jak dostac się do filtra powietrza w RC46

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
qbis0
teksciarz
teksciarz
Posty: 130
Rejestracja: pt 07 mar 2008, 15:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: skoczow
Kontakt:

jak dostac się do filtra powietrza w RC46

Post autor: qbis0 » śr 02 kwie 2008, 22:44

Witam,
pytanko jak w temacie.Czy trzeba odłanczać jakieś przewody od baku? jeśli tak to jakie?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Arturo
klepacz
klepacz
Posty: 982
Rejestracja: ndz 11 lut 2007, 19:45
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3Miasto / Rumia
Kontakt:

Post autor: Arturo » śr 02 kwie 2008, 22:58

1. Zdejmujesz siodlo
2. Odkrecasz 2 srubki mocujace zbiornik paliwa przy glowce ramy
3. Odchylasz bak w kierumku tylu motocykla (bedzie jak na zawiasie)
4. W zestawie kluczy fabrycznych jest element pozwalajacy podeprzec zbiornik tak zeby byl dostep do filtra. Ja osobiscie uzywam cienkiej linki i przewlekam ja przez te otwory w ktorych byly srubki i podwiazuje do uchwytow pasazera-wtedy bardziej sie odchyli niz oparty
5. Wszystkie przewody sa dostatecznie dlugie, nie musisz nic odlaczac

Powodzenia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw 03 kwie 2008, 08:13 przez Arturo, łącznie zmieniany 1 raz.
"Ludzie kpią z nas zanim nas zdążą poznać
Biorą nas za przestępców bo nie widzą w nas dobra"

donJakubo
teksciarz
teksciarz
Posty: 165
Rejestracja: śr 03 paź 2007, 23:06
Imię: Jakub
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: donJakubo » śr 02 kwie 2008, 22:58

wszystko masz elegancko w manualu. zarowno w rc36 jak i w cbr wystarczy zakrecic kranik i odlączyc czujnik poziomu paliwa. mniemam ze w 46 jest podobnie :)

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » czw 03 kwie 2008, 17:54

donJakubo prawie tak samo, nie mamy kranika w rc46 , a może jkest jakiś kranik co by odłączyć wszystkie węże od baku? właśnie..podczepie sięz ciekaowiści bo mojego nei zdejmowałem całkowicie......jak zdjąć bak całkowicie bez strat na materiale ? :roll: :mrgreen: a czujnika jakoś nie odłączam :roll:
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

qbis0

Post autor: qbis0 » czw 03 kwie 2008, 22:09

...i dostałem się do filterka.
Trochę się go przestraszyłem jest to jeszcze oryginał HOndy czyli chyba nie był wymieniany a mam przejechane 20tyś.
Muszę na mus go wymienic.

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » sob 05 kwie 2008, 20:15

kolczyk sprawa polega na tym z tym bakiem.
1-odkrecasz bak z obu stron
2 stajesz z prawej strony moto
3- przekrecasz bak do góry brzuchem, klekasz i kładziesz bak na kolanach, potem odkrecasz przewód idacy do wtrysku paliwa (chyba ampul 8 albo 10) i wszystkie inne przewodziki. Wazne jest to ze musisz jeszcze przed przekreceniam zbiornika odłaczyc przewody od pływaka paliwa.
4- bak juz zdjety, musi leżec albo do góry brzuchem albo na boku bo inaczej paliwo bedzie ciekło :???:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości