Ograniczyć spalanie

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » śr 21 maja 2008, 07:33

JuNioR pisze:A jak wyjadę na miasto i trochę szaleje - to ku*** szkoda gadać - czasami mam wrażenie że mi nawet 10tke łyka bo tak szybko znikają kreseczki.
ciekaw co bys zrobil jakby Ci po miescie palila zawsze 10 i poza raczej 8....??
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
WiktorVFR
klepacz
klepacz
Posty: 1452
Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
Imię: Wiktor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
Kontakt:

Post autor: WiktorVFR » śr 21 maja 2008, 07:46

kupil by VTRe :D

a tak na serio to zaczela palic wiecej bo zalozyles K&Na...tak mi sie wydaje

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » śr 21 maja 2008, 08:21

a jak reklamuja K&N to pisza ze obniza spalanie.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
WiktorVFR
klepacz
klepacz
Posty: 1452
Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
Imię: Wiktor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
Kontakt:

Post autor: WiktorVFR » śr 21 maja 2008, 08:25

nie moze obnizyc spalania..K&N doprowadza wiecej powietrza (?) przez co zwieksza sie spalanie

Awatar użytkownika
JuNioR
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: śr 23 sty 2008, 00:14
Imię: Przemek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: JuNioR » śr 21 maja 2008, 08:28

Luke pisze:ciekaw co bys zrobil jakby Ci po miescie palila zawsze 10 i poza raczej 8....??
jakby to była rzędówka to bym zmienił na coś innego bo nie zarabiam za dobrze, ale VTR, za prowadzenie i to jak gada jak jest na pustych wydechach to każdy metr drogi jest warty tych 10l

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » śr 21 maja 2008, 10:10

K&N dopuszczajac wiecej powietrza zubaza mieszanke, u mnie w rc24 do tego stopnia ze swiece pokryły sie bialym nalotem, a spalanie spadlo do poniez 6l na 100km

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » śr 21 maja 2008, 23:33

Luke pisze:kup skuter
jedyna rozsadna odpowiedz :)
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
benito
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2333
Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
Imię: Jarek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: benito » czw 22 maja 2008, 00:00

dajcie spokoj!!!!

Ja sie z Achmedem kluce ktoremu wiecej pali.

w RC46 pobilem rekord na torze Poznan - 18l/100km - srednie spalanie. Normalnie mi palila 10.
Zadalem 1 raz bardzo glupie pytanie Musieliemu, co mam zrobic, zeby mniej palila.
Odpowiedz: przy twoim stylu jazdy, sie nie da...
przyjemnosc kosztuje; mocniej krecisz, wiecej pali...

a teraz nie moge ponizej 10l zejsc, przy normalnej jezdzie, a zbiornik mam tylko 18l.
srednio przejezdzam 150km na baku i zjezdzam na stacje...POGROMCA WEZY :lol:
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » czw 22 maja 2008, 01:03

WiktorVFR pisze:nie moze obnizyc spalania..K&N doprowadza wiecej powietrza (?) przez co zwieksza sie spalanie
komputer to kontroluje tak ? sportowe filtry to rozumiem.....ale tu mamy wymienny....tak ? czy się mylę ? mi jakoś jak jadę oszczednie pali mniej niż na papierowych, jak odwinę to pali normlanie :mrgreen:
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
DIDI
klepacz
klepacz
Posty: 1575
Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: DIDI » czw 22 maja 2008, 09:58

Temat rzeka. Kłócicie sie czyja więcej i dlaczego tak dużo. A kto na to patrzy. Widzę wskaźnik przy ziemi jadę na stacje i nie patrze ile wlazło i ile przejechałem. Jak komuś pali za dużo to niech nie jeździ. Zaoszczędzi na bank! Sprzęt na wodę nie chodzi. Koń pić musi i tyle :twisted:
Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać :)

DIDI

Awatar użytkownika
gladiator
pisarz
pisarz
Posty: 286
Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 14:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Kontakt:

Post autor: gladiator » czw 22 maja 2008, 11:04

Dziwia mnie niektóre, niby śmieszne półzdania.
Temat załorzyłem bo jestem zdziwiony że jedna pali 7l a druga 10l tym bardziej że miałem wcześniej 36II i paliła mniej.
Raczej chodziło mi o konstruktywne odpowiedzi. Jakby wszystkie paliły 10l to bym nie zakadał posta.
A z tym skuterem widze chłopaki, że macie jakieś marzenie nie spełnione ale kto wie może się spełnią.
Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów pro...

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » czw 22 maja 2008, 11:26

Motocykl na wtrysku - komputer steruje składem mieszanki. Zakładając K&N dostarczasz silnikowi więcej powietrza w efekcie ECU podaje więcej paliwa aby uzyskać optymalny skład mieszanki. Załóż przelotowy wydech to zacznie palić jeszcze więcej. Moja rada? Wróć do fabrycznego filtra - obniżysz spalanie o kilka procent, ale przede wszystkim - mniej momentu obrotowego ma manetce gazu.
Układ dolotowy i wylotowy to bardzo precyzyjnie wyliczony pudło rezonansowe. Jakiekolwiek zmiany odbijają się na składzie spalanej mieszanki. W układach gaźnikowych przy zamianie filtra powinno się wymieniać dysze w gaźnikach. Ale tego u nas nikt nie robi bo to kosztuje, wiadomo...

[ Dodano: 2008-05-22, 11:31 ]
gladiator pisze:Dziwia mnie niektóre, niby śmieszne półzdania.
Temat załorzyłem bo jestem zdziwiony że jedna pali 7l a druga 10l tym bardziej że miałem wcześniej 36II i paliła mniej...
RC36II słynie z dopracowanych gaźników. Konstrukcja silnika identyczna jak w RC36I tylko carby inne. Jechałem z kumplem na zlocik i przy identycznym tempie jazdy jemu opędzlowała 1,5l mniej. Z kolei o pierwszych RC46 mówi się, że maja paliwożerne wtryski. Zależy to także od stylu jazdy. Jak kupiłem swoją VFR paliła mi średnio 5-6 litrów na 100km. Teraz nie potrafię zejść poniżej 7, a nie jeżdżę ostro. Jeśli świruję, pali pewnie ponad 9, a w innych rękach prawdopodobnie zeżarła by jeszcze więcej. Jak dla mnie objawia tu się wada VFR - stosunkowo mała moc do masy i trzeba trochę przetrzymywać ją na obrotach. Potrzeba litra...

PS. Jakie średnie obroty utrzymujesz w czasie jazdy?
Ostatnio zmieniony czw 22 maja 2008, 11:35 przez Yaco, łącznie zmieniany 1 raz.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » czw 22 maja 2008, 11:34

gladiator pisze:niby śmieszne półzdania
wszystko przez to ze my motocykle mamy dla frajdy jaka plynie z jazdy na nich, a ty chyba w innych celach bardziej uzytkowych, powiem wam szczerze ze gdybym mieszkal w miescie to bym sobie kupil skuter i z niego korzystal bo to naprawde swietny srodek lokomocji w miescie, a ze do pracy jezdze krajowa 16nastka to skuter bylby za wolny
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
poscig
klepacz
klepacz
Posty: 1361
Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
Imię: Marek
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3-CITY
Kontakt:

Post autor: poscig » czw 22 maja 2008, 12:18

Moja RC36II pali od 4,2 do 8 literkow a wszytsko zalezy od sty;lu jazdy.Niestety nie da sie krecic motorka na kazdym pod czerwone pole i wymagac aby spalanie bylo niskie.Niech kazdy komu moto spala ,,za duzo,,spróbuje przejechac w trasie 100km,ale krecac maszyne do 5-6 tysi i z predkoscia do 1300km/h.Po prostu starac sie jechac plynnie.A wtedy kazdy nawey najbardziej ,,pijacy,,motorek zejdzie na spalanie ogolnie uznane w tym modelu za niskie.Pozdrawiam i zycze nieskiego spalania przy maksymalnych predkosciach :twisted:

Awatar użytkownika
Bolek101
pisarz
pisarz
Posty: 476
Rejestracja: śr 06 lut 2008, 14:34
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: Bolek101 » czw 22 maja 2008, 14:26

poscig pisze:krecac maszyne do 5-6 tysi i z predkoscia do 1300km/h.
To już chyba ponaddźwiękowo będzie, prawda? ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości