wszystko ładnie pięknie, tylko ma jedną wadę (lub zaletę jak kto woli) 4 biegi, exc ma więcej, więc zestopniowany jest dosyć hardcorowo...
w szybkiej jeździe po polach to jednak mi brakuje jednego chociaż trybu .. .ale nie ma co narzekać - jest bossski
Bo to jest juz wyczyn, inna skrzynia inne przełożenia, agresor na maxa, pewnie na kazdym biegu z gazu idzie na gume
przynajmniej nie trzeba wachlowac biegami - dla mnie to pozytyw no i mniej elektryki, mniejsza waga
tylko... jak z serwisowaniem ? olej,filtry co 15 mth ?
- nowe sprzęgło
- nowy olej
- zawory w normie - wydechowe jak fabryczne - nie do wiary
- wtrysk - nie trzeba robić synchro, poprostu żyć nie umierać
a lalka zapier daliwa jak oszalałaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!! , sprzęgło jak nówka, nie ma co !!!! normalnie zakohcałem się w Niej po raz N - y !!
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA KTM EXC 250 2T BYŁ TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ Triumph Tiger 1050 VFR 750 RC 36II