Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
-
Kornik
- ostry klepacz

- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kornik » sob 15 lis 2008, 20:20
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
-
lavoc
Post
autor: lavoc » sob 15 lis 2008, 21:31
Nie wiem ale wygląda jak by miało latać
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » ndz 16 lis 2008, 13:50
jesli takie coś to moga być ciekawe efekty dzwiękowe a i strojenie silnika może być fajne
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » ndz 16 lis 2008, 14:13
ja mysle, ze po takiej instalacji filtrów bedzie bardzo cięzko zestroic moto, czyli pc+wszelakie mapy wtryskó i próby na hamowni będą niestety niezbedne

.
Kiedyś mialem styczność z taki filterkami (k&N) w jakims moto (jak bylem u mechanika). Wyszło na to, że motocykl praktycznie nie jechał średnim zakresie obrotów, palił jak smok i zle pracował. Wlascicel zainwestował potem w oryginalny airbox i nie żałował tego posunięcia.
-
Fabiq
- klepacz

- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
-
Kontakt:
Post
autor: Fabiq » pn 17 lis 2008, 09:44
wszystko ukryte w gaznikach, zwiekszajac dolot powietrza w taki sposob jak w temacie mozna bardzo wiele zyskac jesli uda dobrac sie odpowiednio dysze ewentualnie iglice itp rzeczy, jednak jest to naprawde trudne bo nie ma uniwersalnej metody, trzeba czujnik spalin zbadac zawartosc spalin, wtedy cos kombinowac sa od tego fachowcy ale zwykly mechanik sobie z tym srednio poradzi o ile wogole
efekt moze byc zaskakujaco dobry
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
-
marlon
- klepacz

- Posty: 633
- Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
- Imię: mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bielsko-biała
-
Kontakt:
Post
autor: marlon » pn 17 lis 2008, 12:15
no bez dobrego sprzętu i chyba hamowni to ciężko może być..
-
Lopes
- zadomowiony

- Posty: 58
- Rejestracja: czw 02 paź 2008, 00:10
- Imię: Lopes
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Google
Post
autor: Lopes » wt 18 lis 2008, 02:18
I Liked the idea. Quit original.

-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » śr 19 lis 2008, 01:00
kiedyś wlczyłem stozki cbr 1000 dual i dodatkowo wymieniony wydech na poczatku robił marchewy na pół metra ale dało rade wymaga to sporo pracy niestety albo pauer albo oszczędności na paliie
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
Yaco
- klepacz

- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Yaco » śr 19 lis 2008, 11:06
Fabiq pisze:wszystko ukryte w gaznikach, zwiekszajac dolot powietrza w taki sposob jak w temacie mozna bardzo wiele zyskac jesli uda dobrac sie odpowiednio dysze ewentualnie iglice itp rzeczy, jednak jest to naprawde trudne bo nie ma uniwersalnej metody, trzeba czujnik spalin zbadac zawartosc spalin, wtedy cos kombinowac sa od tego fachowcy ale zwykly mechanik sobie z tym srednio poradzi o ile wogole
efekt moze byc zaskakujaco dobry
To jest akurat wtrysk.
Ja jestem przeciwnikiem takich przeróbek. Żółtki tak wszystko powyliczały, że każda amatorska ingerencja to imho rozstrajanie silnika. Tu trzeba by wymienić ECU na jakieś tuningowe.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości