jak miąłem CB400 to nie było z tym rpblemu na VFR nie kombinuje bo micos za cięzko motocykl. Ale może Fabiq coś kombinowaleś?
Stoppie
- 
				seba_VF750FR
 - klepacz

 - Posty: 901
 - Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Bartoszyce
 - Kontakt:
 
- Lucek
 - stary wyjadacz

 - Posty: 3481
 - Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
 - Imię: LUCYna/fer
 - województwo: łódzkie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: EP
 
nie wystarczy i nie musisz widzialem 800 jak robi stoppie ale co prawda nie za dlugie.. aten 'dzigutek' to tylko 1 z 2 miejsc gdzie dual rozdziela sile hamowania na zaciski tyl i przod.
mo sie w mojej RC36 tez raz moze udalo ale tylko bylo to moment przy malej predkosci przy wyzszej guma sie slizga..
 no a to wszystko wynika z tego ze VFRki sa dosc dlugie
			
									
									mo sie w mojej RC36 tez raz moze udalo ale tylko bylo to moment przy malej predkosci przy wyzszej guma sie slizga..
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
						- Fabiq
 - klepacz

 - Posty: 1371
 - Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Olsztyn
 - Kontakt:
 
siemka 
owszem probowalem, na cbrce to byl pierwszy trick jakiego sie nauczylem jesli chodzi o vfr to strasznie ciezko to idzie, no i poza tym musze wymienic klocki z przodu i plyn, ale nie mowie ze sie nie da, bo cos tam wychodzi jednak trzeba zaczynac z bardzo duzej predkosci tak ze 100 km/h i stopniowo dociskac hamulec zeby sie porzadnie lagi zlozyly, od 40 km/h tyl sie zaczyna podnosci, chociaz przewaznie konczy sie to uslizgiem przedniej gumy, mysle ze nie waga stanowi tu problem a kat nachylenia glowki, jest jak w choperze, co zauwazylem to ze przy wyzszym stopalu mi wywala plyn z chlodnicy gdzies na silnik i to mocno, kupa dymu no i ostatnio strasznie mnie komorka w kieszeni pogniotla jajeczka, na nastepnym treningu porobie jakies fotki, a dzis zaraz jade po film z ostatniego treningu to zobaczycie jak te moje piony wygladaja, teraz bede sie skupiac na zrobieniu tricku jezus i slizganiu sie na butach za motocyklem, zobaczymy co z tego wyjdzie
			
									
									owszem probowalem, na cbrce to byl pierwszy trick jakiego sie nauczylem jesli chodzi o vfr to strasznie ciezko to idzie, no i poza tym musze wymienic klocki z przodu i plyn, ale nie mowie ze sie nie da, bo cos tam wychodzi jednak trzeba zaczynac z bardzo duzej predkosci tak ze 100 km/h i stopniowo dociskac hamulec zeby sie porzadnie lagi zlozyly, od 40 km/h tyl sie zaczyna podnosci, chociaz przewaznie konczy sie to uslizgiem przedniej gumy, mysle ze nie waga stanowi tu problem a kat nachylenia glowki, jest jak w choperze, co zauwazylem to ze przy wyzszym stopalu mi wywala plyn z chlodnicy gdzies na silnik i to mocno, kupa dymu no i ostatnio strasznie mnie komorka w kieszeni pogniotla jajeczka, na nastepnym treningu porobie jakies fotki, a dzis zaraz jade po film z ostatniego treningu to zobaczycie jak te moje piony wygladaja, teraz bede sie skupiac na zrobieniu tricku jezus i slizganiu sie na butach za motocyklem, zobaczymy co z tego wyjdzie
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
						- 
				seba_VF750FR
 - klepacz

 - Posty: 901
 - Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Bartoszyce
 - Kontakt:
 
- Little Sister
 - klepacz

 - Posty: 689
 - Rejestracja: pt 25 sie 2006, 21:21
 - Płeć: Kobieta
 - Lokalizacja: Nibylandia
 - Kontakt:
 
- Little Sister
 - klepacz

 - Posty: 689
 - Rejestracja: pt 25 sie 2006, 21:21
 - Płeć: Kobieta
 - Lokalizacja: Nibylandia
 - Kontakt:
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

