Urwana szpilka , sposoby reanimacji ?
- Achmed
- klepacz
- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Urwana szpilka , sposoby reanimacji ?
Chętnie poczytam jak naprawić problem, dla utrudnienia powiem że nie wystaje z aluminium, jakieś patenty?
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
- ppamula
- stary wyjadacz
- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Achmed, a ta szpilka wystaje choć trochę z korpusu?
Jeszcze z czasów posiadania malucha, zanim zacząłem brać sie za wykręcanie to nasączona szmata z naftą wokół szpilki albo tego co zostało by gwinty trochę odpuściły.
Masz wykrętaki?
Pewno wiesz co to, ale tak dla pewności i innych piszę że to takie hartowane śruby o lewym stożkowym gwincie podobne do gwintowników.
Jeszcze z czasów posiadania malucha, zanim zacząłem brać sie za wykręcanie to nasączona szmata z naftą wokół szpilki albo tego co zostało by gwinty trochę odpuściły.
Masz wykrętaki?
Pewno wiesz co to, ale tak dla pewności i innych piszę że to takie hartowane śruby o lewym stożkowym gwincie podobne do gwintowników.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty 1970, 01:00 przez ppamula, łącznie zmieniany 1 raz.
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Pozostaje tylko nawiercenie może i ciezko ale nikt nie mówił że będzie łatwo zacznij od znalezienia środka tej szpilki nawierć wiertełkiem o średnicy3lub 4 mm najczęsciej szpilki nie są wkrecone do końa tzn. za końcem szpilki jest wolna przestrzeń warto tak wiercic zeby szpilke przewiercić na wylot potem troche środków chemicznych jakieś odrdzewiacze lub środki mocno penetrjące prawdopodobnie średnica tej szpilki to 8mm możesz rozwiercic wiertłem 5mm i kombinowac jakimś wykrętakiem warto w nią postukac przed operacją moze troche poluzuje się na zwojach gwintu ale tak żeby jej nie rozklepać jesli jesteś zdolny i cierpliwy można tak nawiercic ze zostanie tylko sam gwint i wtedy tylko go wydłubać ważne przy takich robotach to cierpliwośc i nie spieszyc się pamietaj jeżeli wiertło pójdzie bokiem to masz przerąbane głowica jest ze stopu aluminium i jest miekka więc wiertł wchodzi jak w masło jak masz kogos z migomatem możesz coś dospawac i w ten sposób odkrecac kombinuj ale cierpliwośc to podstawa
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- Achmed
- klepacz
- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Utrudniam temat szpilka jest urwana i nie wystaje mało tego jest urwana w środku żeby było jeszcze ciekawiej to ma średnicę 6 mm i jest w miejcu trudno dostępnym....... eee mocowanie przedniej rury wydechowej prawej w vfr-ce.
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
- bialy-murzyn
- klepacz
- Posty: 609
- Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
ja mam urwaną i jezdze z jedną szpilką, w sumie jak dopasowany jest kolektor do wlotu w glowicy to nie dmucha tam nic
natomiast tam gdzie jest urwana szpilka, to probowali mi wywiercic, ale rozwalili niezłą dziurę , więc zrobiłem obok niego dziurę i wkręciłem srubę, ale jest to pod kątem i mi się ta nowa urwała
ale żle to zrobilem bo trzeba bylo pod kątrm zrobić nową dziurę i wtedy śruba i w tym homącie na rurze rzowiercic sporą dziurę i na pewno by grało, ale już jest jakby to nie do zrobienia : >
natomiast tam gdzie jest urwana szpilka, to probowali mi wywiercic, ale rozwalili niezłą dziurę , więc zrobiłem obok niego dziurę i wkręciłem srubę, ale jest to pod kątem i mi się ta nowa urwała
ale żle to zrobilem bo trzeba bylo pod kątrm zrobić nową dziurę i wtedy śruba i w tym homącie na rurze rzowiercic sporą dziurę i na pewno by grało, ale już jest jakby to nie do zrobienia : >
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
to niestety-albo silnik z ramy i na stół albo trzeba wyjąć całkiem przednie lagi- musisz zrobić sobie dostęp do tego cholerstwa bo inaczej tylko bardziej sie wszystko pokomplikuje.
przed próbą wykręcenia nagrzej silnik- alu powinno sie troche rozszerzyć i może łatwiej będzie pozbyć sie szpilki.
co do wykrętaków- kup jakiejś dobrej firmy, w przeciwnym razie możesz również mieć w bloku kawałek kawałek tego ustrojstwa a wtedy to już bedzie dopiero trudno ...
przed próbą wykręcenia nagrzej silnik- alu powinno sie troche rozszerzyć i może łatwiej będzie pozbyć sie szpilki.
co do wykrętaków- kup jakiejś dobrej firmy, w przeciwnym razie możesz również mieć w bloku kawałek kawałek tego ustrojstwa a wtedy to już bedzie dopiero trudno ...
- Achmed
- klepacz
- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Mundek nie ma łatwo szpilka jest w cylindrze nie w głowicy,
narazie wszyscy motają się jak wykręcić albo usunąć paszkwila a nikt nie napisał co dalej, więc słucham dotarliśmy do sytuacji gdzie nie ma możliwości wykręcenia takowej a w czasie wiercenia wiertło poszło obok szpilki i mamy piękny otwór eeeeeee 6 mm- ,
Wiktor gdybym chciał to zrobić w serwisie pytanie byłoby o adres warsztatu, po co piszesz jak nic nie wnosisz do tematu, chcesz się pochwalić urwaną szpilką ? czy tym ze robisz to w serwisie?
To temat o mechanice i OT nie będe tolerował.

narazie wszyscy motają się jak wykręcić albo usunąć paszkwila a nikt nie napisał co dalej, więc słucham dotarliśmy do sytuacji gdzie nie ma możliwości wykręcenia takowej a w czasie wiercenia wiertło poszło obok szpilki i mamy piękny otwór eeeeeee 6 mm- ,

Wiktor gdybym chciał to zrobić w serwisie pytanie byłoby o adres warsztatu, po co piszesz jak nic nie wnosisz do tematu, chcesz się pochwalić urwaną szpilką ? czy tym ze robisz to w serwisie?

To temat o mechanice i OT nie będe tolerował.

VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
jesli jest to szpilka od rury wydechowej to musi byc w głowigy można zeczywiście zdjąć głowice i wtedy to da się rade wywiercic reszte stali mozna wyfrezowac i ponownie zalac alu {w-wa ul syreny}następnie nawiercić nagwintowac na nowo albo w rozwiercony otwór wstawić tuleje redukcyjną
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość