Informacje o VFR 750 RC24

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2424
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Informacje o VFR 750 RC24

Post autor: Arnold » czw 01 wrz 2011, 08:42

majkelVFR pisze:moto będzie u mnie na długi czas :)
Tak, tak, mów tak sobie. :roll:
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

majkelVFR
Posty: 12
Rejestracja: pn 29 sie 2011, 23:14
Imię: Michał
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik

Re: Informacje o VFR 750 RC24

Post autor: majkelVFR » czw 01 wrz 2011, 09:59

bedzie to moje pierwsze mocniejsze moto po 400 :)
wiec w zupełnosci wystarczające na dłuższy okres
dopuki nie zachce mi sie czegos nowszego :P

jeszcze jedno pytanie, jaki najszerszy laczek wejdzie do rc24 na tył oczywiscie :) ?

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: Informacje o VFR 750 RC24

Post autor: olo » czw 01 wrz 2011, 17:50

majkelVFR pisze:jaki najszerszy laczek wejdzie do rc24 na tył
dobra rada od doświadczonych-nie poprawiaj japońców, jak ma być 140 to niech tak będzie i ani milimetra szerzej, chyba że będziesz tylko sie lansował na miejskich bulwarach...w co jednak mocno wątpię bo na tym sprzęcie to.... :D
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: Informacje o VFR 750 RC24

Post autor: emil » czw 01 wrz 2011, 18:17

Olo ale masz szopena :D :D :D :D :D sory za ot ale nie moglem sie powstrzymac :D :D

a co do opony to ja myśle że tam i 200 wejdzie, pomierz sobie rozstaw wahacza, odejmij 1-2cm i masz szerokość opony max :D o ile nie spadnie z felgi.

Figaro dobrze mówi, to kupa szmalu żeby taką babcie odbudować, KUPA, czasu jeszcze więcej, ale jak chcesz.

powodzenia

majkelVFR
Posty: 12
Rejestracja: pn 29 sie 2011, 23:14
Imię: Michał
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik

Re: Informacje o VFR 750 RC24

Post autor: majkelVFR » czw 01 wrz 2011, 18:27

jeżeli się ma:
chęci
zamiłowanie
i pieniądze

to wszystko idzie :)
to tak jak mowicie 140 max i bedzie ok :)

Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

Re: Informacje o VFR 750 RC24

Post autor: kamil grudziadz » czw 01 wrz 2011, 21:17

wrzuc taki laczek jaki sobie kochani inzynierowie z hondy wymyslili i bedzie oki.ja tez mialem szerszy u mnie ale wrocilem do oryginalu i twierdze ze motor prowadzi(ł) sie lepiej.
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

majkelVFR
Posty: 12
Rejestracja: pn 29 sie 2011, 23:14
Imię: Michał
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik

Re: Informacje o VFR 750 RC24

Post autor: majkelVFR » czw 01 wrz 2011, 21:55

czyli ze przy szerszym laczku sie prowadzi gorzej . ?
pewnie dlatego ze jest za szeroka oponka jak na felge co ; > ?

Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

Re: Informacje o VFR 750 RC24

Post autor: kamil grudziadz » czw 01 wrz 2011, 22:05

ja nie wiem i nie oceniam czy tak jest,ale skoro mogla by wejsc opona 190 to dlaczego dali 170?skonstruowanie motocykla poprzedza wiele badan,tych odnosnie prowadzenia motocykla na roznych rozmiarach opon pewnie tez i skoro wybrali taki wlasnie rozmiar to znaczy ze lepiej byc nie moze.no chyba ze chcesz sie przylansowac na miescie jak to ktos wyzej zauwazyl,no to spoko-pakuj 190
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: Informacje o VFR 750 RC24

Post autor: kiki » pt 02 wrz 2011, 08:04

po prostu może gorzej iść w zakręty - nie kombinuj tylko zakładaj ori rozmiar :)

Awatar użytkownika
supi
bywalec
bywalec
Posty: 45
Rejestracja: pn 14 gru 2009, 22:14
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Informacje o VFR 750 RC24

Post autor: supi » pt 02 wrz 2011, 18:50

Jeżeli chodzi o oponki to z przodu moja ma 120, a z tyłu 160. Nie jest to jakaś moja zachcianka, ale poprzedniego właściciela - nie będę przecież w eleganckim stanie kapci zrzucał. Nie wiem jaka jest różnica między ori rozmiarem a moim, ale Panowie - czy on kupi nówki takie jakie powinny być w ori, bo na alledrogo to takie widziałem w bardzo starych leżakach. Jeżeli chodzi o użytkowanie to do tej pory przez dwa lata akumulator wymieniłem i materiały eksploatacyjne. Nic się odpukać nie dzieje. Jeżeli chodzi o plastiki do niego to na allegro są lub były na części dwie sztuki, ale te sprzed lifta, więc jak chce się odbudować może być problem i to duży ( z drugiej strony to po co - moim zdaniem w tej opcji jak biała w gymkhanie z prostą kierą też jest ok. ). Jak prosta i silnik ok. to do pojeżdżenia za niedużą kasę powinna być ok. Dosc poręczna i stabilna jest podczas jazdy w korkach między autami ( mimo że trochę waży ). majkelVFR jak masz jakieś pytania bardziej szczegółowe to proszę. Jeżeli chodzi o moje spostrzeżenia ( co inni pewnie potwierdzą to spotkasz sie z zupełnie inną charakterkiem silnika V w porównaniu do rzędu oraz, że jest to stary sprzęt na gaźniku to wg mnie operowanie manetką jest w trybie przypominającym nieco 0 - 1 i do tego trzeba przywyknąć. Ale się rozpisałem - sorry. :lol:

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: Informacje o VFR 750 RC24

Post autor: olo » pt 02 wrz 2011, 20:54

supi pisze:jest to stary sprzęt na gaźniku to wg mnie operowanie manetką jest w trybie przypominającym nieco 0 - 1 i do tego trzeba przywyknąć
ożeszTy.....latam gaźnikowcami ładnych kilkanaście lat i jakoś takiej przypadłości nie zauważyłem, no a w fał-ef-erce tym bardziej...
może masz coś popsute? :biggrin
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
supi
bywalec
bywalec
Posty: 45
Rejestracja: pn 14 gru 2009, 22:14
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Informacje o VFR 750 RC24

Post autor: supi » pt 02 wrz 2011, 21:17

Absolutnie :biggrin nic nie popsute, tyle że mam porównanie np. do CBF 1000. Chodzi mi o precyzję. Nie mów że nie ma różnicy jak sprzęt jest na wtrysku. W zasadzie może wyolbrzymiam, ale to takie moje odczucia. Reasumując z mojego punktu widzenia - sprzęt ciężki do zarżnięcia, przy niskiej mimo lat awaryjności i niskiej cenie. Minus to dostępność niektórych klamotów.

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: Informacje o VFR 750 RC24

Post autor: olo » pt 02 wrz 2011, 21:58

Chyba źle Cie zrozumiałem, dla mnie 0-1 w operowaniu manetą to styl jazdy Lucka :biggrin a Ty masz chyba na myśli płynność w przejściu z biegu jałowego na wchodzenie na obroty-dobrze rozumuję?
Jeśli tak to ja wolę to bezpośrednie przełożenie w gaźnikowcu właśnie bo lubię dokładnie czuć i kontrolować pracę silnika :)
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
Kudlaty
teksciarz
teksciarz
Posty: 155
Rejestracja: pt 24 gru 2010, 15:20
Imię: Kamil
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Re: Informacje o VFR 750 RC24

Post autor: Kudlaty » pt 02 wrz 2011, 22:31

supi pisze:Absolutnie :biggrin Chodzi mi o precyzję. Nie mów że nie ma różnicy jak sprzęt jest na wtrysku. W zasadzie może wyolbrzymiam, ale to takie moje odczucia.

Pracowałem w serwisie motocyklowym i jeździłem przeróżnymi sprzętami. Żadnej takiej różnicy nie zauważyłem:D No może na wtrysku silnik lepiej reaguje na szybkie dodanie gazu, ale jak gaźniki są dobrze ustawione to tej różnicy nie ma albo jest bardzo mała.
Obrazek

Awatar użytkownika
supi
bywalec
bywalec
Posty: 45
Rejestracja: pn 14 gru 2009, 22:14
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Informacje o VFR 750 RC24

Post autor: supi » pt 02 wrz 2011, 22:57

Tak oczywiście, że chodzi o płynność, ale nie tylko z luzu - tylko ogólnie. Dodatkowo przynajmniej dla mnie to wrażenie potęguje charakterystyka V4. Jak po tej FZ-cie kupi rc24 to mocy i ciężaru styknie, tyle że są na allegro w niezłych cenach i lepszym stanie niż to co opisywał, Np. kogoś z forum - ta czerwona ( jeżeli wszystko ok. to cena przystępna - jak skuterek w markecie) - tyle, że to zależy ile chce przeznaczyć.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości