Zwiekszenie mocy w VFR 750

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Zwiekszenie mocy w VFR 750

Post autor: Gacol » pt 24 paź 2008, 01:47

Witajcie
Kombinuje żeby coś zrobić z moją vfr by nie trzeba bylo jej zmieniać na coś mocniejszego.widzialem juz 800 na kompresorze ale jakos ni widze tego u mnie.chodzi mi o to vczy ten silnik może mieć jeszcze jakieś np, blokady?zmniejszone krućce ssania lub coś.albo czy ktoś podejmował sie juz jakiegos tuningu w tym kierunku silnika 750??
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » pt 24 paź 2008, 09:13

nie wydaję mnie się..... żeby to było proste.... bez dobrych nakładów finansowych raczej nie wiele zyskasz....
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
rafi
teksciarz
teksciarz
Posty: 141
Rejestracja: sob 23 cze 2007, 14:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: rafi » pt 24 paź 2008, 10:47

moze i mało, ale niezawodny i mysle że to sie bardziej liczy, kombinując zmniejszysz jego żywotność

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » pt 24 paź 2008, 13:00

Tak ale ja nie zrobie na pewno tym moto przebiego 120-150 tys km.a jak wiadomo to silniki VFR sa dość wytrzymałe.Mysla nad zamontowaniem systemu ktory pojawil sie w niekastrowanych wersjach V-MAXa.czyli V-boost.Działa na zasadzie łączenia gazników i daje naprawde duże rezultaty.Przynajmniej w V-MAXie ogromne:)jeśli juz robic to to bez przepustnic aby mialo to doladowanie od dołu.
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » pt 24 paź 2008, 13:27

Mi się wydaje, że niepotrzebnie wydasz kupe kasy, żeby osiągnąc zamierzony wynik, to już lepiej sprzedaj fajerke i dołóż niewiele kasy, i przerabiaj silnik od gixera 750 olejaka. Już na starcie masz prawie 20 kucy więcej, też są niezawode i nie do zdarcia. Tyle, że oleju lubią wypić. A poza tym one są podatne na przeróbki, widziałem olejaka 750 rowierconego do ponad 800ccm i o mocy sporo ponad 200 koni.

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » pt 24 paź 2008, 13:29

Chociaż w sumie, jak masz wkładac kasę w jakiś motor starszy, żeby podnosić jego moc, nieważne czy VFR czy Suzuki olejaki czy jeszcze coś innego, to w większości przypadków okazuje się, że bardziej opłacalne jest kupienie młodszego i mocniejszego moto.

Ale jak masz czas, wiedzę i garaż to możesz próbować :mrgreen:

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » pt 24 paź 2008, 13:36

no jak do 1000zl nie zrobie jakiejś odczuwalnej poprawy mocy to kupuje 1000rr
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » pt 24 paź 2008, 13:37

Zamiast VFR miałem kupowac olejaki 1100:0takze jestem w temacie co sie da z nich zrobić
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » pt 24 paź 2008, 13:52

Gacol pisze:Zamiast VFR miałem kupowac olejaki 1100
No widzisz, z tymi to jeszcze lepiej 8) W jakiejś zagranicznej prasie o tuningu czytałem o olejaku 1100, z którego wyciśnięto...


600 KUCY :shock:

Startował tylko na 1/4, oczywiście. A silnik wytrzymywał tyle, że mógł chodzić non-stop tylko kilkadziesiąt sekund, czyli tyle ile trwał start, hamowanie i nawrót.

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » pt 24 paź 2008, 16:27

najlatwiej jest kupic nitro, prosta instalacja, kilka wezykow, praktycznie nic nie musisz przerabiac a przyrost mocy hmmm. wkrecasz dysze +30 koni i masz +30 , chcesz miec +50 to wkrecasz dysze +50 , jesli juz chcesz tuningowac VFR to tak naprawde wystarczy ze usprawnisz silnik, trzeba kombinowac, zaczalbym od wymiany ukladu wydechowego kolektory + wydech, do tego sportowy filtr powietrza ale 4xstozki bez airboxu, po jednym na gaznik, no i do tego dobral dysze do gaznikow, caego ukladu wydechowego chyba nie kupisz wiec trzeba sie wybrac do jakiegos zakladu ktory potrafi cos spawac w tytanie ;P i poprosic o nowy uklad, koncowke wydechu jakas siosimure, dysze do gaznika kupisz od czegokolwiek bo gwinty pasuja ale trzeba dobrac otworek, filtr powietrza zalozyl bym pipercrossa po sztuce na gaznik stozka, mozna pokusic sie o zrobienie dolotu zimnego powietrza na filtry, aby to wszystko zgrac bedziesz potrzebowac czujnika spalin aby wiedziec czego silnik ma za duzo a czego za malo no i takie tam, jest tego w cholere i jeszcze troche

podejrzewam ze w jakis 3-5 tys sie zmiescisz, nitro kosztuje 3.5 tyska, napelnienie butli 200 pln, wystarcza na miesiac jazdy
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » pt 24 paź 2008, 21:00

Fabiq pisze:napelnienie butli 200 pln, wystarcza na miesiac jazdy
No własnie nigdy nie wiedziałem na ile toto starcza.

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » sob 25 paź 2008, 02:18

nie wiem o jaki wzrost mocy Ci chodzi, u mnie po założeni filtru K&N, wydechu HURRIC, i zestrojeniu gaziorów, w sposób odczulany wzrósł moment obrotowy an dole
pzdr
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » sob 25 paź 2008, 12:50

Fabiq pisze:najlatwiej jest kupic nitro, prosta instalacja, kilka wezykow, praktycznie nic nie musisz przerabiac a przyrost mocy hmmm. wkrecasz dysze +30 koni i masz +30 , chcesz miec +50 to wkrecasz dysze +50 , jesli juz chcesz tuningowac VFR to tak naprawde wystarczy ze usprawnisz silnik, trzeba kombinowac, zaczalbym od wymiany ukladu wydechowego kolektory + wydech, do tego sportowy filtr powietrza ale 4xstozki bez airboxu, po jednym na gaznik, no i do tego dobral dysze do gaznikow, caego ukladu wydechowego chyba nie kupisz wiec trzeba sie wybrac do jakiegos zakladu ktory potrafi cos spawac w tytanie ;P i poprosic o nowy uklad, koncowke wydechu jakas siosimure, dysze do gaznika kupisz od czegokolwiek bo gwinty pasuja ale trzeba dobrac otworek, filtr powietrza zalozyl bym pipercrossa po sztuce na gaznik stozka, mozna pokusic sie o zrobienie dolotu zimnego powietrza na filtry, aby to wszystko zgrac bedziesz potrzebowac czujnika spalin aby wiedziec czego silnik ma za duzo a czego za malo no i takie tam, jest tego w cholere i jeszcze troche

podejrzewam ze w jakis 3-5 tys sie zmiescisz, nitro kosztuje 3.5 tyska, napelnienie butli 200 pln, wystarcza na miesiac jazdy
witam,podejrzewam ze po takich zabiegach bez hamowni sie nie obejdzie.
Według mnie lepiej juz zmienic moto na mocniejsze niz powiekszac moc VFR,bez odpwiedniej wiedzy i narzedzi mozna przez przypadek popsuc taki silnik ale to jest moje zdanie.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » sob 25 paź 2008, 15:21

ja mysle ze skoro myslisz juz o zmianie na 1000rr to nawet wpakowanie wiele kasy w VFR nie da Ci zadowalającego efektu- po prostu- potrzebujesz mocniejszego moto :)

Awatar użytkownika
rafi
teksciarz
teksciarz
Posty: 141
Rejestracja: sob 23 cze 2007, 14:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: rafi » sob 25 paź 2008, 16:07

tylko ciekawe ile procent mocy mocniejszego silnika wykorzystasz poza prostą , gdzie każdy potrafi dac w palnik :biggrin

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość