
tak btw mi ten 2 brothers bardzo pasuje, chodzi bardzo kulturalnie i kiedy musi to ryczy pieknie, bardzo dopracowana konstrukcja i wyglada nowocześnie
Hmmm mówisz że w VFR nie da się 150 KM wycisnąć hmm no masz rację bo da się jak narazie wycisnąć tylko 146KMArt pisze:Zawsze tak jest iz chce się trochę więcej niz się ma...
Ale z 2giej strony nic na siłę. VFR nie jest motocyklem z którego wycisne 150 km i pojadę 300km/h. NAwet gdy wstawię syper hiper chipa, specjalny wydech itd....to nadal nie bedzie to.. Bo trwałość, niezawodność nie idzie w parze z przeróbkami. Na dodatek koszty bedą zapewne większe, niż gdybym sobie po prostu kupił inna maszyne już z zakładana mocą i osiagami.
Chyba więc jednak po drobnych zmianach swojej VFR pozostane przy tym co mam , a gdy bedę juz mogł kupić motor marzeń ( BMW K1200 S) to wtedy po prostu zrobię zamianę.
Choc kto wie.. czsem zmienia się decyzje....
pozdrawiam
Art
Taaaa.... to chyba najdroższe 5 KM .Kornik pisze:Włąśnie pogmerałem troche po VFRWorld i si eokazuje ze PC3 + KN + Przelot dają 5- 6 KM więcejdodam że chłopaki robili testy na hamowni
http://vfrworld.com/forums/modification ... rf800.html
Dzwięk superC_L_K pisze:Czy PC daje 5 czy 6 KM tego nie wiem, ale zgodnie z obietnicą dziś nagrałem mojego tubrosa. Nagrywane aparatem foto, skompresowane przez jutuba, więc i tak jest to dalekie od oryginału - ale jest: http://pl.youtube.com/watch?v=Wak5uUCGNhQ
Kupilem tutaj:Art pisze:A gdzie kupiłeś?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości