ktora lepsza vfr 750 czy vfr 800
ktora lepsza vfr 750 czy vfr 800
witam,
ktora waszym zdaniem jest lepsza.zamierzam nabyc to cudo ale zastanawiam sie ktora wybrac. za 750 przemawia do mnie mniejsze spalanie-interesuja mnie modele ok 1997 roku. a za 800 ze jest na wtryskach. No i oczywiscie cena gra istotna role. wiec jezeli nie ma jakis mega roznic w jezdzie i pracy silnika to wybor bylby oczywisty dla mnie. prosze o komentarze
ktora waszym zdaniem jest lepsza.zamierzam nabyc to cudo ale zastanawiam sie ktora wybrac. za 750 przemawia do mnie mniejsze spalanie-interesuja mnie modele ok 1997 roku. a za 800 ze jest na wtryskach. No i oczywiscie cena gra istotna role. wiec jezeli nie ma jakis mega roznic w jezdzie i pracy silnika to wybor bylby oczywisty dla mnie. prosze o komentarze
-
- Administrator
- Posty: 1467
- Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
ja osobi?cie nie ?miga?em ani na jeden ani na drugiej
Ale od siebie dodam ?e z tego co wiem 800 (naturlnie wersja z z?batkami) zapewne jest wygodniejsza no i moim zdaniem ?adniejsza. 50ccm wi?cej zapewne daje mniejsze m?czenie silnika podczas podr??y (ale jak to wygl?da na obrotomierzu to nie wiem) jeeli masz wystarczaj?co kasy na 800 to bierz 800 (zawsze m?odsza) ale poza wygl?dem i ergonomi? ogromnych r??nic silnikowo/technicznych nie by?o. Opis na stronie mo?e troche Ci pomo?e 


- AGENTII
- pisarz
- Posty: 250
- Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
witam oba motorki nie r??ni? si? znacz?co: tzn
pojemno?? 748 - 781
stopie? spr??ania 11:01 - 11,6:1
4 x 34 mm ga?niki podci?nieniowe - Wtrysk elektroniczny PGM-F1
100 KM przy 10.000 obr/min - 110 KM przy 10.500 obr/min
240 km/h - 250km/h
a tak to niewiele no i cena oczywi?cie i jak to UxY, powiedzia? co rok to rok.

pojemno?? 748 - 781
stopie? spr??ania 11:01 - 11,6:1
4 x 34 mm ga?niki podci?nieniowe - Wtrysk elektroniczny PGM-F1
100 KM przy 10.000 obr/min - 110 KM przy 10.500 obr/min
240 km/h - 250km/h
a tak to niewiele no i cena oczywi?cie i jak to UxY, powiedzia? co rok to rok.



MANIEK OLSZTYN
www.extreme.olsztyn.pl
www.extreme.olsztyn.pl
- zbyl
- pisarz
- Posty: 456
- Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
- Imię: Zbyszek
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kielce
i czy ja wiem czy rok jest taki wazny ?
A co ma powiedziec gosc ktory ma klasyka
Coz mozna miec nowke sztuke wyklepana z przystanku o zerowym przebiegu
i co z tego liczy sie stan motocykla i juz.
To fakt ze 800 ma ten bajer ze ma jeszcze wyswietlacz dodatkowo.
No i w sumie tyle
co bym przemontowal sobie do siebie hehe.
zbyl
A co ma powiedziec gosc ktory ma klasyka

Coz mozna miec nowke sztuke wyklepana z przystanku o zerowym przebiegu
i co z tego liczy sie stan motocykla i juz.
To fakt ze 800 ma ten bajer ze ma jeszcze wyswietlacz dodatkowo.
No i w sumie tyle

zbyl
- maciek
- klepacz
- Posty: 573
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Dodam jeszcze, ?e ga?niki wcale nie s? gorsze od wtrysku (pomijaj?c, ?e regulacja wtrysku ogranicza si? do synchronizacji przepustnic). Poza tym na ga?nikach mo?na strzela? z wydechu.
Podsumowuj?c, wg mnie o wyborze pomi?dzy 800 a 750 powinien decydowa? stan techniczny motocykla, cena i ewentualnie to, kt?ry bardziej si? podoba. Chyba, ?e kto? nie mo?e ?y? bez pewnych udogodnie? wprowadzonych w 800 albo strzelania z wydechu mo?liwego w 750

Podsumowuj?c, wg mnie o wyborze pomi?dzy 800 a 750 powinien decydowa? stan techniczny motocykla, cena i ewentualnie to, kt?ry bardziej si? podoba. Chyba, ?e kto? nie mo?e ?y? bez pewnych udogodnie? wprowadzonych w 800 albo strzelania z wydechu mo?liwego w 750

- kris
- pisarz
- Posty: 241
- Rejestracja: wt 03 sty 2006, 11:06
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Kwestia gustu co si? komu podoba .Nie powiem ?eby mi si? niepodoba?a 800, ale ma i plusy i minusy.Mocowanie t?umika mog?o zosta? takie jak poprzednio,tu poszli na ?atwizn? pewnie jak zwykle oszcz?dno?ci.?o?yskowanie wachacza w bloku silnika te? mi si? tak do ko?ca nie podoba.Przednie kierunki te? mo?na by?o lepiej wkomponowa?.Jednakze ze wszystkiego najmniej mi do gustu przypada system hamulcowy DUAL.Mo?e to tylko moje fanaberie ale sam wol? decydowa? kt?rym hamulcem mam zamiar hamowa?.A je?li chodzi o problemy z odpalaniem to nie jest to usterka odziedziczona po rc 36jest to raczej wina ?wiec.Moto kt?re chodz? na tych?e ?wiecach maja w?a?nie problemy z odplaniem po zimie. Inie s? to tylko vfr 750 i 800, ale tak?e cbr 600,900,czy cb500,pozna?em to na w?asnej sk?rze. I wcale nie zachwalam swojego modelu ale mia?em okazj? przejecha? si? wszystkimi modelami. Ostatni v-tec nie powala na kolana...
- Vlaad
- klepacz
- Posty: 956
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Kontakt:
Jasne, ?e powiem. Da si? wstawi? bez b?lu. Cierpi na tym troch? por?czno?? i jazda w koleinach. Wiele te? zale?y od marki opony i sposobu jej zu?ycia. Np Bridgestone BT57 zu?yty na "kwadratowo" dawa? si? we znaki, natomiast wyczuwalna jest poprawa na Conti RoadAttack kt?r? staram si? zu?ywa? na "okr?g?o"maciek pisze: wiem, ?e 180tke da si? za?o?y? do 750, ale wi?cej powie Vlaad

- Iceman
- bywalec
- Posty: 47
- Rejestracja: śr 15 lut 2006, 20:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: podkarpacie
Mam Rc36/II i je?dzilem te? RC46. Ergonomia i pozycja jest lepsza na RC46 (je?eli nastawiasz sie na turystyke. 10kM mocy wiecej w Rc46 raczej nie jest specjalnie odczuwalne, natomiast zu?ycie paliwa tak (oczywiscie na niekorzy?? Rc46 ok 1l). Ochrona przed wiatrem lepsza w 46. Prowadzenie - raczej 36. Ale tak og?lnie najwa?niejszy jest stan techniczny.
Osobi?cie bardziej podoba mi sie 46ka i pewnie kiedy? sie przesi?de. Ale najbardziej podoba mi sie VTEC tylko gdyby mia? silnik na ko?ach zebatych i bez VTEC'a.
Osobi?cie bardziej podoba mi sie 46ka i pewnie kiedy? sie przesi?de. Ale najbardziej podoba mi sie VTEC tylko gdyby mia? silnik na ko?ach zebatych i bez VTEC'a.
- Iceman
- bywalec
- Posty: 47
- Rejestracja: śr 15 lut 2006, 20:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: podkarpacie
Powiem tak: w normalnej turystycznej je?dzie nie przeszkadza ale przy ostrzejszym lataniu wola?bym gdyby go nie by?o. Zwi?ksza pewnie w jaki? spos?b bezpiecze?stwo i chyba to by?o celem zastosowania go w Rc46, kt?ra ewoluowala w kierunku turystyki. Ci??ko powiedzie? mi tak do ko?ca, na Rc46 przejecha?em pewnie z 300km, kiedy w trasie zamienili?my sie z kumplem ale przy turystycznej je?dzie nie jest to jaka? wada. Jak sie bawisz w tricki typu stopee to przeszkadza ale VFRa nie do tego zosta?a stworzona.kris pisze:A jak ci pasuje system dual czy jest ci to oboj?tne?
- kris
- pisarz
- Posty: 241
- Rejestracja: wt 03 sty 2006, 11:06
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Je?d?? raczej turystycznie cho? nieraz zda?a mi si? troch? ostrzej poje?dzi?, jakie? fajne serpentynki czy ostre podjazdy z fajnymi winklami, i wydaje mi si? ?e nieraz w takich sytuacjach lepiej spisz? si? standartowe heble.Jestem w?a?nie w trakcie zmiany przewod?w na stalowe.A moto nie wyko?ystuj? extremalnie jest w dobrej kondycji ,a nawet jak na swoje lata to nawet w bardzo dobrej.Osi?gi w zupe?no?ci mi wystarczaj? , v-tec jakos mi wog?le niele?y troch? nim poje?dzi?em gdy? znajomy ma akurat n?wk?, ale to moje zdanie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości