Nowe - a slizga sie - pomocy !!!
-
- Posty: 15
- Rejestracja: sob 22 mar 2008, 20:59
- Imię: Mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Okolice Częstochowy
- Kontakt:
No tak - tarcze zeczywiscie sa EBC
bede wiedzial na przyszlosc
, ale dalej pozostaje pytanie - co dalej - jezdzic n takim sprzegle i wykaczyc go , poczym znowu zmienic tarcze .olej - czy odrazu zaiwestowac w tarcze i wymienic teraz bez zmiany oleju ?? czy moze lepiej wstawic te stare ?? juz sam niewiem:(


- Achmed
- klepacz
- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
W zimę wymieniłem sprzęglo na LUCASA (tarcze i sprężyny) zalalem motulem 5100 i ........... żałuję ze nie zrobiłem tego wcześniej, jazda ze ślizgającym sprzęgłem to tak ze 20-25% pary w pi...du, teraz to jest jazda, ja bym wymienił.
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
- Maciej
- teksciarz
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Pudel pisze:No tak - tarcze zeczywiscie sa EBCbede wiedzial na przyszlosc
, ale dalej pozostaje pytanie - co dalej - jezdzic n takim sprzegle i wykaczyc go , poczym znowu zmienic tarcze .olej - czy odrazu zaiwestowac w tarcze i wymienic teraz bez zmiany oleju ?? czy moze lepiej wstawic te stare ?? juz sam niewiem:(
Silnik zalewamy jednym olejem i nie kombinujemy , jeździłeś na motulu to i na motulu jeździsz, sprzęgła potrafią się ślizgać gdy zmieniamy olej na innej klasy bądź firmy ale nie jest to regułą.
Co do tarcz , EBC to faktycznie najgorszy wybór jakiego można było dokonać ale spoko można nie wiedzieć, zdarza się.
Generalnie co do Lucasa , dobre sprzęgła ale cena to przerost formy nad treścią. Proponuje sprzęgła Vesrah są na prawdę dobre i cenowo nie wyżyłowane , niczym nie odbiegają lucasowi.
W moim sprzęcie sprzęgło wymieniałem na Vesraha , tak samo w kawasaki również Vesrah, to że ci się ślizga może być spowodowane jeszcze czym innym , sprężyny sprzęgłowe to raz (wymiana na nowe tylko z orginału , zamienniki są do luftu ponieważ nawet te które rzekomo są tak samo gibkie to tak naprawdę jest odwrotnie są twarde i sprzęgło ciężko chodzi a pompa sprzęgłowa w dupe dostaje, kolejna sprawa to przekładki , jeśli masz je wyszlifowane to i je musisz nowe kupić, generalnie gdy wymieniasz tarcze i przekładki są ok , odtłuść je i zmatuj drobnym płutnem 2000/2500 , co do tarcz nie mocz ich w oleju przed założeniem tego już się nie robi, zakładasz wszystko na sucho i bez smarowania , olej sam się wciśnie i niczym się nie musisz martwić.
Teraz to co musisz ustalić to to czy tarcze są do dupy czy przekładki czy sprężyny, jeśli przekładki są ok a ty będziesz jeździł na ślizgającym się sprzęgle (wątpie aby samo ustąpiło) zajeździsz przekładki a kosztują prawie tyle co 2-gie sprzęgło.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
-
- klepacz
- Posty: 1807
- Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
ja dzis wymianilem tarcze na vesrah, moj mechanik je polecal no i Maciej (ktoremu dziekuje za pogadanke i wymiane info) z tego co pojezdzilem po wymianie to jezdzi sie rewelacyjnie, nic sie nie slizga, sprzer pieknie ciagnie a ze od razu zrobilem wymiane oliwki skrzynia leciutko chodzi, ogolnie rewelka 

- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja mam Versah i musiałem demontować po wymianie. Warto nowe tarcze umyć benzyną ekstr. przed wymianą. Na moich był jakiś poprodukcyjny syf, który niemiłosiernie sklejał mi sprzęgło. ja smaruje olejem przed założeniem - pomóc może i nie pomoże, ale na pewno nie zaszkodzi... 

Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- Maciej
- teksciarz
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Buła na stronie larssonów masz je oznaczone jako do vfr 750 ale to te same tarcze 8 tarcz typu A i 1 typu B.
Kod produktu 6500084
Tak faktem jest fakt że trzeba przed założeniem oczyścić tarcze ze znajdujących się na nich śmieci z hali produkcyjnej ale to nie tyczy się vesraha tylko wszystkich producentów.
Co do smarowania oczywiście nie zaszkodzi jak ktoś lubi dodatkowo marnować czas i narażać zaolejone tarcze na przyklejenie jakiś syfów do nich to już jego wola szkoda tylko na to czasu
Tego się już nie robi.
Kod produktu 6500084
Tak faktem jest fakt że trzeba przed założeniem oczyścić tarcze ze znajdujących się na nich śmieci z hali produkcyjnej ale to nie tyczy się vesraha tylko wszystkich producentów.
Co do smarowania oczywiście nie zaszkodzi jak ktoś lubi dodatkowo marnować czas i narażać zaolejone tarcze na przyklejenie jakiś syfów do nich to już jego wola szkoda tylko na to czasu

Tego się już nie robi.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości