Regulator SHINDENGEN

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Bor0
teksciarz
teksciarz
Posty: 126
Rejestracja: ndz 10 lut 2008, 22:08
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Regulator SHINDENGEN

Post autor: Bor0 » czw 11 wrz 2008, 09:24

Po wycieczce do Austrii miałem okazje doświadczyć wrażeń ze spalonym regulatorem, cena w Austrii oryginał 300 euro, zamiennik 150 euro. Jakimś cudem nie padł do końca i udało się wrócić i kupić na miejscu. Wczoraj założyłem nowy regulator i działa bez problemu, po odpaleniu motocykla książkowe 14,4 V. Regulator firmy SHINDENGEN kupiłem na allegro od gościa z Zabrza http://www.allegro.pl/item429752716_reg ... 00_98.html, oczywiście wtyczki trzeba było przerobić pod model 98-99, ale oryginalne się nie popaliły więc nie było problemu. Dodatkowy czarny przewód podłączyłem pod przekaźnik pompy. Jeśli ktoś miałby wątpliwości co do sprzedawcy i regulatora to wszystko jest w porządku.

Awatar użytkownika
Marecki69
bywalec
bywalec
Posty: 20
Rejestracja: wt 09 wrz 2008, 19:31
Imię: Marek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marecki69 » czw 11 wrz 2008, 09:49

Mam pytanko do ciebie. Jak może czytałeś w poście obok, założyłem nowszy regler do modelu '99 ale oprócz tego dodatkowego, czarnego kabelka pozostałe wtyczki pasowały - jedna z 3 żółtymi kablami i druga 2x męskie 2x żeńskie. I moje pytanie, po co przekładałeś kostki ze starego reglera, były totalnie inne czy jakoś nie do końca wchodziły te z nowego??

Awatar użytkownika
WiktorVFR
klepacz
klepacz
Posty: 1452
Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
Imię: Wiktor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
Kontakt:

Post autor: WiktorVFR » czw 11 wrz 2008, 11:12

Bor0, a ile tyś km zrobiles na tym nowym ze polecasz :>

Bor0
teksciarz
teksciarz
Posty: 126
Rejestracja: ndz 10 lut 2008, 22:08
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: Bor0 » czw 11 wrz 2008, 13:20

hehe od wczoraj to ciężko nabić niewiadomo ile km,. ogolnie chodzi o to ze chodzi :) hehe :P bez problemów i nie grzeje się tak jak oryginalny. Kostki przerabialem bo były całkiem inne niż w moto, jedna z 3 żółtymi kabelkami ( 3 piny męskie), dróga z 4 przewodami (2zielone,2czerwone - 4 piny męskie). Na allegro jest jeszcze drógi sprzedawca z Bielska Białej i ja mam identyczne końcówki jak u niego na zdjęciach (oprócz czarnego przewodu pod przekaźnik) http://www.allegro.pl/item432996350_reg ... _nowe.html , początkowo miałem brać ten drógi, ale po rozmowie z obydwoma sprzedawcami zdecydowalem się na japoński, właściciel ma serwis motocyklowy w zabrzu i twierdzil ze masowo sprzedaje i montuje u siebie w sklepie i nie mial jeszcze zadnych problemów, a co do wytrzymałości w czasie to dam znać jak nakręce pare km :)

Awatar użytkownika
Marecki69
bywalec
bywalec
Posty: 20
Rejestracja: wt 09 wrz 2008, 19:31
Imię: Marek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marecki69 » czw 11 wrz 2008, 14:45

No to ja właśnie kupiłem ten drugi od olek-motocykle. I tam są wtyczki jak piszesz:
1) 3 żółte kable
2) 2x męski 2x żeński
i to jest OK, pasuje do wtyczek w moto. I czarny pod przekaźnik.

Na razie kończe gdybanie, podładuje aku i zobaczymy czy zagada maszyna.

Jak nie to poprawie mocowanie tego czarnego kabelka, a jak nie to bedziem mysleć dalej. Było dobrze, sprzęt pieknie zapalał i jeździł więc to musi być coś z podłączeniem reglera.

Pozdro

arek
teksciarz
teksciarz
Posty: 157
Rejestracja: ndz 23 mar 2008, 12:27
Imię: Arek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: arek » czw 11 wrz 2008, 17:26

Vitka,

A mi się wczoraj spalił taki regulator.... Wytrzymał 11 tys km i po tym jak mi wczoraj padła maszyna to dzisiaj rano patrzałem co jej się stało i doszedłem to tego że popaliło kable wychodzące z regulatora... Zaizolowałem od nowa, wymieniłem, główny bezpiecznik, odpaliłem i regulator zaczął się palić ponownie... Jestem ciekaw dlaczego. A po rozmowie z panią od olków jestem trochę na nich wk......y bo mam im go wysłać na swój koszt i może w terminie 21 dni rozpatrzą reklamację...
Pozdrowienia

PS. A teraz zakładam Tourmax'a - droższy o 100 a podobno lepszy - pożyjemy, zobaczymy...

