
Ograniczyć spalanie
- rooter
- Posty: 11
- Rejestracja: pn 26 maja 2008, 10:45
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Wiktorów
Jeżeli chodzi o spalanie wiem jedno wszystko pali tyle samo i tyle ile się wleje wachy, różnica jest tylko w pokonanym dystansie.
A poważnie.
Gdy miałem VTRe to dwucyfrowe spalanie to była norma (dynojety, k&n, układ racingowy miga)
Ixxior zawsze palił 8,5. Nie ważne czy jechałem 120 sam, czy 260 z plecakiem (żona 181cm) 3 kuframi i tankbagiem wielkości mikrofali.
VFRa poniżej 8,5 jeszcze nie spadła, a naprawdę mam takie lęki, że 120km/h mnie przeraża, a na obrotomierzu po wyżej 9 tyś obr/min. leży kurz od nowości
Mojemu koledze gixior 1000 K6 pali 6-7 a maneta ma 2 pozycje on/off.
A tak już z ciekawostek, po przechipowaniu golfa TDI spalanie spadło mi ok. 1 litra, a moc wzrosła prawie o 30%.
I gdzie tu sens i gdzie logika?
A poważnie.
Gdy miałem VTRe to dwucyfrowe spalanie to była norma (dynojety, k&n, układ racingowy miga)
Ixxior zawsze palił 8,5. Nie ważne czy jechałem 120 sam, czy 260 z plecakiem (żona 181cm) 3 kuframi i tankbagiem wielkości mikrofali.
VFRa poniżej 8,5 jeszcze nie spadła, a naprawdę mam takie lęki, że 120km/h mnie przeraża, a na obrotomierzu po wyżej 9 tyś obr/min. leży kurz od nowości
Mojemu koledze gixior 1000 K6 pali 6-7 a maneta ma 2 pozycje on/off.
A tak już z ciekawostek, po przechipowaniu golfa TDI spalanie spadło mi ok. 1 litra, a moc wzrosła prawie o 30%.
I gdzie tu sens i gdzie logika?
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Widzisz ja z ciekawości zbadałem na dystansie 150 km(stacja na ostrobramskiej Orlenu i stacja na 10km od Lublina) na baku zalanym pod sam korek i weszlo mi 9L.
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- rooter
- Posty: 11
- Rejestracja: pn 26 maja 2008, 10:45
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Wiktorów
Kórnik pisze:150 km i weszlo mi 9L.

Kurcze to ja jestem jakiś nie kumaty w tej ekonomice. U mnie nawet skuter palił 7l, co prawda 600cm3, ale co miał to zechlał.
Wracając dziś z „huty” potrenuje economyracer i na czerwone będę na luzie dojeżdżał, a i za autobusami w tunelu aerodynamicznym będę podążał schowany za przednia szybą z mordą w zegarach. oł jeee

Najlepiej zrobić test. 3 maszyny ta sama prędkość, ten sam dystans jeden za drugim.
Nie… żadnych testów, komu najmniej pali ten przegrywa i stawia, bo najbogatszy.

- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Rooter na luzie to bedziesz wiecej chlał
na wtryskach trzeba silnikiem hamować a nie na luzie podjeżdzać
[ Dodano: 2008-05-27, 13:48 ]
Nastepny test zrobie z aparatemw ręku żeby watpliwości niebylo


[ Dodano: 2008-05-27, 13:48 ]
Nastepny test zrobie z aparatemw ręku żeby watpliwości niebylo

Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- olo70
- pisarz
- Posty: 253
- Rejestracja: pn 21 kwie 2008, 22:24
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Siemka,
Ja się tam nie znam, ale moja rc 36I ostatnio na trasie do Mrągowa ( nie przekraczając 180 km/h ) zjarała +,- 5L./100. Przejechałem do Starych Kiełbonek dokładnie 199,6 wg. wskazań mojego dziennego licznika i zalałem 10,3 L wachy.
P.S. nie mogę mieć powodu do "płaczu"
Abstrachując do tematu, jechałem za puszką żony ( oczywiście postoje na szluga ), a i moja stara lubi przycisnąć pedał gazu.
Śmigam bo lubię, jak by mi paliła nawet 12 też bym jeździł - tyle że nie codziennie.
Pozdro.
Ja się tam nie znam, ale moja rc 36I ostatnio na trasie do Mrągowa ( nie przekraczając 180 km/h ) zjarała +,- 5L./100. Przejechałem do Starych Kiełbonek dokładnie 199,6 wg. wskazań mojego dziennego licznika i zalałem 10,3 L wachy.
P.S. nie mogę mieć powodu do "płaczu"
Abstrachując do tematu, jechałem za puszką żony ( oczywiście postoje na szluga ), a i moja stara lubi przycisnąć pedał gazu.
Śmigam bo lubię, jak by mi paliła nawet 12 też bym jeździł - tyle że nie codziennie.
Pozdro.
kocham wolność i kobiety, pracę w dupie mam niestety!!!
- endialdi
- pisarz
- Posty: 263
- Rejestracja: sob 06 paź 2007, 23:19
- Imię: Robert
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Myślenice
A tak naprawde moje najnowsze pomiary:endialdi pisze:mój motór to pali tyle ile mu wlejeJak wlałem 5 to spalił 5. jak zatankowałem do pełna to spalił cały bak
A ja jeżdze i się tą jazdą rozkoszuje
Miasto (centrum Krakowa, umiarkowanie) - 7,7
Trasa (z plecaczkiem, proste 130-160 km/h) - 5,5
i jestem zadowolony
P.S. Mam wydech Viper przelotowy i filtr do wymiany
"Burn rubber not your soul"
- edziq
- zadomowiony
- Posty: 68
- Rejestracja: śr 11 kwie 2007, 14:44
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
w zeszlym sezonie moja czrnula brala tak w granicach 7 - 7,5 i szczerze to bylem tym z leksza podlamany. Ale kupilem ja po jakichs 3 latach postoju w garazu, zmienilem olej i smigalem nie robiac nic z silnikiem. Tej wiosny moto zostawilem w seba-motor w jaworznie do kompletnego serwisu silnika (tak sobie zayczylem). Seba powiedzial ze gaznikow rozbieral i czyscil nie bedzie bo nie ma sensu (jest filtr paliwa) zawory to pewnie tylko trzeba bedzie skontrolwac i bedzie ok, a zrobil mi synchro i regulacje. Cena za usluge mnie powalila - cale 180 zl gdzie inni chcieli po 500 zl. Efekt jest taki ze VFR tyka jak zegarek i pali mi srednio 5,2 a przy ostrej jezdzie 200 - 230 km/h spala 6l na 100 km.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości