CRASHPADY raz jeszcze.....

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 829
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

CRASHPADY raz jeszcze.....

Post autor: robsonic » pt 19 gru 2008, 07:18

Hello :mrgreen:
Temat stary ale i rozwiązanie się znalazło.....

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=496816649

Nabyłem takowe i jak tylko moto wróci z naprawy( po szlifie) zamontuje i puszcze foty....
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
Art
klepacz
klepacz
Posty: 768
Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Art » ndz 21 gru 2008, 09:36

to jak już zainstalujesz - to koniecznie te foty daj.
Ciekawi mnie co producent miał na mysli mówwiąc - " w miejscach do tego prezewidzianych". Teoretycznie powinno to być w okolicach zbiorniczka wyrównawczego- bo tam rama jest najmocniejsza.
Sam chciałbym zainstalować- mam nawet wizję co i jak, ale bez cięcia zbiorniczka się nie obejdzie.
Więc tym bardzie interesuje mnie co innego wymyslono
pozdro
Beyond the Grabówek sky

Bor0
teksciarz
teksciarz
Posty: 126
Rejestracja: ndz 10 lut 2008, 22:08
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: Bor0 » ndz 21 gru 2008, 15:07


Awatar użytkownika
Greg LKR
teksciarz
teksciarz
Posty: 131
Rejestracja: pt 19 wrz 2008, 10:01
Imię: Grzesiek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Post autor: Greg LKR » ndz 21 gru 2008, 16:40

Co do tych crashpadów, ja już takowe nabyłem jakiś czas temu i mogę powiedzieć trochę o nich... Co do mocowania to całkiem fajne, ale śruby z zestawu nie pasują, więc trzeba kombinować, bardzo trudno je dokręcić żeby skubańce się nie przekręcały... Po wycieczce do rowu cały crashpad zagiął się do tyłu, po prostu skrzywiła się śruba niestety dokonując delikatnego szkodzenia ramy :/ na szczęście nie wpłynęło to na geometrie czy cokolwiek... "zjajowacił się po prostu otwór przez który leci śruba wkręcona w silnik :P Mam je na moto więc też mogę pokazać fotki....

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » pn 22 gru 2008, 01:43

Znalazłem ciekawe rozwiązanie bez wiercenia owiewek ale ta cena?
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
Greg LKR
teksciarz
teksciarz
Posty: 131
Rejestracja: pt 19 wrz 2008, 10:01
Imię: Grzesiek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Post autor: Greg LKR » pn 22 gru 2008, 15:54

Szczerze powiem zobaczyłem te crashpady do 800 zacząłem się zastanawiać czy mają one sens. Powiedzcie mi czy ja dobrze widzę że jest on zamontowany na jakiejś blaszce tuż nad chłodnicą boczną ??

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » pn 22 gru 2008, 19:16

pytanie jaka to blaszka ?
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
Art
klepacz
klepacz
Posty: 768
Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Art » pn 22 gru 2008, 21:36

Greg LKR pisze:Szczerze powiem zobaczyłem te crashpady do 800 zacząłem się zastanawiać czy mają one sens. Powiedzcie mi czy ja dobrze widzę że jest on zamontowany na jakiejś blaszce tuż nad chłodnicą boczną ??

:)
Wywróć sie , to poza naprawa plastików- będziesz jeszcze chłodnica do zrobienia.
Niezaleznie od grubosci- a nie wygląda na stal hartowaną 1 cm grubości- przy upadku tak ciężkiego motoru, sił jakie na ten odbijacz zadziałają - masz jak w banku większe naprawy.
To ja już wolę bez niego :)
Beyond the Grabówek sky

Bor0
teksciarz
teksciarz
Posty: 126
Rejestracja: ndz 10 lut 2008, 22:08
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: Bor0 » pn 22 gru 2008, 21:55

hehe ta blaszka to troche słaba na takie moto, jak by był tam płaskownik 1,5-2 cm to miało by to sens bo może by nie uwalił chłodnicy. Z obecnych rozwiązań chyba żadne nie jest sensowne, jak by producenci przewidzieli jakieś uchwyty, gwinty, otwory to już dawno połowa sprzętów była by wyposażona w takie akcesoria i napewno łatwiej byłoby z dostępnością.

Awatar użytkownika
marmot
pisarz
pisarz
Posty: 346
Rejestracja: pt 04 lip 2008, 13:21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: marmot » pn 22 gru 2008, 22:10

Same crash pady można zrobić samemu tylko kupić wałek z teflonu , tarnamitu lub ertalonu i wykonać je z dwóch części między które można włożyć element resorujący (np.sprężynę lub gumę)który chroni przed uderzeniem z impetem. Jedyny problem to je założyć i nie wiercić owiewki.

Awatar użytkownika
Greg LKR
teksciarz
teksciarz
Posty: 131
Rejestracja: pt 19 wrz 2008, 10:01
Imię: Grzesiek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Post autor: Greg LKR » pn 22 gru 2008, 22:40

Właśnie tak samo mi się wydaje że te blaszki się kompletnie nie nadają... Dlatego twierdzę że te crashpady które pokazał kolega są absurdalne... muszą być oparte na jakimś punkcie który wytrzyma jednak uderzenie ciężaru motocykla, bo nie oszukujmy się crashpady nie są na tyle elastyczne żeby zamortyzować takie uderzenie...

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » pn 22 gru 2008, 23:50

pytani brzmi przed czym mają nas uchronić - przed ślizgiem czy przed totalnym dzwonem myślę ze w tym drugim przypadku żadne nie pomogą
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
Greg LKR
teksciarz
teksciarz
Posty: 131
Rejestracja: pt 19 wrz 2008, 10:01
Imię: Grzesiek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Post autor: Greg LKR » wt 23 gru 2008, 00:18

Tu się zgodzę z Tobą jak najbardziej. W sumie crashpad jest w stanie jedynie uchronić przed wolną prakingówką, bo chyba jedynie klatka taka jak w motocyklach wykorzystywanych do stuntu jest w stanie zapewnić lepszą ochronę...

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » wt 23 gru 2008, 00:51

to wszystko zależy od wielu czynników jaka nawierzchnia jaki upadek na gsxr poleciałem przy 120km/h ale na bok i ślizgiem niestety craszpady miałem o 0,5 cm za krótki ale miałem moto śliznęło się z 50 m i tylko dziurka wielkości szpilki w deklu od prądnicy i zjechany craszpad gdyby go nie było to? ,ale gdyby moto fikało koziołki to najlepsze craszpady nie pomogą{Pamuła i Romi swiadkiem}
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
DARAYAVAHUS
pisarz
pisarz
Posty: 212
Rejestracja: ndz 07 gru 2008, 20:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gorzkowice

Post autor: DARAYAVAHUS » wt 23 gru 2008, 07:45

A przykręcenie takiego pada do ramy, przy przewrotce parkingowej nawet, nie spowoduje zniekształcenia ramy? Przy upadku siły kompensują się w jednym miejscu, i "dziura" w ramie gotowa...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości