
Witam wszystkich milosnikow dwoch kolek
- onlyCBR
- bywalec
- Posty: 36
- Rejestracja: śr 30 lip 2008, 17:08
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pszczyna
- Kontakt:
Masz racje...oba motocykle sa zajebiste!!!MadziX pisze:Witam !![]()
no cos tu jest wyraźnie na rzeczy z tymi vframi i cbrkami i działa to w rózne strony.....
jedni zmieniają vfr na cbr, inni cbr na vfr, jeszcze inni dokupują do vfry cbrę, a jeszcze inni zmienili cbr na vfr i cały czas tęsknią za cbr więc chyba znowu zrobią zmianę![]()
a może to po prostu dwa zaje*iste motocykle i nie wiadomo do końca który brać![]()
pozdr
Ja mam CBR f4i i dokupilem jeszcze Fireblade`a ale szybko okazalo sie,ze Blady ma niesamowite rezerwy mocy i mala CeBeeRka poszla w odstawke

Jedyny problem jaki mam z tym Bladym to to,ze nie wyrabiam z nadgarstkami

Jezdze raczej sporo(zima zrobilem ponad 20000 km

Szerokosci i przyczepnosci Bracia i Siostry!
NIGDY NIE JEZDZIJ SZYBCIEJ NIZ TWOJ ANIOL STROZ POTRAFI LATAC!
- onlyCBR
- bywalec
- Posty: 36
- Rejestracja: śr 30 lip 2008, 17:08
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pszczyna
- Kontakt:
Na F4 nie mogłem nażekać bo była komfortowa jednak brakowało jej mocy w trasie...
Mocy Bladego nie potrzeba wykorzystywać do końca bo jest jej w sam raz.Fajne jest to,że nie trzeba go tak wysoko kręcić i nie trzeba tak mieszać w biegach.
Chcę się przesiąść na VFR z rocznika 05-06 tylko boję się znowu o ten niedobór mocy...
Latam po Irlandii i zachodniej Europie i normalne przelotowe prędkości w trasie z bagażem to 150-190 km/h i nie wiem czy takim wymaganiom sprosta VFR.
Napewno XX dałby rady ale jest dla mnie za ciężki...
Mocy Bladego nie potrzeba wykorzystywać do końca bo jest jej w sam raz.Fajne jest to,że nie trzeba go tak wysoko kręcić i nie trzeba tak mieszać w biegach.
Chcę się przesiąść na VFR z rocznika 05-06 tylko boję się znowu o ten niedobór mocy...
Latam po Irlandii i zachodniej Europie i normalne przelotowe prędkości w trasie z bagażem to 150-190 km/h i nie wiem czy takim wymaganiom sprosta VFR.
Napewno XX dałby rady ale jest dla mnie za ciężki...
NIGDY NIE JEZDZIJ SZYBCIEJ NIZ TWOJ ANIOL STROZ POTRAFI LATAC!
- MadziX
- stary wyjadacz
- Posty: 3123
- Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
- Imię: Magdalena
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Kontakt:
nie chcę Cię martwić onlyCBR ,ale jak brakowało Ci mocy w trasie na F4 i uważales ,że Fireblade ma jej w sam raz to się zanudzisz na Vfrze.
Zaraz mnie tu połowa forum powiesi na suchej gałęzi, ale wiem jak mój Tomek przeszedł tę zmianę ( jezdził kilka dobrych lat na Gsxr 1100 - ok 140 koni, potem Fireblady na wtryskach to już była potęga z tą wagą ) i nieraz marudzi,że żałuje,że kupił taki nudny sprzęt jakim jest Vitek .
Ale wiadomo każdy jest inny, kazdy ma inne oczekiwania itd , a żeby się przekonać trzeba samemu spróbować.
Mi mocy w f4 nie brakuje,ale tez jest roznica czy dosiadam jej ja czy facet o 40 kg ode mnie ciezszy - ma to znaczenie. Dla mnie w porownaniu do 750 na gaznikach jest super zwrotna lekka i dynamiczna.
Natomiast jesli chodzi o predkosci przelotowe to myślę,że spokojnie. Zrobilam 3 zezony na rc36, sporo tras i normalny dla mnie przedział na budziku był własnie od 160 - 190. W| trasy Vfrka była rewelacyjna, można było z palcem w nosie machnąć ponad 1000 jednego dnia i nawet nie czuło się tego w kosciach.
Zaraz mnie tu połowa forum powiesi na suchej gałęzi, ale wiem jak mój Tomek przeszedł tę zmianę ( jezdził kilka dobrych lat na Gsxr 1100 - ok 140 koni, potem Fireblady na wtryskach to już była potęga z tą wagą ) i nieraz marudzi,że żałuje,że kupił taki nudny sprzęt jakim jest Vitek .
Ale wiadomo każdy jest inny, kazdy ma inne oczekiwania itd , a żeby się przekonać trzeba samemu spróbować.
Mi mocy w f4 nie brakuje,ale tez jest roznica czy dosiadam jej ja czy facet o 40 kg ode mnie ciezszy - ma to znaczenie. Dla mnie w porownaniu do 750 na gaznikach jest super zwrotna lekka i dynamiczna.
Natomiast jesli chodzi o predkosci przelotowe to myślę,że spokojnie. Zrobilam 3 zezony na rc36, sporo tras i normalny dla mnie przedział na budziku był własnie od 160 - 190. W| trasy Vfrka była rewelacyjna, można było z palcem w nosie machnąć ponad 1000 jednego dnia i nawet nie czuło się tego w kosciach.
Ostatnio zmieniony czw 31 lip 2008, 20:26 przez MadziX, łącznie zmieniany 1 raz.

- onlyCBR
- bywalec
- Posty: 36
- Rejestracja: śr 30 lip 2008, 17:08
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pszczyna
- Kontakt:
Dzięki MadziX!!!
Właśnie o takie szczere opinie mi chodzi! Nie interesują mnie żadne dane producenta bo mają się nijak do faktycznej przyjemności z jazdy...Chcę słyszeć tylko prawdziwe opinie i odczucia samych użytkowników...
Czyli z tego co zauważyłem już wcześniej VFR daje radę ale solo i bez bagażu...a jeśli załaduję jej 3 kufry i plecaczka do może nie dać rady...hmm...
Może mam wyśrubowane wymagania ale nie mam wielkiego wyboru jeśli chodzi o szybkie sportowe turystyki...
Mam tylko 173cm wzrostu więc duże maszyny typu Księżna Afrykańska odpadają bo ich nie utrzymam...,XX też jest bardzo podatny na wywrotki podczas stawiania na centralną i na manewrowaniu po pochyłych parkingach...Myślałem jeszcze nad FJR lub ZZR 1400 ale jakoś wolę HONDĘ ...
No poradźcie proszę wybrednemu ziomkowi
Właśnie o takie szczere opinie mi chodzi! Nie interesują mnie żadne dane producenta bo mają się nijak do faktycznej przyjemności z jazdy...Chcę słyszeć tylko prawdziwe opinie i odczucia samych użytkowników...
Czyli z tego co zauważyłem już wcześniej VFR daje radę ale solo i bez bagażu...a jeśli załaduję jej 3 kufry i plecaczka do może nie dać rady...hmm...
Może mam wyśrubowane wymagania ale nie mam wielkiego wyboru jeśli chodzi o szybkie sportowe turystyki...

Mam tylko 173cm wzrostu więc duże maszyny typu Księżna Afrykańska odpadają bo ich nie utrzymam...,XX też jest bardzo podatny na wywrotki podczas stawiania na centralną i na manewrowaniu po pochyłych parkingach...Myślałem jeszcze nad FJR lub ZZR 1400 ale jakoś wolę HONDĘ ...
No poradźcie proszę wybrednemu ziomkowi

NIGDY NIE JEZDZIJ SZYBCIEJ NIZ TWOJ ANIOL STROZ POTRAFI LATAC!
- MadziX
- stary wyjadacz
- Posty: 3123
- Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
- Imię: Magdalena
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Kontakt:
Wiesz kazdy ma inny temperament. Widzę,że Ty lubisz mocne maszynki..Jednemu vfr starczy, innemu nie. Moj Tomek cierpi na brak mocy nawet bez bagazu ( z pasazerem nie jezdzi w ogóle ) - generalnie chodzi o charakter sprzęta.
No wlasnie - problem w tym,ze nie ma wyboru i jesli mocne to zbyt extremalne pod kątem pozycji na trasę - bo tak poza tym to bajka ,a jesli bardziej turystyczne to za słabe albo za krowiaste.
Z drugiej strony absolutnie nie chcę Cię zniechęcac. Osobiście uwazam Vfrę za świetne moto, mogliby tylko ją trochę odchudzić w koncu i dodac przynajmniej ze 20-30 konikow.
Po prostu jak juz kupisz to potem po dwoch miechach zmieniac to niestety oznacza tylko jedno - czas i pieniądze.
Masz mozliwosc przejechania się na czyjejs vfr ?

No wlasnie - problem w tym,ze nie ma wyboru i jesli mocne to zbyt extremalne pod kątem pozycji na trasę - bo tak poza tym to bajka ,a jesli bardziej turystyczne to za słabe albo za krowiaste.
Z drugiej strony absolutnie nie chcę Cię zniechęcac. Osobiście uwazam Vfrę za świetne moto, mogliby tylko ją trochę odchudzić w koncu i dodac przynajmniej ze 20-30 konikow.

Po prostu jak juz kupisz to potem po dwoch miechach zmieniac to niestety oznacza tylko jedno - czas i pieniądze.
Masz mozliwosc przejechania się na czyjejs vfr ?

- onlyCBR
- bywalec
- Posty: 36
- Rejestracja: śr 30 lip 2008, 17:08
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pszczyna
- Kontakt:
Adminie szanowny...można ten temat gdzieś przeżucić bo troszke OFF TOPIC Zrobiłem...
Niestety nie mam okazji pojeździć czyjąś VFR,no chyba,że 400-tka
I tak wygląda na to,że będę motocykle zmieniał co roku aż trafię w końcu coś dla siebie...
No chyba,że można podkręcić VFR i zrobić zniej mocniejszą maszynkę...Tylko nie wiem jak przełoży się to na żywotność...
Albo zacznę duuużo jeść i jak urosnę to se kupię w końcu tego XX-a
Niestety nie mam okazji pojeździć czyjąś VFR,no chyba,że 400-tka

I tak wygląda na to,że będę motocykle zmieniał co roku aż trafię w końcu coś dla siebie...
No chyba,że można podkręcić VFR i zrobić zniej mocniejszą maszynkę...Tylko nie wiem jak przełoży się to na żywotność...
Albo zacznę duuużo jeść i jak urosnę to se kupię w końcu tego XX-a

NIGDY NIE JEZDZIJ SZYBCIEJ NIZ TWOJ ANIOL STROZ POTRAFI LATAC!
- onlyCBR
- bywalec
- Posty: 36
- Rejestracja: śr 30 lip 2008, 17:08
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pszczyna
- Kontakt:
OK.Wiec zostanmy tutaj...
Sorki...ponioslo mnie wczesniej...Osiagi F4 wystarczaly mi w zupelnosci tylko nie przepadam za kreceniem silnika non stop na wysokie obroty i stad ta zmiana na Bladego.
Powiedz mi prosze jak jest roznica miedzy F4 a VFR.
F4 mialem z rocznika 02 a VFR chce z rocznika 05-06...Bede wiec milo zaskoczony praca silnika czy raczej jest bardzo porownywalna do F4? Wiem oczywiscie,ze to dwa zupelnie inne silniki.
Jaka jest maksymalna predkosc w trasie,przy ktorej VFR sie nie meczy? Lubie jak silnik pracuje miekko i spokojnie.F4-ke musialem krecic wysoko chcac jechac ok 170 km/h i nie za bardzo mi to odpowiadalo...Blady nie meczy sie nawet przy 200 km/h.
Jak spisuje sie VFR obciazona trzema kuframi?Meczy sie wtedy czy spokojnie sobie z tym radzi?
Troszke tego duzo ale wlasnie takich informacji potrzebuje...
Pozdrawiam!
Sorki...ponioslo mnie wczesniej...Osiagi F4 wystarczaly mi w zupelnosci tylko nie przepadam za kreceniem silnika non stop na wysokie obroty i stad ta zmiana na Bladego.
Powiedz mi prosze jak jest roznica miedzy F4 a VFR.
F4 mialem z rocznika 02 a VFR chce z rocznika 05-06...Bede wiec milo zaskoczony praca silnika czy raczej jest bardzo porownywalna do F4? Wiem oczywiscie,ze to dwa zupelnie inne silniki.
Jaka jest maksymalna predkosc w trasie,przy ktorej VFR sie nie meczy? Lubie jak silnik pracuje miekko i spokojnie.F4-ke musialem krecic wysoko chcac jechac ok 170 km/h i nie za bardzo mi to odpowiadalo...Blady nie meczy sie nawet przy 200 km/h.
Jak spisuje sie VFR obciazona trzema kuframi?Meczy sie wtedy czy spokojnie sobie z tym radzi?
Troszke tego duzo ale wlasnie takich informacji potrzebuje...

Pozdrawiam!
NIGDY NIE JEZDZIJ SZYBCIEJ NIZ TWOJ ANIOL STROZ POTRAFI LATAC!
- Sylwio
- klepacz
- Posty: 1159
- Rejestracja: sob 09 lut 2008, 00:58
- Imię: Sylwester
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chrzanów
- Kontakt:
Proponowałbym jednak przeniść dyskusję bo do powitalni rzadko zagląda się po raz drugi (np. mi się to rzadko zdarza)onlyCBR pisze:OK.Wiec zostanmy tutaj...
Troszke tego duzo ale wlasnie takich informacji potrzebuje...
Pozdrawiam!
Jak dobrze przeszukasz forum to na pewno znajdziesz interesujące Cię informację, wrzucam Ci linka do jednego z ciekawszych tematów, a jest ich więcej

viewtopic.php?t=2448
"A ty siej. A nuż coś wyrośnie. A ty - to, co wyrośnie - zbieraj. A ty czcij - co żyje radośnie, A ty szanuj to, co umiera..."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości