Wady VFR

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
Awatar użytkownika
siurgood
bywalec
bywalec
Posty: 23
Rejestracja: wt 11 mar 2008, 14:44
Imię: piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: wawa

pytanko

Post autor: siurgood » śr 19 mar 2008, 16:27

widziałem gdzieś na youtube rc 46 z wyświetlaczem biegów;;czy były takie ,czy to samoróba?

albo mnie pogło:)))))))

Fred
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2605
Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
Imię: .
Płeć: Mężczyzna

Post autor: Fred » śr 19 mar 2008, 16:30

W zasadzie to zauważyłem dość istotną wadę - nie widzę za duzo w lusterkach, moze jestem zamaszysty :P


Ideał: VFR 800, 120KM, 100Nm, waga 190kg. Rozrząd na kołach zębatych, hydrauliczne zawory, kardan, wtrysk paliwa...

:P

Awatar użytkownika
Pepe VFR
klepacz
klepacz
Posty: 944
Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pepe VFR » śr 19 mar 2008, 16:32

Bolek101 pisze:Dla mnie z kolei po przejechaniu niecałych 2 tysiaków dwie wady główne:

1. Cięęęężżżka :eek: Czasami po wypchnięciu jej z garażu muszę ocierać pot ze skroni i łapać oddech. Na parkingach, w ciasnych uliczkach, przy zawracaniu, ruszaniu pod górki itp. jadę z duszą na ramieniu. Ale ja kurczak jestem - 58kg 8)

2. Dziś już z dnia na dzień mniej dokuczliwe - ciężko składa się w zakręty. Na początku myślałem że się nią nie da skręcać jadąc szybko. Strasznie mocno trzeba było z nią walczyć żeby ją pochylić w zakręt! Teraz napięcie wstępne sprężyn mam maxymalnie skręcone i jest o niebo lepiej! Poza tym doszła odrobina wprawy ;-)


Plusów nie będę wymieniał, bo byście pozasypiali przy tej czytance :lol:
o do cieżkiego wchodzenia w winkle SPRAWDŹ CIŚNIENIE w gumach
Sory za OT :mrgreen:
Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!

Awatar użytkownika
mrf
Łopata
Posty: 2917
Rejestracja: śr 09 lis 2005, 21:40
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: mrf » śr 19 mar 2008, 16:52

Fred pisze:kardan
No Panie, proszę Cię...
A Rh POSITIVE

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » śr 19 mar 2008, 18:23

Masa jest bardzo dobra bo jest dobrze wywazona (a może to dlatego że ja drągal jestem), jedyną wadą jaką ja widzę to to że nie idzie na gume z 6 biegu :mrgreen:

[ Dodano: 2008-03-19, 18:24 ]
Wada poza zimnymi dniami to dwa gary grzejące jajka
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3542
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » śr 19 mar 2008, 18:47

Kórnik pisze:dwa gary grzejące jajka
to jest wara? Prawie każdy moto grzeje.

Co do wad:
Bardzo trudna regulacja zaworów
Brak sprzęgła antyhopingowego (lubię hamować biegami)
Za mały schowek pod siedzeniem
Trudność w sensownym montażu crashpadów

Awatar użytkownika
sensi
klepacz
klepacz
Posty: 584
Rejestracja: sob 12 sty 2008, 16:12
Imię: pawel
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: londyn

Post autor: sensi » śr 19 mar 2008, 18:49

zapomnialem- SCHOWEK!!!!! kurde kto to wymyslil? schowek to zdecydowanie zart w tym motocyklu
Ostatnio zmieniony śr 19 mar 2008, 18:52 przez sensi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Daniel
klepacz
klepacz
Posty: 506
Rejestracja: czw 27 gru 2007, 19:11
Imię: Daniel
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Daniel » śr 19 mar 2008, 18:51

Ja taki drobiazg jeszcze dorzucę. Dotyczy RC 46. Razi mnie kiepskie spasowanie siedzenia z plastikami i uchwytami dla pasażera.
Pozatym to ideał :mrgreen:
Try before you die!

Hiszpan25
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 54
Rejestracja: sob 26 sty 2008, 21:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Hiszpan25 » śr 19 mar 2008, 18:54

Ja widzę następujące wady: masa a więc apetyt i wrażenie słabego ciągu po przesiadce z SV650s no i brak miejsca pod kanapą nawet na blokadę na tarczę czy puszkę sprayu do łańcucha.
PZDR!

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » śr 19 mar 2008, 18:56

paliwozerna?????
:D
:D
:D

slabe heble
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
JuNioR
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: śr 23 sty 2008, 00:14
Imię: Przemek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: JuNioR » śr 19 mar 2008, 19:16

Luke ile Tobie pali VTR?

Bo mojego przyjaciela, to jakby to ująć w słowa aby oddać istotę..
"Ile zaleje tyle łyknie" :)

Awatar użytkownika
maciek 800
klepacz
klepacz
Posty: 579
Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Raszyn

Post autor: maciek 800 » śr 19 mar 2008, 19:24

ppamula pisze: Co do wad:
Bardzo trudna regulacja zaworów
Piotrze proszę cię :biggrin fakt to nie bandit ale nie ma dramatu.

Zastrzegam ja jestem turysta.
- Za mały silnik ( tak z 1000 V4 było by dobrze :mrgreen: )
- Duże spalanie co do tego co daje silnik.
- Za słabe heble ( od XX by się przydały )

Dla mnie duża waga i gabaryt to plus, po VFR wszystkie moto są dla mnie za małe. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Draghar
pisarz
pisarz
Posty: 402
Rejestracja: czw 23 lis 2006, 17:52
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Draghar » śr 19 mar 2008, 19:28

Poza lusterkami, schowkiem i brakiem wskaźnika pozycji biegów to jeszcze owiewka powinna mieć regulację - ale to można zmienić kupując szybę turystyczną.
A wadą dla mnie masa nie jest - czuję że mam pod sobą motocykl a nie popierdułkę jakąś. Moja zapakowana jak wielbłąd dromader + plecaczek to 6,3 litra wciąga czyli spalanie teżnie jest wadą.
Draghar

VFR Viking SEXszyn North Roads

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » śr 19 mar 2008, 19:32

Hiszpan25 pisze:Ja widzę następujące wady: masa a więc apetyt i wrażenie słabego ciągu po przesiadce z SV650s no i brak miejsca pod kanapą nawet na blokadę na tarczę czy puszkę sprayu do łańcucha.
PZDR!
Mi puszka z smarem Castrol 400 ml mieści się bez problemu w schowku.
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

Fred
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2605
Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
Imię: .
Płeć: Mężczyzna

Post autor: Fred » śr 19 mar 2008, 19:33

No moja ostatnio spaliła 5.1L na autostradzie przy 120-180km/h wiec zaleta (miasto: 6l)

Odnośnie schowka - mam pod siedzeniem kamizelke odblaskową, szmatke, bezpieczniki, żarówki, żarówke H4, blokade Xena i linke zabezpieczającą o długości 1,8m, grubosc 1cm. Wejdzie jeszcze kłódka bo sprawdzalem od kumpla.

Nie wiem jak jest w RC46

Grzeje się rama i pewnie bedzie mi to przeszkadzało w lato a teraz bajera.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości