Dostalem pare maili z pytaniami o szczegoly przerobki oryginalnego wydechu..
Zalaczam zatem potomnym, garazowy tuning Adam Slodowy edition.
Dlaczego VFRka jest cicha.
Bo posiada tlumik


Spaliny w oryginalnym ukladzie maja do pokonania dosc dluga droge. Leca sobie wg ponizszego schematu (przepraszam za jakosc, zrobione w Wordzie


Ogolnie chodzi o to zeby pozbyc sie tych rurek

Proponuje, zeby pracy tej nie wykonywac na motocyklu. Czyli trzeba zdjac wydech.
W tym celu odkrec dwie sruby mocujace go do subframe'a oraz dwie sruby mocujace na rurze

Ja zdjalem jeszcze owiewki zeby ich nie porysowac podczas szarpania sie z wydechem.
Odkreca sie ja tymi srubami.

Jezeli w tzw miedzyczasie ktos wpadnie z winem, nalezy je otworzyc tym oto korkiem

UWAGA: Z wypiciem trzeba poczekac, przynajmniej do zakonczenia prac z katowka :>
Zeby zdjac aluminiowe oslony wydechu trzeba odkrecic wszystkie srubki i przesunac ja w strone przodu motocykla.
Ciecie proponuje zrobic jak najblizej spawu. Potem bedzie latwiej to polatac

Wydech w srodku wyglada tak:

Na powyzszym zdjeciu, zaznaczone sa punkty gdzie rurki ktorych chcemy sie pozbyc sa przyspawane do blachy oddzielajacej komory.
(juz mozna sie napic)
Sposob pozbycia sie powyzszych pozostawiam dowolnym. Ja stwierdzilem ze najlatwiej pozbede sie ich mlotkiem.
Potem pozostaje przyspawanie wczesniej odcietej koncowki wydechu, polakierowanie farba znoszaca wysokie temperatury i zamontowanie wszystkiego na motocykl.
Problemem jest zalozenie aluminiowych oslon, trzeba trafic dwoma bardzo malymi punktami, mi to zajelo okolo pol h..

Jezeli chodzi o spawanie, eletrody 2.5mm dziurawia te blache, przygotuj znajomego z migomatem.
Ja do tej pory jeszcze nie przyspawalem tych koncowek, mam troche inna koncepcje, mysle ze wkrotce zalacze fotke, jak mozna jeszcze przerobic ten wydech.
Pozdrawiam!
PS. Jezeli cos jest napisane chaotycznie, kontaktuj sie, pomoge.