Tak, tak, mów tak sobie.majkelVFR pisze:moto będzie u mnie na długi czas
Informacje o VFR 750 RC24
- Arnold
 - ostry klepacz

 - Posty: 2432
 - Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
 - Imię: Arnold
 - województwo: opolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Re: Informacje o VFR 750 RC24
- 
				majkelVFR
 - Posty: 12
 - Rejestracja: pn 29 sie 2011, 23:14
 - Imię: Michał
 - województwo: śląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Rybnik
 
Re: Informacje o VFR 750 RC24
bedzie to moje pierwsze mocniejsze moto po 400 
wiec w zupełnosci wystarczające na dłuższy okres
dopuki nie zachce mi sie czegos nowszego
jeszcze jedno pytanie, jaki najszerszy laczek wejdzie do rc24 na tył oczywiscie
 ?
			
									
									
						wiec w zupełnosci wystarczające na dłuższy okres
dopuki nie zachce mi sie czegos nowszego
jeszcze jedno pytanie, jaki najszerszy laczek wejdzie do rc24 na tył oczywiscie
- olo
 - klepacz

 - Posty: 1519
 - Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
 - Imię: Olek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Rybnik
 - Kontakt:
 
Re: Informacje o VFR 750 RC24
dobra rada od doświadczonych-nie poprawiaj japońców, jak ma być 140 to niech tak będzie i ani milimetra szerzej, chyba że będziesz tylko sie lansował na miejskich bulwarach...w co jednak mocno wątpię bo na tym sprzęcie to....majkelVFR pisze:jaki najszerszy laczek wejdzie do rc24 na tył
VFR-OC Poland, South Park section,  MTZ sub-section 
						- emil
 - stary wyjadacz

 - Posty: 4215
 - Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
 - Imię: Łukasz
 - województwo: śląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: SO/SZA
 
Re: Informacje o VFR 750 RC24
Olo ale masz szopena 
 
 
 
 
 sory za ot ale nie moglem sie powstrzymac 
 
a co do opony to ja myśle że tam i 200 wejdzie, pomierz sobie rozstaw wahacza, odejmij 1-2cm i masz szerokość opony max
 o ile nie spadnie z felgi. 
Figaro dobrze mówi, to kupa szmalu żeby taką babcie odbudować, KUPA, czasu jeszcze więcej, ale jak chcesz.
powodzenia
			
									
									
						a co do opony to ja myśle że tam i 200 wejdzie, pomierz sobie rozstaw wahacza, odejmij 1-2cm i masz szerokość opony max
Figaro dobrze mówi, to kupa szmalu żeby taką babcie odbudować, KUPA, czasu jeszcze więcej, ale jak chcesz.
powodzenia
- 
				majkelVFR
 - Posty: 12
 - Rejestracja: pn 29 sie 2011, 23:14
 - Imię: Michał
 - województwo: śląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Rybnik
 
Re: Informacje o VFR 750 RC24
jeżeli się ma:
chęci
zamiłowanie
i pieniądze
to wszystko idzie
to tak jak mowicie 140 max i bedzie ok
			
									
									
						chęci
zamiłowanie
i pieniądze
to wszystko idzie
to tak jak mowicie 140 max i bedzie ok
- kamil grudziadz
 - klepacz

 - Posty: 764
 - Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
 - Imię: Kamil
 - województwo: kujawsko-pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: GRUDZIADZ
 - Kontakt:
 
Re: Informacje o VFR 750 RC24
wrzuc taki laczek jaki sobie kochani inzynierowie z hondy wymyslili i bedzie oki.ja tez mialem szerszy u mnie ale wrocilem do oryginalu i twierdze ze motor prowadzi(ł) sie lepiej.
			
									
									
1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
- 
				majkelVFR
 - Posty: 12
 - Rejestracja: pn 29 sie 2011, 23:14
 - Imię: Michał
 - województwo: śląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Rybnik
 
Re: Informacje o VFR 750 RC24
czyli ze przy szerszym laczku sie prowadzi gorzej . ?
pewnie dlatego ze jest za szeroka oponka jak na felge co ; > ?
			
									
									
						pewnie dlatego ze jest za szeroka oponka jak na felge co ; > ?
- kamil grudziadz
 - klepacz

 - Posty: 764
 - Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
 - Imię: Kamil
 - województwo: kujawsko-pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: GRUDZIADZ
 - Kontakt:
 
Re: Informacje o VFR 750 RC24
ja nie wiem i nie oceniam czy tak jest,ale skoro mogla by wejsc opona 190 to dlaczego dali 170?skonstruowanie motocykla poprzedza wiele badan,tych odnosnie prowadzenia motocykla na roznych rozmiarach opon pewnie tez i skoro wybrali taki wlasnie rozmiar to znaczy ze lepiej byc nie moze.no chyba ze chcesz sie przylansowac na miescie jak to ktos wyzej zauwazyl,no to spoko-pakuj 190
			
									
									
1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
- kiki
 - ostry klepacz

 - Posty: 2508
 - Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
 - Imię: Piotr
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Węgrów
 - Kontakt:
 
Re: Informacje o VFR 750 RC24
po prostu może gorzej iść w zakręty - nie kombinuj tylko zakładaj ori rozmiar 
			
									
									
						- supi
 - bywalec

 - Posty: 45
 - Rejestracja: pn 14 gru 2009, 22:14
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Informacje o VFR 750 RC24
Jeżeli chodzi o oponki to z przodu moja ma 120, a z tyłu 160. Nie jest to jakaś moja zachcianka, ale poprzedniego właściciela - nie będę przecież w eleganckim stanie kapci zrzucał. Nie wiem jaka jest różnica między ori rozmiarem a moim, ale Panowie - czy on kupi nówki takie jakie powinny być w ori, bo na alledrogo to takie widziałem w bardzo starych leżakach. Jeżeli chodzi o użytkowanie to do tej pory przez dwa lata akumulator wymieniłem i materiały eksploatacyjne. Nic się odpukać nie dzieje. Jeżeli chodzi o plastiki do niego to na allegro są lub były na części dwie sztuki, ale te sprzed lifta, więc jak chce się odbudować może być problem i to duży ( z drugiej strony to po co - moim zdaniem w tej opcji jak biała w gymkhanie z prostą kierą też jest ok. ).   Jak prosta i silnik ok. to do pojeżdżenia za niedużą kasę powinna być ok. Dosc poręczna i stabilna jest podczas jazdy w korkach między autami ( mimo że trochę waży ). majkelVFR jak masz jakieś pytania bardziej szczegółowe to proszę. Jeżeli chodzi o moje spostrzeżenia ( co inni pewnie potwierdzą to spotkasz sie z zupełnie inną charakterkiem silnika V w porównaniu do rzędu oraz, że jest to stary sprzęt na gaźniku to wg mnie operowanie manetką jest w trybie przypominającym nieco 0 - 1 i do tego trzeba przywyknąć. Ale się rozpisałem - sorry.   
			
									
									
						- olo
 - klepacz

 - Posty: 1519
 - Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
 - Imię: Olek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Rybnik
 - Kontakt:
 
Re: Informacje o VFR 750 RC24
ożeszTy.....latam gaźnikowcami ładnych kilkanaście lat i jakoś takiej przypadłości nie zauważyłem, no a w fał-ef-erce tym bardziej...supi pisze:jest to stary sprzęt na gaźniku to wg mnie operowanie manetką jest w trybie przypominającym nieco 0 - 1 i do tego trzeba przywyknąć
może masz coś popsute?
VFR-OC Poland, South Park section,  MTZ sub-section 
						- supi
 - bywalec

 - Posty: 45
 - Rejestracja: pn 14 gru 2009, 22:14
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Informacje o VFR 750 RC24
Absolutnie  
  nic nie popsute, tyle że mam porównanie np. do CBF 1000. Chodzi mi o precyzję. Nie mów że nie ma różnicy jak sprzęt jest na wtrysku. W zasadzie może wyolbrzymiam, ale to takie moje odczucia. Reasumując z mojego punktu widzenia - sprzęt ciężki do zarżnięcia, przy niskiej mimo lat awaryjności i niskiej cenie. Minus to dostępność niektórych klamotów.
			
									
									
						- olo
 - klepacz

 - Posty: 1519
 - Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
 - Imię: Olek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Rybnik
 - Kontakt:
 
Re: Informacje o VFR 750 RC24
Chyba źle Cie zrozumiałem, dla mnie 0-1 w operowaniu manetą to styl jazdy Lucka 
  a Ty masz chyba na myśli płynność w przejściu z biegu jałowego na wchodzenie na obroty-dobrze rozumuję?
Jeśli tak to ja wolę to bezpośrednie przełożenie w gaźnikowcu właśnie bo lubię dokładnie czuć i kontrolować pracę silnika
			
									
									Jeśli tak to ja wolę to bezpośrednie przełożenie w gaźnikowcu właśnie bo lubię dokładnie czuć i kontrolować pracę silnika
VFR-OC Poland, South Park section,  MTZ sub-section 
						- Kudlaty
 - teksciarz

 - Posty: 155
 - Rejestracja: pt 24 gru 2010, 15:20
 - Imię: Kamil
 - województwo: małopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Oświęcim
 - Kontakt:
 
Re: Informacje o VFR 750 RC24
supi pisze:AbsolutnieChodzi mi o precyzję. Nie mów że nie ma różnicy jak sprzęt jest na wtrysku. W zasadzie może wyolbrzymiam, ale to takie moje odczucia.
Pracowałem w serwisie motocyklowym i jeździłem przeróżnymi sprzętami. Żadnej takiej różnicy nie zauważyłem:D No może na wtrysku silnik lepiej reaguje na szybkie dodanie gazu, ale jak gaźniki są dobrze ustawione to tej różnicy nie ma albo jest bardzo mała.
- supi
 - bywalec

 - Posty: 45
 - Rejestracja: pn 14 gru 2009, 22:14
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Informacje o VFR 750 RC24
Tak oczywiście, że chodzi o płynność, ale nie tylko z luzu - tylko ogólnie. Dodatkowo przynajmniej dla mnie to wrażenie potęguje charakterystyka V4. Jak po tej FZ-cie kupi rc24 to mocy i ciężaru styknie, tyle że są na allegro w niezłych cenach i lepszym stanie niż to co opisywał, Np. kogoś z forum - ta czerwona ( jeżeli wszystko ok. to cena przystępna - jak skuterek w markecie) - tyle, że to zależy ile chce przeznaczyć.
			
									
									
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości