Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
-
UxY
- Administrator

- Posty: 1467
- Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
-
Kontakt:
Post
autor: UxY » ndz 22 sty 2006, 02:14
-
zbyl
- pisarz

- Posty: 456
- Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
- Imię: Zbyszek
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: zbyl » śr 25 sty 2006, 08:24
YYY
a czy ja wiem czy sa to wyscigowe powiedzial bym raczej
przerobione optycznie bo kupe mocy z silnika nie wyciagnie sie "domowymi sposobami"
zbyl
-
maciek
- klepacz

- Posty: 573
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontakt:
Post
autor: maciek » śr 25 sty 2006, 09:25
VFR nie nadaje si? do konkurowania na torze z obecnie produkowanymi motocyklami typowo sportowymi. Jest za du?a, za ci??ka, ma za ma?? moc itd.
-
zbyl
- pisarz

- Posty: 456
- Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
- Imię: Zbyszek
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: zbyl » śr 25 sty 2006, 10:52
A no wlasnie dlatego VFR byla na torach ale w latach 90 na poczatku
i to chyba byl model NR 750
zbyl
-
UxY
- Administrator

- Posty: 1467
- Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
-
Kontakt:
Post
autor: UxY » śr 25 sty 2006, 14:34
oj panowie model NR 750 to zupelnie inna bajka, nied?ugo bedzie Atryku? o tym motocyklu na stronie. NR 750 by? niez?ym wyczynem i z konstrukcji to tylko silnik by? VFRowy (i tez niekoniecznie bo tytanowych korbowod?w nie mamy

) Ale wtrysk by? ten sam, co teraz jest w 800 ;]
-
AGENTII
- pisarz

- Posty: 250
- Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
-
Kontakt:
Post
autor: AGENTII » śr 25 sty 2006, 19:44
Ja te? uwa?am , ?e czasy VFR na torze ju? przemine?y. Ale trzeba powiedzie? i jej to przyzna?, ?e zesz?a w dobrym mom?cie i z klas?

-
UxY
- Administrator

- Posty: 1467
- Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
-
Kontakt:
Post
autor: UxY » śr 25 sty 2006, 22:32
no napewno ni ejest to motocykl wy?cigowy

i bardzo dobrze, jak widze te "kanape" w jakims R1 albo CBR 1000RR to mi sie s?abo robi

gdzie ja bym tam swoj? dupe posadzi?

a juz nie wspoominam o ty?ku plecaczka :] No i pozycka za kierownic? bardzo dobra

Ale np. ta druga fotka (takie czerwone:P) wygl?da ca?kiem sympatycznie

-
maciek
- klepacz

- Posty: 573
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontakt:
Post
autor: maciek » czw 26 sty 2006, 10:36
Co? Wam si? pojeba?o
Na torach ?cigali si? na VFR750R, kt?ra faktycznie by?a na wtrysku i mia?a oznaczenie fabryczne RC45.
Poza tym Honda stworzy?a motocykl o nazwie NR750, kt?ry mia? silnik dwucylindrowy, ale z owalnymi t?okami, na ka?dy by?y 2 korbowody i 8 zawor?w. Na nim wzorowana by?a stylistyka RC36.
-
Wilson
- teksciarz

- Posty: 118
- Rejestracja: ndz 15 sty 2006, 20:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: Wilson » czw 26 sty 2006, 14:49
Wilson
VFR 800 FI
-
maciek
- klepacz

- Posty: 573
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontakt:
Post
autor: maciek » czw 26 sty 2006, 17:42
No pewnie
A Ty zamiast g?upie uwagi pisa? poka? zdj?cia tej swojej VFR

-
kris
- pisarz

- Posty: 241
- Rejestracja: wt 03 sty 2006, 11:06
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: kris » czw 26 sty 2006, 17:51
Owszem te moto ?ciga?y si? na torach jko supurbike,jako jedyne z silnikiem v4 czterocylindrowe o pojemno?ci 750. Dukaty mia?y v o pojemno?ci 1000, czterocylindr?wki mog?y mie? pojemno?? do 750. Ten model to fktycznie RC45. Ostatni tytu? mistrza ?wiata zdoby? na nim John Koci?ski, ale by?a to RVF 750 oznaczenie fabryczne RC45.w odr??nieniu od naszych moto RVFnie mia?y rozrz?du na ko?ach lecz z boku silnika wa?ki nap?dza?y ?a?cuchy.Honda aby konkurowa? z Ducati wyp??ci?a ten model .Ale jak wiadomo aby startowa? w klasie sperbike takie motocykle musz? by? produkowane w okre?lonej ilo?ci i musz? by? dost?pne w salonie.Troch? czytalem na ten temat i w?a?nie odno?nie tego modelu honda wyp?sci?a kr?tk? seri? aby m?dz go wystawi? do wy?cig?w.Jej miejsce zaj?la jak wiecie VTR SP1 Colina .NR 750 T to r?wnie? V4 owalne t?oki podwa korbowody i dwie ?wiece na cylinder opisw ?wiecie motocykli.
-
AGENTII
- pisarz

- Posty: 250
- Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
-
Kontakt:
Post
autor: AGENTII » czw 26 sty 2006, 18:50
Wilson, i
maciek, sie pogryzli

, w?a?nie maciek tej twojej nie widzieli?my jeszcze

-
maciek
- klepacz

- Posty: 573
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontakt:
Post
autor: maciek » czw 26 sty 2006, 22:30
AGENTII pisze:Wilson, i
maciek, sie pogryzli

, w?a?nie maciek tej twojej nie widzieli?my jeszcze

Iiiii tam sie pogry?li. Mo?emy sobie pozwoli? na takie docinki
A je?li chodzi o moj? VFR to sprawd? jeszcze raz we w?a?cicielach na stronce

-
Wilson
- teksciarz

- Posty: 118
- Rejestracja: ndz 15 sty 2006, 20:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: Wilson » czw 26 sty 2006, 22:48
Wilson
VFR 800 FI
-
AGENTII
- pisarz

- Posty: 250
- Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
-
Kontakt:
Post
autor: AGENTII » sob 28 sty 2006, 12:40
to ?e? sie nalata?, ale to i tak wi?cej przejecha?e? ni? ja tej zimy hehehehe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości