są podłączone pod zasilanie wiatraka chłodnicy więc działają tylko przy włączonym zapłonie
Hot grips Oxford - ciepłe manetki
- Kornik
- ostry klepacz

- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
ale ze co to jakiś defekt czy jak? mój sterownik czasami tak ma ze miga sobie jak włącze manetki odrazu na postoju lub zaraz po włączeniu silnika ale jak włączam podczas jazdy to jest spoko, ja tu defektu nie widze tylko wydaje mi sie ze to jest działanie tego zabezpieczenia przed rozładowaniem
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- marlon
- klepacz

- Posty: 633
- Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
- Imię: mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
wiem.ale u mnie nic nie migało.ot włączam i po kilku sekundach dioda bez migania gaśnie tak jak byś kabel odłączył.a czasami normalnie szły. a żeby ciekawiej było to na wył. silniku chodziły nawet jak włączyłem światła a gdy tylko moto odpaliłem to sie wyłączały
archiwum X normalnie.ładowanie i aku ok
- ppamula
- stary wyjadacz

- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Piotras, Masz niesprawny regler.
Jak dodajesz gazu to napiecie z alternatora się obniża i spada ci ładowanie akumulatora.Prawdopodobnie jedna z diod prostowniczych w reglerze padła.
Czy ty nie miałeś kiedyś kłopotów z akumulatorem?
Jezeli tak i go wymieniłeś na nowy to znaczy że kłopoty powrócą. Aku jest za słabo ładowany. Tak mnie się wydaje.
Jak dodajesz gazu to napiecie z alternatora się obniża i spada ci ładowanie akumulatora.Prawdopodobnie jedna z diod prostowniczych w reglerze padła.
Czy ty nie miałeś kiedyś kłopotów z akumulatorem?
Jezeli tak i go wymieniłeś na nowy to znaczy że kłopoty powrócą. Aku jest za słabo ładowany. Tak mnie się wydaje.
- Piotras
- klepacz

- Posty: 859
- Rejestracja: ndz 09 gru 2007, 20:31
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
marlon, czasem na zimnym wylaczaja sie z mruganiem, a tak to zawsze bez mrugania!
Przed chwilą robiłem testy z miernikiem i problem jest odwrotny, manety wyłączane są
przy za dużym ładowaniu. U mnie ładowanie na zagrzanym silniku jest na poziomie ok
14V na światłach mijania, 13,8 na długich, przy okręceniu manety ładowanie dobija do
14.8 i dalej nie idzie. Pytałem w serwisie ponoć ładowanie jest w porządku, nie ma
żadnych skoków napięcia itp., poza tym Krajan też chyba notował u siebie podobne.
Po zbadaniu okazuje się, że manety odłączają się przy ładowaniu powyżej 14.75
Druga sprawa, chcieliśmy sprawdzić ile amper ciagna manety, przez co w obwod
wpielismy miernik ( po - ) przy zgaszonym silniku. Co sie okazalo w wpietym
miernikiem manetki wogole nie odpalaja, tzn na chwile dioda sie zapali po czym gasnie.
Czy ktoś wie OCB? Dlaczego wpiecie miernika wywala odrazu manetki??
PS - Na zgaszonym moto manetki bez problemu działają, po włączeniu czego się da gdy
napięcie spada do 11,5V nadal bez problemu działają!
Przed chwilą robiłem testy z miernikiem i problem jest odwrotny, manety wyłączane są
przy za dużym ładowaniu. U mnie ładowanie na zagrzanym silniku jest na poziomie ok
14V na światłach mijania, 13,8 na długich, przy okręceniu manety ładowanie dobija do
14.8 i dalej nie idzie. Pytałem w serwisie ponoć ładowanie jest w porządku, nie ma
żadnych skoków napięcia itp., poza tym Krajan też chyba notował u siebie podobne.
Po zbadaniu okazuje się, że manety odłączają się przy ładowaniu powyżej 14.75
Druga sprawa, chcieliśmy sprawdzić ile amper ciagna manety, przez co w obwod
wpielismy miernik ( po - ) przy zgaszonym silniku. Co sie okazalo w wpietym
miernikiem manetki wogole nie odpalaja, tzn na chwile dioda sie zapali po czym gasnie.
Czy ktoś wie OCB? Dlaczego wpiecie miernika wywala odrazu manetki??
PS - Na zgaszonym moto manetki bez problemu działają, po włączeniu czego się da gdy
napięcie spada do 11,5V nadal bez problemu działają!
- marlon
- klepacz

- Posty: 633
- Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
- Imię: mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
no u mnie też na wyłączonym silniku chodziły normalnie
patrzyłeś na tego linka co ostatnio dodałem?
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=713&page=2
widać że nie jesteśmy jedyni..
zobaczymy jak moje manety wrócą z naprawy i co napiszą w karcie gwarancyjnej.
to trochę potrwa ale od razu napisze jak sie to skończyło.
patrzyłeś na tego linka co ostatnio dodałem?
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=713&page=2
widać że nie jesteśmy jedyni..
zobaczymy jak moje manety wrócą z naprawy i co napiszą w karcie gwarancyjnej.
to trochę potrwa ale od razu napisze jak sie to skończyło.
- Piotras
- klepacz

- Posty: 859
- Rejestracja: ndz 09 gru 2007, 20:31
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dzięki za linka, opisałem tam też swój przypadek, a sprawdź w wolnej chwili u siebie jakie maksymalne ładowanie u Ciebie dopuszcza regler?
Wygląda na to, że jest posrany ten sterownik i trzebaby go otworzyć i przelutować, tak jak piszą Afrykanerzy, tyle że wtedy dupa z gwarancją.
Ty wysyłałeś cały komplet? Średnio uśmiecha mi się wyrywanie z korzeniami manet przyklejonych superglue

Wygląda na to, że jest posrany ten sterownik i trzebaby go otworzyć i przelutować, tak jak piszą Afrykanerzy, tyle że wtedy dupa z gwarancją.
Ty wysyłałeś cały komplet? Średnio uśmiecha mi się wyrywanie z korzeniami manet przyklejonych superglue
- marlon
- klepacz

- Posty: 633
- Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
- Imię: mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
jak tylko o kogoś bede kto ma miernik to zmierze.z tego co pamiętam to było chyba coś koło 14,7Vpod obciążeniem jak i bez.wyciągnąłem i wysłałem cały komplet.a ten stabilizator jest od strony przycisków tak,że nawet jak ściągniesz tą klapkę z tyłu to i tak do niego nie dojdziesz.jak dalej będziesz rozkręcał to juz na gwarancji sie kapnąć mogą,bo to jest jakimś dziwnym silikonem zalane i jak to ruszysz to potem sie to kupy razem nie będzie trzymać.mi się w ogóle wydaje że te manety juz ktoś miał wcześniej.ta naklejka z góry co są te diody była troche odklejona, tak jak by ktoś już tam łapy chciał wsadzić.zobaczymy.gdzieś za tydzień powinny już wrócić z gwarancji to będziemy widzieć
- Fabiq
- klepacz

- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
problem z grzanymi manetkami oxforda troche sie widze rozwinal, ale jest na to prosta i latwa rada
kazdy kto kupil grzane manetki w sieci intermotors przychodzi z paragonem i dostaje za darmo panel sterujacy z nowym czujnikiem o wiekszym zakresie dzialania, sam musialem z tego skorzystac bo w quadzie tez mi te manetki nie dzialaly jak trzeba
kazdy kto kupil grzane manetki w sieci intermotors przychodzi z paragonem i dostaje za darmo panel sterujacy z nowym czujnikiem o wiekszym zakresie dzialania, sam musialem z tego skorzystac bo w quadzie tez mi te manetki nie dzialaly jak trzeba
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
- marlon
- klepacz

- Posty: 633
- Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
- Imię: mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
kurde w intermotors widze że problemu nie ma, ja czekam aż moje dojdą do sprzedającego,sprzedający wyśle te minety do jakiegoś serwisu,serwis jak naprawi,a ma na to koło 2 tygodnie to wyśle sprzedającemu a sprzedający wyśle je do mnie,czyli pewnie śniegiem już walnie za ten czas a w łapy dalej zimno...... 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości
