Moc- 98 ->110? vfr800 RC46
Moc- 98 ->110? vfr800 RC46
Wiecie jak odblokowac vfr rc46 z 98 koni do pełnej mocy? Jakie to pociąga za sobą koszty? (VFR800 1999, rynek niemiecki)
Pozdro.
RAF.
Pozdro.
RAF.
-
- klepacz
- Posty: 563
- Rejestracja: śr 20 wrz 2006, 22:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piotrków
- Kontakt:
Dobre pytanie! Też mam 98 kucy a przynajmniej tak jest w briefie. Ciekawy jestem czy jest to różnica odczuwalna na prędkości czy na przyśpieszeniu. Słyszałem tylko, że blokada w vfr jest w kompie(module) i jedynym wyjściem jest wymiana. Ja mam wypruty kat. wymieniony filtr kN, wydech przelotowy BOSA i muszę sprawdzić go na hamowni, alo to już chyba na wiosnę.posss
GaBBaS
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
sam go wypruwałeś ? co trza zrobić zeby nie swirował jak sie odepnie sonde, , moj tez ma 78KW czyli to tez jest jakieś 98 KM, nie wiem jak to sie obliczaGaBaS pisze:Ja mam wypruty kat. wymieniony filtr kN,
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
-
- klepacz
- Posty: 563
- Rejestracja: śr 20 wrz 2006, 22:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piotrków
- Kontakt:
Tak samemu , pytanie tylko czy masz sondę za czy przed kat.(a możesz mieć też dwie). Ja mam tylko przed więc nie było problemu. Jednak byłem w szoku bo ten katalizatoz wyglądał na taki który wogóle nie blokuje spalin tzn. miał bardzo duży przelot, wyglądał w środku jak (naklejka na miodzie:)) z dużymi dziurkami ok 2 mm. Jeżeli chodzi o moc to 1 KW ma około 1,35 KM nie wiem dokładnie, ale może mylę się o KUNIA A może tak spotkamy się na hamowni jeszcze w tym roku
GaBBaS
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
W zasadzie to u mnie jest to troche podejrzane napewno nie ma u mnie takiego czegoś jak na tym zdjeciu , kabli tez nie ma ,czyli są usuniete , jest tylko dwa zaspawane punkciki. ale nie widze zeby coś tam było wycinane i spawane w ktorym miejscu dokładnie jest ten katalizator i jak duze to jest, Mozliwe ze ktos usunął sonde ale zostawił katalizator w srodku .
78 kw x 1,35 = ok 105 KM wiec jak to jest , moze ktos wie
78 kw x 1,35 = ok 105 KM wiec jak to jest , moze ktos wie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
-
- klepacz
- Posty: 563
- Rejestracja: śr 20 wrz 2006, 22:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piotrków
- Kontakt:
Nie widzę tego na zdjęciu, wygląda to jak puszka łącząca przednie rury z wydechem. Jeżeli chodzi o przelicznik to tyle znalazłem na szybko. Wg tego 78*1,3596=106,0488...jeżeli to pomnożysz razy 0,7355 wyjdzie to samo
Moc:
metryczny koń mechaniczny (KM, PS, CV)koń parowy (HP, BHP)KM (PS, CV),
Pomiar mocy silnika odbywa się w określonych, znormalizowanych warunkach. Warunki pomiaru są jednak różne w kilku normach. Według norm polskich i niemieckich podczas pomiaru mocy silnik jest wyposażony w kompletny osprzęt, włącznie z tłumikiem układu wylotowego spalin. Włoska norma CUNA przewiduje odłączenie filtru powietrza i układu wylotowego, a według normy amerykańskiej SAE pomiar mocy odbywa się bez osprzętu: filtru powietrza, prądnicy (alternatora), dmuchawy układu chłodzenia, sprzęgła, pompy paliwa i układu wylotowego. Dlatego moc wg CUNA jest nieco większa niż moc zmierzona wg PN lub niemieckiej normy DIN, a w przypadku SAE nawet do 20 proc. większa.
1 KM = 75 kGm/s = 735,498 W = 1PS (niemiecki) = 1CV (francuski).
Anglosaski koń mechaniczny (horse power, HP, BHP) równy jest 550 funtów razy stopa na sekundę = 745,699 W = 1,0139 KM.
1kW = 1,3596216 KM (metrycznie).DIN
1kW =1.341 HP (SAE)
1kW =1.379 BHP
1 KM=0,7355 kW.
1 KM=0,9863 HP
1 HP=1,0139 KM
Moc:
metryczny koń mechaniczny (KM, PS, CV)koń parowy (HP, BHP)KM (PS, CV),
Pomiar mocy silnika odbywa się w określonych, znormalizowanych warunkach. Warunki pomiaru są jednak różne w kilku normach. Według norm polskich i niemieckich podczas pomiaru mocy silnik jest wyposażony w kompletny osprzęt, włącznie z tłumikiem układu wylotowego spalin. Włoska norma CUNA przewiduje odłączenie filtru powietrza i układu wylotowego, a według normy amerykańskiej SAE pomiar mocy odbywa się bez osprzętu: filtru powietrza, prądnicy (alternatora), dmuchawy układu chłodzenia, sprzęgła, pompy paliwa i układu wylotowego. Dlatego moc wg CUNA jest nieco większa niż moc zmierzona wg PN lub niemieckiej normy DIN, a w przypadku SAE nawet do 20 proc. większa.
1 KM = 75 kGm/s = 735,498 W = 1PS (niemiecki) = 1CV (francuski).
Anglosaski koń mechaniczny (horse power, HP, BHP) równy jest 550 funtów razy stopa na sekundę = 745,699 W = 1,0139 KM.
1kW = 1,3596216 KM (metrycznie).DIN
1kW =1.341 HP (SAE)
1kW =1.379 BHP
1 KM=0,7355 kW.
1 KM=0,9863 HP
1 HP=1,0139 KM
Ostatnio zmieniony śr 08 lis 2006, 22:21 przez GaBaS, łącznie zmieniany 1 raz.
GaBBaS
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
78 kW x 1,3596 = 106 KM czyli ani 98 ani 110 nie ma, generalnie to juz tylko hamownia zostaje zeby sie dowiedzieć ile ma tak naprawde
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
No mam 78KW ale tylko na papeirku , a co siedzi tak naprwade pod moją du.ą to juz na hamowni trza sprawdzic
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- rommi
- ostry klepacz
- Posty: 2358
- Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
- Kontakt:
czy na zdjęciu, które załączyłeś nie ma tego katalizatora??? mi sie wydaje, że jest (schowany za rurami)szatan pisze:w ktorym miejscu dokładnie jest ten katalizator i jak duze to jest, Mozliwe ze ktos usunął sonde ale zostawił katalizator w srodku .
moim zdaniem - mogę się mylić, katalizator (przynajmniej u mnie) to jest to -> żółta strzałka na zdjęciu pokazuje
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
zalezy na jakiej hamowni , hamownia mierząca moc z koła podaje zawsze nizszy wynik ,bo moc na tylnym kole a moc silnika to co innego ,hamownie mierzące moc silnika są rzadko spotykane.szatan pisze:No mam 78KW ale tylko na papeirku , a co siedzi tak naprwade pod moją du.ą to juz na hamowni trza sprawdzic
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Moja jest z Francji a skąd pochodzi , z jakiego rynku jest to nie wiem.maciek pisze:Na rynku niemieckim i szwajcarskim VFR już w 98 roku miała te wynalazki.
Rommi tez sie domyslam ze to tu ale mi chodzi o to gdzie ciąć zeby wyciąć bebechy siateczke. bo moje wygląda tak jakby były usuniete sondy (sonda) ale bebechy zostały w srodku bo nie widze zadnych cięć ani spawań i sam juz nie wiem czy ktos to usuwał , pewne jest tylko ze nie ma sond. Może sam sie tego czepie przez zime , bo zamierzam wydrzec całe kolektory zeby je pomalować.
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości