skladanie sie w zakrety - granice?
- Lucek
- stary wyjadacz
- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
a wiec piotrze,zamknac lacza znaczy nic innego jak uzytkowac ja tak by do rantu opony nie zostal nawet kawalek nieuzywanej gumy.na VFR jest to trudne,ale zalezy od opony.np jak mialem metzelera to ja zamknalem ale teraz na BT i innych nie daje rady choc w zakretach obcieram podnozkami.zazwyczaj zostaje 1cm po obu stronach :]
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
Ja ze swojego doświadczenia wiem że kazda opone sie "zamyka" inaczej. Najłatwiej zamykam Bridgestony BT 010 i Bt 020 na tyle. Trudniej zamknąc Pilota Sporta a można sie na nim złożyc jeszzce głebiej niż na batlaxach. Przód mam ok. 1 mm do zamkniecia i pomimo że na torze nie jeźdze to muszę oponke wymienic bo boki zjechane a srodek jeszcze ze 3 mm :)
- Lucek
- stary wyjadacz
- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
....ale znowu z mojego doswiadczenia: ja na wszystkich oponach slifuje podnozki (nie wazne na jakich) i skoro na jednej zostaje cos do zamkniecia a na inne nie a na obu jest szlif to znaczy ze taki pilot sport nie ma tu nic do gadania ze niby na nim sie wiecej zloze.musialbym podniesc wyzej podnozki lub wykrecic z nich te sruby ale uwazam ze sa po to by wlasnie nie przesadzic i swietnie sie spisuja, poprostu jak nim trzesz to znaczy ze dalej juz nie!, VFR to nie w 100% sport tylko w ok 80-70% 
kazda guma mimo iz rozmiar ten sam (np180/55/17) to rozni sie innymi rzeczami dlatego jedna sie latwiej zamyka a inne trudniej,moze sie zwyczajnie inaczej ukladac na feli lub miec inny przekroj czy profil czy cos tam.....

kazda guma mimo iz rozmiar ten sam (np180/55/17) to rozni sie innymi rzeczami dlatego jedna sie latwiej zamyka a inne trudniej,moze sie zwyczajnie inaczej ukladac na feli lub miec inny przekroj czy profil czy cos tam.....
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
- badek
- teksciarz
- Posty: 128
- Rejestracja: pn 11 wrz 2006, 08:32
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Beskidy
- Kontakt:
eee ..jak trzesz to znaczy że dobrze i że trzeba tak dalej
przeciez po to sa ruchome żeby się złozyły
Nie wiem jak to z tymi oponami jest ale fakt jest taki że jadna jest od razu zamknieta a inna wymaga żeby nad nia :popracować"
widocznie jedna sie odkształca wiecej albo co ...?
A jesli chodzi o pilota sporta to po prostu na nim zakrety sa bezpieczniejsze. Na nim na kolano moge zejśc na fajnym winklu bez najmniejszego problemu i wysiłku a na innych juz nie mam tej pewności że mi dupka nie odjedzie


Nie wiem jak to z tymi oponami jest ale fakt jest taki że jadna jest od razu zamknieta a inna wymaga żeby nad nia :popracować"

A jesli chodzi o pilota sporta to po prostu na nim zakrety sa bezpieczniejsze. Na nim na kolano moge zejśc na fajnym winklu bez najmniejszego problemu i wysiłku a na innych juz nie mam tej pewności że mi dupka nie odjedzie

- zachtomasso
- teksciarz
- Posty: 127
- Rejestracja: wt 21 mar 2006, 16:06
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wołomin
- olo
- klepacz
- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Ja ciśnienie sprawdzam dość często- prawie przed każdą konkretną przejażdżką, Zauważyłem że nawet niewielkie odchyłki od normy powodują inne zachowanie się sprzęta w czasie jazdy.
A druga sprawa: mam obie gumy pozamykane a podnóżki nie draśnięte... U każdego inaczej - ciekawe !
A druga sprawa: mam obie gumy pozamykane a podnóżki nie draśnięte... U każdego inaczej - ciekawe !
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section 

- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
a ja w VFR nie moge zamknac opony, klade ile sie da ale guma i tak sie nie domyka, chyba dlatego ze jest szersza od oryginalu, mam zalozona 150 a powinna byc 140, na waskiej feldze zrobil sie z niej po prostu grzybek, w cbrce zamykam bez problemu a tu nie idzie, z moich obserwacji wynika ze opona ma tu znaczny wplyw na to czy ja zamkniesz czy nie
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
- badek
- teksciarz
- Posty: 128
- Rejestracja: pn 11 wrz 2006, 08:32
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Beskidy
- Kontakt:
Jesli załorzysz szersza opone niz powinna byc to jest ja trudniej zamknąć. Wiem z doświadczenia w CB sevenfifty. Jak załózyłem 160 mm darłem podnóżkami a zostawało po 1 cm spokojnie do zamkniecia. Oryginalne 150 mm zamykały sie bez problemu.Fabiq pisze:mam zalozona 150 a powinna byc 140,
PS. Jeździ ktoś na 190 mm z tyłu ? bo mysle nad takimi naleśnikami i ciekaw jestem czy to w ogóle do VFR wlezie i jak sie na tym jeździ

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości