Witam,
pytanko jak w temacie.Czy trzeba odłanczać jakieś przewody od baku? jeśli tak to jakie?
Pozdrawiam
jak dostac się do filtra powietrza w RC46
- Arturo
- klepacz
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz 11 lut 2007, 19:45
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3Miasto / Rumia
- Kontakt:
1. Zdejmujesz siodlo
2. Odkrecasz 2 srubki mocujace zbiornik paliwa przy glowce ramy
3. Odchylasz bak w kierumku tylu motocykla (bedzie jak na zawiasie)
4. W zestawie kluczy fabrycznych jest element pozwalajacy podeprzec zbiornik tak zeby byl dostep do filtra. Ja osobiscie uzywam cienkiej linki i przewlekam ja przez te otwory w ktorych byly srubki i podwiazuje do uchwytow pasazera-wtedy bardziej sie odchyli niz oparty
5. Wszystkie przewody sa dostatecznie dlugie, nie musisz nic odlaczac
Powodzenia
2. Odkrecasz 2 srubki mocujace zbiornik paliwa przy glowce ramy
3. Odchylasz bak w kierumku tylu motocykla (bedzie jak na zawiasie)
4. W zestawie kluczy fabrycznych jest element pozwalajacy podeprzec zbiornik tak zeby byl dostep do filtra. Ja osobiscie uzywam cienkiej linki i przewlekam ja przez te otwory w ktorych byly srubki i podwiazuje do uchwytow pasazera-wtedy bardziej sie odchyli niz oparty
5. Wszystkie przewody sa dostatecznie dlugie, nie musisz nic odlaczac
Powodzenia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw 03 kwie 2008, 08:13 przez Arturo, łącznie zmieniany 1 raz.
"Ludzie kpią z nas zanim nas zdążą poznać
Biorą nas za przestępców bo nie widzą w nas dobra"
Biorą nas za przestępców bo nie widzą w nas dobra"
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
donJakubo prawie tak samo, nie mamy kranika w rc46 , a może jkest jakiś kranik co by odłączyć wszystkie węże od baku? właśnie..podczepie sięz ciekaowiści bo mojego nei zdejmowałem całkowicie......jak zdjąć bak całkowicie bez strat na materiale ?
a czujnika jakoś nie odłączam 



VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
kolczyk sprawa polega na tym z tym bakiem.
1-odkrecasz bak z obu stron
2 stajesz z prawej strony moto
3- przekrecasz bak do góry brzuchem, klekasz i kładziesz bak na kolanach, potem odkrecasz przewód idacy do wtrysku paliwa (chyba ampul 8 albo 10) i wszystkie inne przewodziki. Wazne jest to ze musisz jeszcze przed przekreceniam zbiornika odłaczyc przewody od pływaka paliwa.
4- bak juz zdjety, musi leżec albo do góry brzuchem albo na boku bo inaczej paliwo bedzie ciekło
1-odkrecasz bak z obu stron
2 stajesz z prawej strony moto
3- przekrecasz bak do góry brzuchem, klekasz i kładziesz bak na kolanach, potem odkrecasz przewód idacy do wtrysku paliwa (chyba ampul 8 albo 10) i wszystkie inne przewodziki. Wazne jest to ze musisz jeszcze przed przekreceniam zbiornika odłaczyc przewody od pływaka paliwa.
4- bak juz zdjety, musi leżec albo do góry brzuchem albo na boku bo inaczej paliwo bedzie ciekło

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości