
Drodzy Ownersi proszę o radę
- Kriston
- zadomowiony
- Posty: 72
- Rejestracja: sob 12 kwie 2008, 16:44
- Imię: Krzysztof
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Drodzy Ownersi proszę o radę

"Najgorszą rzeczą w życiu jest zmarnowany talent i potencjał"
Kriston:
1.OC 700 zł - gdzie?Ja płacę 98 zł/rok w UNIQA,a w PZU nawet 77 zł.
Jesli rzeczywiscie musisz tyle zapłacić można kupić w firmie gdzie rozłożą na raty miesięczne lub kwartalne.
2.Na lagi może uda Ci sie cos zaoszczędzić.
A zasadniczo - jak nie ma kasy to kazda kwota jest duża,ale wierz mi,że z czasem przychodza różne inne rozwiązania,których teraz nie widzisz.A sprzedawanie motocykla po to,żeby kupic inny pojazd-samochód?-który może wymagac duzo wiekszych wydatków na naprawy,może się w efekcie końcowym nie opłacić.To jest,możesz wydać więcej niż ten 1000 o który teraz Ci chodzi.
1.OC 700 zł - gdzie?Ja płacę 98 zł/rok w UNIQA,a w PZU nawet 77 zł.
Jesli rzeczywiscie musisz tyle zapłacić można kupić w firmie gdzie rozłożą na raty miesięczne lub kwartalne.
2.Na lagi może uda Ci sie cos zaoszczędzić.
A zasadniczo - jak nie ma kasy to kazda kwota jest duża,ale wierz mi,że z czasem przychodza różne inne rozwiązania,których teraz nie widzisz.A sprzedawanie motocykla po to,żeby kupic inny pojazd-samochód?-który może wymagac duzo wiekszych wydatków na naprawy,może się w efekcie końcowym nie opłacić.To jest,możesz wydać więcej niż ten 1000 o który teraz Ci chodzi.
jakas bzdura
u mnie w allianz placisz za oc 195 pln bez znizek + 30% zwyzka za wiek i wychodzi ci ok. 250pln wiec wypowiedz umowe w warcie i juz masz pare stow w kieszeni
"ŻYCIE TO NIE BAJKA, NIE GLASZCZE CIE PO JAJKACH"
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Ty z Warty to spieee.......idź lepiej.....od złodzieji
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Janusz B.
- klepacz
- Posty: 1131
- Rejestracja: wt 13 lut 2007, 22:33
- Imię: Dżony
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Nic Ci się chłopaku nie popier*doliło? a może jedno "0" wbiłeś przypadkiem?[b]Kriston[/b] pisze:muszę zrobić oc 700zł
Dopiero co zapłaciłem składkę w PZU: OC 65 zł NNW 47 zł.
Jakim cudem jakaś ubezpieczalnia może w tej sytuacji żądać siedmiu stów??!!
Rada nr 1: Ochłoń i jeszcze raz przeczytaj wezwanie do zapłaty składki

Kolejna sprawa - Stary, nie widziałem Twojego moto, przynajmniej sobie nie przypominam, ale F3 chodzą w przedziale 8 - 11,5 tysi. Jak myślisz - ile weźmiesz za swoją z cieknącymi lagami i krzywym stelażem??
A teraz pomyśl ile zapłacisz za RC 36II, która nie będzie złomem?
Już wiesz? to teraz do tej kwoty dorzuć:
- podatek od czynności cywilnoprawnych,
- koszt przerejestrowania motocykla na Ciebie,
- koszt wymiany płynów - olej, hydraulika, chłodzenie, lagi (w używce kupionej od kogoś, kogo nie znasz przynajmniej olej musisz wymienić),
- czas poświęcony na sprzedaż motocykla, zakup drugiego i załatwienie formalności.
Nie wiem, czy czegoś nie pominąłem, ale już widzę, że interesu życia to raczej nie zrobisz...
Rada nr 2: Jeśli rada nr 1 nie odwiodła Cię od Twojego zamiaru, zaprzyjaźnij się z kalkulatorem.
Decyzja należy do Ciebie...
Tak na marginesie - czy aby na pewno przesiadka z CBR 600F3 na VFR RC 36II to krok w tył? Zapytajmy Sowę - on zrobił odwrotnie, ale jakoś nie widziałem, by po oswojeniu się z Cebrą piał/pohukiwał z zachwytu...
Spytaj milicjanta, on Ci prawdę powie.
Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę...
http://www.bezwiny.pl
Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę...
http://www.bezwiny.pl
- Kriston
- zadomowiony
- Posty: 72
- Rejestracja: sob 12 kwie 2008, 16:44
- Imię: Krzysztof
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
A propos pierwszego nie pomyliłem się o "0" niestety (w pzu płaciłem składke 57 zł )
po drugie warta to sku@#$%#$# i się tak liczą.
A propos rady to zdecydowałem się zacisnąć pasa i nie sprzedawać(Podziękowania dla wszystkich którzy mnie poratowali dofinansowaniem:))
Policzyłem jeszcze raz i odpuściłem sobie 36II która by wyszła relatywnie drożej.Przeczekam kryzys i dalej będe zbierał na 46tke tak jak to było w planach,poprostu będe musiał dłużej zbierać:)
po drugie warta to sku@#$%#$# i się tak liczą.
A propos rady to zdecydowałem się zacisnąć pasa i nie sprzedawać(Podziękowania dla wszystkich którzy mnie poratowali dofinansowaniem:))
Policzyłem jeszcze raz i odpuściłem sobie 36II która by wyszła relatywnie drożej.Przeczekam kryzys i dalej będe zbierał na 46tke tak jak to było w planach,poprostu będe musiał dłużej zbierać:)
"Najgorszą rzeczą w życiu jest zmarnowany talent i potencjał"
Ani w tył, ani w przód. Moim zdaniem to krok w bok. Zależy co kto lubi. Mam za sobą zmianę favierki na cebrę i przed sobą operację odwracającą, jeśli handelek się uda.Janusz B. pisze:czy aby na pewno przesiadka z CBR 600F3 na VFR RC 36II to krok w tył? Zapytajmy Sowę
A co do kalkulatury, to z Jano się zgadzam tylko trochę (trochę to więcej niż brak zgody), bo
to nie są wyrzucone, a zainwestowane w zbieranie doświadczenia pieniądze. Naturalnie nikt nie zagwarantuje satysfakcji z zamianki i pewnie nie zwróci poniesionych kosztów jak ma to miejsce w przypadku proszków do prania czy innych aktimeli, ale właśnie z takich prób i ich nie/powodzeń składa się życie.Janusz B. pisze:- podatek od czynności cywilnoprawnych,
- koszt przerejestrowania motocykla na Ciebie,
- koszt wymiany płynów - olej, hydraulika, chłodzenie, lagi (w używce kupionej od kogoś, kogo nie znasz przynajmniej olej musisz wymienić),
- czas poświęcony na sprzedaż motocykla, zakup drugiego i załatwienie formalności.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości