybko nadrobić straty... Wolę zapobiec wydatkom Gdzie i jakie crash pady kupić do rc6?
rejoice o young man in thy youth
-
orzyl
- klepacz

- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
-
Kontakt:
Post
autor: orzyl » pt 20 lut 2009, 10:06
przyłączam się do pytania

Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
-
Ketchup
- klepacz

- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
Post
autor: Ketchup » pt 20 lut 2009, 10:08
robert ten crash z drugiej fotki ma jak według mnie za długą śrubę mocującą, jak widzę szpilka przechodzi przez cały crash, potem przez ramę i wkręcana jest w mocowanie silnika
miej więcej takiej długości qmpel miał zamontowany w CBR 929, przy paciaku przy niewielkiej prędkości całość się wygięła jak plastelina - szczęście, że użył (nieświadomie) do montażu śruby o mniejszej twardości niż oryginalna - oryginalna by po prostu strzeliła
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
-
ppamula
- stary wyjadacz

- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: ppamula » pt 20 lut 2009, 12:10
Ta śruba z drugiej fotki jest za długa i w dodatku mocowana do otworu zrobionego w ramie a nie mocowania silnika. Nie chce myśleć jaką wyrwę zrobi w ramie.
Jeżeli ufasz tej śrubie to spróbuj podnieś moto na niej na jakimś wysięgniku, gwarantuje że się wydnie. Mniemam że tak długą to ja wygnę rękami. A przy ślizgu siła działająca na śrubę kilkukrotnie przekracza ciężar otocykla.
-
Ketchup
- klepacz

- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
Post
autor: Ketchup » pt 20 lut 2009, 16:22
a tak wyglądają Crash zrobione do Fazera mojej Żony
śruba 10 jest wkręcana w dystans z dwóch stron, ta co przykręca "część roboczą" chowa się do połowy
przetestowane na mojej VFR
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 245 gości