Awatar użytkownika
marmot
pisarz
pisarz
Posty: 346
Rejestracja: pt 04 lip 2008, 13:21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: marmot » czw 11 wrz 2008, 18:58

A ile kosztuje z tourmaxa ?
Ostatnio zmieniony pn 10 lis 2008, 21:31 przez marmot, łącznie zmieniany 1 raz.

arek
teksciarz
teksciarz
Posty: 157
Rejestracja: ndz 23 mar 2008, 12:27
Imię: Arek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: arek » pt 12 wrz 2008, 14:15

Z tego co udało mi się ustalić to w Klasie kosztuje 512 zł. A jak byś mógł to daj namiary gdzie znaleźć te regulatory w Anglii. To zaraz zamawiam :mrgreen:

Awatar użytkownika
marmot
pisarz
pisarz
Posty: 346
Rejestracja: pt 04 lip 2008, 13:21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: marmot » sob 13 wrz 2008, 08:50

Dałem już stronę na forum .Tylko poszukać i dzielić się z innymi , informacjami które pomogą motocyklistom , nie kojarząc ich ze snobami i handlarzami. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Art
klepacz
klepacz
Posty: 768
Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Art » ndz 12 paź 2008, 19:20

Bor0 pisze:hehe od wczoraj to ciężko nabić niewiadomo ile km,. ogolnie chodzi o to ze chodzi :) hehe :P bez problemów i nie grzeje się tak jak oryginalny. Kostki przerabialem bo były całkiem inne niż w moto, jedna z 3 żółtymi kabelkami ( 3 piny męskie), dróga z 4 przewodami (2zielone,2czerwone - 4 piny męskie). Na allegro jest jeszcze drógi sprzedawca z Bielska Białej i ja mam identyczne końcówki jak u niego na zdjęciach (oprócz czarnego przewodu pod przekaźnik)
Własnie musze kupuić regulator.
Czy masz jakieś zdjęcie jak poprzerabiałeś te kable? co z czego gdzie podłączyłeś?
Nie chcę dawać tego do serwisu bo sksuja mnie jak za zboże- więc zrobie to sam. Jedynie potrzebuje dokładnej info jak to podłączyć :)
pozdro
Art
Ostatnio zmieniony ndz 12 paź 2008, 20:30 przez Art, łącznie zmieniany 1 raz.
Beyond the Grabówek sky

Awatar użytkownika
marlon
klepacz
klepacz
Posty: 633
Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
Imię: mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: marlon » wt 18 lis 2008, 10:18

ja kupiłem regulator od olka i wszystko chodzi jak trzeba,ale żeby się nie grzał skubany to przykręciłem go do kawałka blachy aluminiowej i dodałem jeszcze wiatraczek:)wiatraczka podpiąłem pod przewód od światła stopu i jak przekręcam stacyjkę to od razu sobie dmuchać zaczyna :mrgreen:

Awatar użytkownika
suniok
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: czw 04 paź 2007, 14:49
Imię: Jarosław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: suniok » wt 18 lis 2008, 23:58

ja miałem tourmaxa, zapłaciłem ok 400zł, kostki musiałem przerabiać...
Pozdrawiam Jarek

Awatar użytkownika
ethiel0
teksciarz
teksciarz
Posty: 110
Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dublin-KONIN

Post autor: ethiel0 » sob 22 lis 2008, 15:31

Witam podlacze sie pod temat.
SHINDENGEN numer seryjny: SH689DA(bialy napis na reglerku) to inaczej zupgrejdowana wersja regulatora jak czytalem ale na czym ten upgrejd polega to nie wiem :P

http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/p ... ge=1&pp=15

A ja mam problem bo mam takowy regulator(podobno w tamtym roku wymieniany :P) i cos bateria mi padla raz, doladowalem w domku, padla drugi raz...w koncu dorwalem baterie do miernika i podlaczylem go pod akumulator i otrzymalem takie cus:
na luzie:
daje 13.8V bez swiatel lub postojowe
daje 12.7-13V ze swiatlami dlugimi

pokrece maneta:
i utrzymam 2-3tysobrotow to ze swiatlami czy bez jest 13-13.5V
powyzej 4-8tys obr i napiecie na baterii spada do 12.5-12.8
bateria jest slaba juz troche ale chyba to nie wina ze przy gazie spada do 12.5V :O:O?
bateria trzyma jak sprawdzilem teraz 12.5V sama z siebie

przeczyszcze styki od baterii cos jeszcze??
Ostatnio zmieniony sob 22 lis 2008, 17:11 przez ethiel0, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
marmot
pisarz
pisarz
Posty: 346
Rejestracja: pt 04 lip 2008, 13:21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: marmot » sob 22 lis 2008, 16:25

Najprawdopodobniej padł regulator. Jak masz wszystko OK to przy włączonych światłach dajesz wyższe obroty (wystarczy 3000 rpm) i świecą mocniej ,jak masz padnięty to jest bez zmian. Zmierz jeszcze sam alternator.
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
ethiel0
teksciarz
teksciarz
Posty: 110
Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dublin-KONIN

Post autor: ethiel0 » sob 22 lis 2008, 17:20

wyjalem akumulator zeby doladowac ale pamietam ze jak dodaje gazu to swiatla zaczynaly mocniej swiecic/wyswietlacz to samo.

Ale moze to byc spowodowane tym ze przy 3k daje normalne napiecie hmm dziwna sprawa...
przy 1200 obr daje ze swiatlami 12.5V przy 3 tys daje 13.3V a przy 5tys dakje znowu 12.5V...a najdziwniejsze ze przy wylaczonych swiatlach przy 5k obr napiecie spada do 12.5V przy wolnych obrotach 13.8V bez swiatel...

spojrze jutro na ten alternator ile powinien pokazywac?
dzieki :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości