problemik - RC46 gaśnie,dławi sie i kaprysi.

Awatar użytkownika
Radarro
klepacz
klepacz
Posty: 557
Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
Imię: Radek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SGL

problemik - RC46 gaśnie,dławi sie i kaprysi.

Post autor: Radarro » czw 28 sie 2008, 16:26

Witam,

Chcialem opisac Wam moj problemik ostatnich dni, moze ktos cos poradzi, naprowadzi na lepszy trop.

Jest sobie standardowa RC46, standardowy filtr powietrza, nic nie grzebnięte, oprócz kompletnego wydechu - ale nie przelotowy. Dotychczas wszystko bylo OK, ale przestalo byc OK :)

Co sie dzieje:
- na zimnym silniku, jak wyjade z garazu, jade sobie na 1 albo 2-ce okolo 3-4 krpm i moto zaczyna sie dlawic, jakby paliwa nie dostawał. Wcisne sprzeglo, zrobie przegazowke i jest OK, po chwili temat sie powtarza. Jakbym nie zrobil przegazowki albo nie odkrecil manety, to zgaznie i pokaze sie kontrolka wtrysku.
- Jak silnik sie nagrzeje do temp roboczej, to problem znika / pojawia sie minimalnie. Ale Probowalem jechac dokladnie tak samo i problem sie nie pojawia.
- Dlawienie sie i gasniecie najczesciej pojawia sie na dziurawych drogach - tzn na wrocławskiej kostce i dziurach, jakie ma po wyjezdzie z garazu. Zaczynam podejrzewac, ze ma to jakis wplyw na całą zabawę z dławieniem/gaśnieciem.

Co bylo robione:
- sprawdzalem ostantio filtr powietrza. Nowy nie jest, ale czysty, przedmuchany, wiec mysle ze doplyw powietrza jest OK.

Co nie bylo zrobione:
- nie wiem jak tam świece, mam moto od kwietnia, sam za duzo w nim nie grzebie.
- mam historie serwisu, ale nie widze tam regulacji wtrysku nigdzie.
- w zawory tez wypadałoby spojrzec, bo nie było nic robione sporo czasu (musze sprawdzic kiedy dokladnie)
- pojawia mi sie błąd wtrysku po takich akcjach. Nie sprawdzałem tego sam jeszcze, moze uda mi sie powalczyc w weekend. Jak dobrze pamietam kod to jedno długie migniecie na okolo 3 sekundy. Nie ma serwisówki, zeby sprawdzic, co on oznacza.

Co zamierzam zrobic w weekend:
- posprawdzam prądy (zmieniałem regler w maju, moze cos nie styka znowu i problem jest prądowy jednak? Cos na dziurach nie styka?
-sprawdze jeszcze raz filtr powietrza
- jak sie zostane do swiec, to je obejrze.
- sprawdze aku, połaczenia kabli itp.
- sprawdze przewody paliwowe pod bakiem, czy nie sa pozaginane.

Pytania:
Spotkal sie ktos z czyms takim? Jakies podpowiedzi, od czego zaczac?
Czy takie objawy moga wskazywac na prądy?
Czy jednak zasilanie paliwem?

Pytanie dodatkowe:
Gdzie we Wro albo okolicach ktos zrobi dobrze zawory i regulacje wtrysku?
Ewentualnie Slask, albo Radomsko, Piotrków, Opole (moge podjechac bez problemu)

Licze na fachową (jak zawsze!) pomoc! :grin:
Radek

Awatar użytkownika
bartek V
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 88
Rejestracja: ndz 15 cze 2008, 21:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: bartek V » czw 28 sie 2008, 17:06

ja stawiam na lużne kostki połaczeniowe tudziez zasniedziale styki...warto tez sprawdzic czy nie ma luzu na klemach akumulatora... :roll:

Awatar użytkownika
Radarro
klepacz
klepacz
Posty: 557
Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
Imię: Radek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SGL

Post autor: Radarro » czw 28 sie 2008, 17:10

bartek V pisze:ja stawiam na lużne kostki połaczeniowe tudziez zasniedziale styki...warto tez sprawdzic czy nie ma luzu na klemach akumulatora... :roll:
Klemy tak na szybko sprawdziłem, wyglądają OK ale nie jestem w domu i nie mam narzędzi do grzebania. Zabieram sie za temat w weekend konkretnie. Dzięki!

Awatar użytkownika
WiktorVFR
klepacz
klepacz
Posty: 1452
Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
Imię: Wiktor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
Kontakt:

Post autor: WiktorVFR » czw 28 sie 2008, 17:43

ja stawiam na wahe ze statoila :roll: :evil:

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » czw 28 sie 2008, 21:08

Z tego co piszesz stawiałbym na elektryke i to zwiazana z czujnikiem temperatury sprawdz wtyczki czujników montowanych do silnika no i oczywiście wszelkie kostki połączeniowe jakie znajdziesz warto rozłaczyć jeśli zaśniedziałe to czyms popsikac {ja stosuje "ELEKTROSOL"czesto pomaga samo rozpięcie i ponowne zapiecie wtyczki "samooczyszczenie styków"
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
Maciej
teksciarz
teksciarz
Posty: 168
Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Maciej » pt 29 sie 2008, 17:02

Wpierw sprawdź wszystkie kostki, świece do sprawdzenia ale tutaj pokusiłbym się o wymianę , przy okazji sprawdzisz ich stan, co do aku czy resetował ci się zegar w ogóle ?? jeśli nie a prądnica ładuje a aku prąd trzyma to to nie to , wymiana aku gdy ci się zegar zacznie resetować (koniecznie) ,

Błąd FI oznacza problem z wtryskiem bądź usterkę sondy lambda ( o ile posiadasz wersję z sondami) najczęściej przyczyną są problemy ze stykiem przy kompie ale wtryski czy sondy nie są wieczne i też siadają z czasem tyle że w tych motocyklach jest to rzadkością i to wielką.

Co do zaworów to nie odpowiadają za ten problem , tutaj jest kwestia sterowania wtryskiem lub zapłonem.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -

- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -

Awatar użytkownika
Radarro
klepacz
klepacz
Posty: 557
Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
Imię: Radek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SGL

Post autor: Radarro » pt 29 sie 2008, 21:07

Maciej pisze:Wpierw sprawdź wszystkie kostki, świece do sprawdzenia ale tutaj pokusiłbym się o wymianę , przy okazji sprawdzisz ich stan, co do aku czy resetował ci się zegar w ogóle ?? jeśli nie a prądnica ładuje a aku prąd trzyma to to nie to , wymiana aku gdy ci się zegar zacznie resetować (koniecznie) ,

Błąd FI oznacza problem z wtryskiem bądź usterkę sondy lambda ( o ile posiadasz wersję z sondami) najczęściej przyczyną są problemy ze stykiem przy kompie ale wtryski czy sondy nie są wieczne i też siadają z czasem tyle że w tych motocyklach jest to rzadkością i to wielką.

Co do zaworów to nie odpowiadają za ten problem , tutaj jest kwestia sterowania wtryskiem lub zapłonem.
Witam,
Dzieki za pierwsze info panowie.
Dzisiaj dojechalem z Wrocka 90 km do garazu ;) Problem rano sie znowu pojawil, na zimnym (40-50 st C) i na dziurach :evil: Rozgrzal sie, wjechalem na lepsza droge i juz dojechalem do chatki bez najmniejszych problemow.
Tylko, ze kontrolka FI jak sie zapalila po zamuleniu, tak juz potem nie zgasla. Nawet na dlugich swiatlach na skrzyzowaniu gasilem moto, wylaczylem zaplon, ale cholerstwo wrocilo i swiecilo.

Dzisiaj sie zabralem za robote, przeczyscilem wszystkie styki pod siedzeniem, aku, przwod masowy, ale leje u mnie cale popoludnie, to nie mialem gdzie sprawdzic zachowania na zimno.
Aha, pali normalnie na strzal, obroty na luzie wzorowe, wkreca sie na obroty ochoczo.
Aku trzyma napiecie, ladowanie w normie, zegar sie nie resetuje. Badanie ladowania i przeboje z reglerem mam juz obcykane i to nie to tym razem ;-)
Co jeszcze robilem. Probowalem zmostkowac kostke i bledy zczytac, ale cos mi to nie idzie (pierwszy raz :???: ) Nie udalo mi sie zczytac kodu, potem juz lampka FI zapalila sie na stale i nie kombinowalem dalej. Moze co zle robie, poczytam forum o tym jeszcze.
Jutro jeszcze posciagam boczne owiewki, i dobiore sie do swiec. No i zrobie jakis test ride jak pogoda pozwoli 8)

Maciej, moto mam z UK, musze sprawdzic, czy mam sonde (sondy? dwie sa?)
O zaworach napisalem, bo tak czy tak bede chcial na jesien je skontrolowac i skalibrowac wtrysk u jakiegos fachmana.
Jak na razie podejrzenie pada na prady (uszkodzony kabel, przerwany obwod, czy cos)
Ale dopoki nie sprawdze co z tym wtryskiem i nie sprawdze kodow bledow, to pewnosci nie bede mial. Jak nie poradze sobie sam, to odzaluje pare pln i wbije do ASO Hondy we Wro na sprawdzenie bledow i wykasowanie ich z pamieci.

Czekam na dalsze rady i bede informowal co i jak
Pozdrowki! Radek

Awatar użytkownika
Maciej
teksciarz
teksciarz
Posty: 168
Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Maciej » pt 29 sie 2008, 22:19

tak , są dwie. Błędy powinno się wykasować po ich pojawieniu się ( opis w manualu chyba był coś mi się kojarzy ) synchro i zaworki warto zrobić ale to nie to , co do sond generalnie gdyby poszła któraś to nie powinien motocykl ci się dławić a co najwyżej spalanie będziesz miał kosmos, jeśli z okablowaniem jak mówisz jest wszystko cacy to może któryś z wtrysków ma już dość , spróbować możesz jeszcze na nich styki zasilające poczyścić , do wachy dodaj preparat do czyszczenie wtrysków STP ( używałem profilaktycznie w swojej hondce POLECAM )

Piszesz coś o dziurach , to ewidentnie gdzieś na zapłonie nie masz należytego styku , sprawdź kable WN i fajki czy dobrze są w nie wciśnięte , czasami ludzie nieumiejętnie wyciągają kable WN i przy okazji niechcący wyciągają kabel z gniazga fajki ale to nie sprawa z FI. W twoim przypadku mogą być 2 rzeczy. Okablowanie do sond masz z lewej strony , gniazda idą do góry i są w kostkach popodpinane 2 kostki biała i czarna n przy lewym profilu ramy , powinna być osłona gumowa na nich, akurat te kostki są konkretnie zrobione i syfu tam nie powinno być ale warto zajrzeć.

Tak z ciekawostki tylko , sprawdź sobie przełącznik zapłonu przy manecie gazu z czasem nie łapie jak należy gdyż syf się z czasem zbiera , miałem kiedyś z nim problemy bo zapłon nie chciał mi się załączać :) trzeba było poczyścić i zakonserwować i jest cacy, to samo muszę zrobić z lewej mańki przełącznik świateł mijanie / długie . Zobacz jeszcze jedną bardzo ważną rzecz a mianowicie zdejmij czaszę , za nią masz okablowanie od zapłonu ( dojdziesz do kostek które to są spokojnie ) z czasem w nich miedź się utlenia i trzeba czyścić , może się okazać że problem zapłonu i FI to jest ten sam problem który właśnie jest na samym obwodzie załączającym . Sprawdź koniecznie te kostki u mnie był kibel.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -

- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -

Awatar użytkownika
Radarro
klepacz
klepacz
Posty: 557
Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
Imię: Radek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SGL

Post autor: Radarro » sob 30 sie 2008, 12:21

Witaj Maciej, dzieki ze chce Ci sie tyle klepac :smile:

Tematu sond jeszcze nie rozgryzlem. Dzisiaj jeszcze totalnie przeczyscilem czujnik stopki bocznej, bo byl nieziemsko usyfiony :confused przez nadprogramowa prace scottoilera. Spalanie mam w normie (powiedzmy) srednio 7 na trasie tak do 180km/h i 7,5 ostatnio po Wrocku bez dziczenia i 200 po mieœcie.
Dzisiaj temat przy jezdzie na zimno znowu sie pojawil. Kazda akcja z dlawieniem sie/gasnieciem skutkuje pojawieniem sie kontrolki FI na blacie.

W koncu udalo mi sie odczytac bledy ze zlacza serwisowego. Jest tak:
po piewrszej jezdzie, gdzie gasl i dlawil sie kod byl nastepujacy:
dlugi sygnal pojedynczy co 3 sekundy. Czyli jak dla mnie kod bledu 10 - czujnik cisnienia atm. Ale pojawil sie tez pomysl, ze jest to kod 20 (tylko, ze przerwy pomiedzy sygnalami sa dentyczne!) czyli kod Faulty EPROM in ECM. Ale nie moge znalezc co to takiego EPROM :cry:

Odpialem kostke od czujnika cisn atm, skasowalem pamiec bledow i zrobilem runde dookola osiedla. W czasie jazdy FI migala jednostajnie, dlugi pojedynczy co 3 sekundy.
Stanalem i sprawdzilem tryb serwisowy jeszcze raz. Kod sie zmienil. Jest dlugie migniecie, 3 sek, jedno krotkie, 3 sekundy, dlugie, 3 sek krotkie i tak caly czas.
Teraz - to moze byc kod 11? Speed sensor? Licznik dziala normalnie, wiec obstawiam, ze to jednak 2 kody - 10 + 1 - czyli czujnik cisn atm, ktory odpialem oraz MAP sensor. Rozumiem to tak, ze jezeli komp nie dostal info od czujnika cisn zewnatrz, to czujnik MAP (czyli takze cisnienia) zwariowal.

Lista pomyslow powoli sie zawęża i wychodzi jednak, ze to wtrysk i jego sterowanie. Do czunika MAP pod bakiem nie dotarlem, bo dzisiaj juz nie mam czasu grzebac. W sumie najfajniej byloby zeby to byl czujnik cisn atm, bo latwo go wymienic :lol:

Nawine jeszcze dzisiaj kilka km, zobacze czy sie powtorzy problem, posprawdzam bledy jeszcze raz. Co do czachy, to nie sciagne jej dzisiaj, bo czas mi nie pozwoli... Jak temat sie nie rozwiaze z tymi czujnikami, to tak czy tak bede musial rozpoczac jakas wieksza walke, wiec wtedy ja sciagne na pewno.

Predzej czy pozniej tafie co to jest :grin:
Pozdro i szerokosci!
Radek

Awatar użytkownika
Maciej
teksciarz
teksciarz
Posty: 168
Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Maciej » sob 30 sie 2008, 23:00

Radarro pisze:Witaj Maciej, dzieki ze chce Ci sie tyle klepac :smile:

Tematu sond jeszcze nie rozgryzlem. Dzisiaj jeszcze totalnie przeczyscilem czujnik stopki bocznej, bo byl nieziemsko usyfiony :confused przez nadprogramowa prace scottoilera. Spalanie mam w normie (powiedzmy) srednio 7 na trasie tak do 180km/h i 7,5 ostatnio po Wrocku bez dziczenia i 200 po mie�cie.
Dzisiaj temat przy jezdzie na zimno znowu sie pojawil. Kazda akcja z dlawieniem sie/gasnieciem skutkuje pojawieniem sie kontrolki FI na blacie.

W koncu udalo mi sie odczytac bledy ze zlacza serwisowego. Jest tak:
po piewrszej jezdzie, gdzie gasl i dlawil sie kod byl nastepujacy:
dlugi sygnal pojedynczy co 3 sekundy. Czyli jak dla mnie kod bledu 10 - czujnik cisnienia atm. Ale pojawil sie tez pomysl, ze jest to kod 20 (tylko, ze przerwy pomiedzy sygnalami sa dentyczne!) czyli kod Faulty EPROM in ECM. Ale nie moge znalezc co to takiego EPROM :cry:

Odpialem kostke od czujnika cisn atm, skasowalem pamiec bledow i zrobilem runde dookola osiedla. W czasie jazdy FI migala jednostajnie, dlugi pojedynczy co 3 sekundy.
Stanalem i sprawdzilem tryb serwisowy jeszcze raz. Kod sie zmienil. Jest dlugie migniecie, 3 sek, jedno krotkie, 3 sekundy, dlugie, 3 sek krotkie i tak caly czas.
Teraz - to moze byc kod 11? Speed sensor? Licznik dziala normalnie, wiec obstawiam, ze to jednak 2 kody - 10 + 1 - czyli czujnik cisn atm, ktory odpialem oraz MAP sensor. Rozumiem to tak, ze jezeli komp nie dostal info od czujnika cisn zewnatrz, to czujnik MAP (czyli takze cisnienia) zwariowal.

Lista pomyslow powoli sie zawęża i wychodzi jednak, ze to wtrysk i jego sterowanie. Do czunika MAP pod bakiem nie dotarlem, bo dzisiaj juz nie mam czasu grzebac. W sumie najfajniej byloby zeby to byl czujnik cisn atm, bo latwo go wymienic :lol:

Nawine jeszcze dzisiaj kilka km, zobacze czy sie powtorzy problem, posprawdzam bledy jeszcze raz. Co do czachy, to nie sciagne jej dzisiaj, bo czas mi nie pozwoli... Jak temat sie nie rozwiaze z tymi czujnikami, to tak czy tak bede musial rozpoczac jakas wieksza walke, wiec wtedy ja sciagne na pewno.

Predzej czy pozniej tafie co to jest :grin:
Pozdro i szerokosci!
Radek

EEPROM to kość pamięci w której masz zapisany firmare czyli tutaj mapę wtrysku, oby tylko był to czujnik bo wtrysk też swoje kosztuje ok 400 zł szt o ile pamiętam , musisz ustalić który z wtrysków źle podaje ponieważ wszystkich wymieniać nie musisz ale o tym zapewne wiesz , reasumując jeśli będzie to wtrysk to zapewne syf był do niej lany więc STP dolej do wachy jak pisałem wcześniej , sytuacji z usterką FI to nie poprawi nie mniej oczyści ci pozostałe dobre.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -

- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -

Awatar użytkownika
Radarro
klepacz
klepacz
Posty: 557
Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
Imię: Radek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SGL

Post autor: Radarro » pn 01 wrz 2008, 11:13

Maciej pisze:Witaj EEPROM to kość pamięci w której masz zapisany firmare czyli tutaj mapę wtrysku, oby tylko był to czujnik bo wtrysk też swoje kosztuje ok 400 zł szt o ile pamiętam , musisz ustalić który z wtrysków źle podaje ponieważ wszystkich wymieniać nie musisz ale o tym zapewne wiesz , reasumując jeśli będzie to wtrysk to zapewne syf był do niej lany więc STP dolej do wachy jak pisałem wcześniej , sytuacji z usterką FI to nie poprawi nie mniej oczyści ci pozostałe dobre.
Powiem Ci tak, STP juz kupione dzisiaj, ale jeszcze nie wlane :)
Wczoraj machnalem z kumplem traske do Szklaskiej (okolo 300 km) i problem jakby zniknal. Raz tylko przy szybkiej redukcji i hamowaniu do zera bestia przygasla i pokazalo sie FI. Poza tym relaksik, jzdzi i gada super.
Zaleje tego STP-a przy tankowaniu i zobaczymy. A nuz da rade. Gadalem z kuplem, w sumei doszlismy do wniosku, ze jak masz gazniki, to chocbys nie chcial, to w 9 letnim moto musisz je juz ktorys raz czyscic i robic syncro. A u mnie mam takie dziwne podejrzenie, e ze 3 lata nikt tam mogle nie zagladac. Mam ndzieje, ze wlasnie na to pomoze specyfik z estepe.
Bede informowal o postepach.

Radek

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » śr 03 wrz 2008, 11:15

A robiłeś taką prostą czynność jak czyszczenie zbiornika ? Może masz syf w baku i przytyka pompkę...

Awatar użytkownika
Maciej
teksciarz
teksciarz
Posty: 168
Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Maciej » czw 04 wrz 2008, 21:48

Zalej STP , polecam wszystkim używać profilaktycznie 1x na 5-10 000 km , generalnie 1 buteleczka starcza na 2 pełne zbiorniki i w takich proporcjach można lać, oczywiście 2 tankowania pod rząd + stp, właśnie u siebie zrobiłem dzisiaj 2-gie tankowanie z stp , potem normalnie wacha i mam spokój na długo.

No tak w 9 letnim trzeba co nieco przeczyścić to oczywiste , w mojej dodatkowo czyściłem sondy lambda na początku sezonu.. Generalnie wszystko co robię to profilaktycznie abym potem nie miał dziwnych schiz.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -

- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -

Awatar użytkownika
Radarro
klepacz
klepacz
Posty: 557
Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
Imię: Radek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SGL

Post autor: Radarro » pt 05 wrz 2008, 11:27

STP zalane i jest lepiej. Dzisiaj na moim "testowym" odcinku nic sie nie dzialo, wiec mam nadzieje, ze to bylo to.
Machne jeszcze dzisiaj i jutro traske, to sie zobaczy, ale jestem dobrej mysli :smile:

Krajan, bak juz sciagalem, ale pompki nie rozkrecalem jeszcze. Wiem z manuala, ze filterek tam siedzi jakis tez, wiec na bank warto by go tez wymienic. Temat na zimowe wieczory.

Poki STP dalo rade, to nie grzebie wiecej. Jak sie sezon skonczy, to bedzie czas w garazu posiedziec, albo moto do jakiegos f(l)achowca dac.

Wczesniej ktos pisal, ze moglo byc paliwo zle. Temat sie pojawial na roznych paliwach z roznych stacji. Ale nie wykluczam, ze gdzies kiedys zalalem jedno jakies bloto i ono sprawilo takie niespodzianki. No ale wychodzi na to ze STP sobie poradzil.

Dzieki Maciej, dzieki dla reszty wspolpiszcow tez.
Pozdrowionka!
Radek

Awatar użytkownika
dragoo
klepacz
klepacz
Posty: 643
Rejestracja: wt 14 paź 2008, 12:32
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: dragoo » wt 02 cze 2009, 14:39

Panowie. Ja juz od dluzszego czasu rowniez borykam sie z niemal identycznym problem. Wszystko zaczelo sie (tak mi sie wydaje) przed wyjazdem do czestochowy, kiedy na STATOIL'u zalalem PB 98. Od tamtego czasu kazda wieksza dziura, badz wybój powoduje dławienie sie silnika, dopiero - tak jak Radarro pisze - pomaga sprzeglo i przegazówka.
Strasznie to frustrujące, kiedy człowiek rozluźniony jedzie 100-130km/h, aż tu nagle dziura i cale cialo łacznie z plecaczkiem leci na bak turbując mi przyrodzenie ;)

Właśnie ide działać ze stykami. Jesli ktos ma jakiej propozycje co przy Vitku moze byc za to odpowiedzialne bede wdzieczny.

PS: Sorry za grzanie starego kotleta ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości