Swap zegarów z RC46 do RC36
- Mazi
- zadomowiony
- Posty: 56
- Rejestracja: wt 18 gru 2007, 23:00
- Imię: Tomek i Mirela
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Swap zegarów z RC46 do RC36
Witam!
Jako że poszukuje zegarów do swojej 36II i niemogę znaleźć, przyszedł mi do głowy pomysł. Mianowicie taki jak w temacie, swap zegarów z RC46 czyli nowszej 800-ki. Ma ona takie ładne,elektroniczne,ciekłokrystaliczne,bajeranckie wyświetlacze, których posiadacze starszych modeli zazdroszczą posiadaczom młodszych modeli....
Czy ktoś spotkał się z takim czymś?
Najbardziej mnie zastanawia czy parametry elektryczne bendą się zgadzały? Bo ewentualne różnice w mocowaniu zegarów i inne wtyczki można stosunkowo łatwo samemu przerobić.
Mam cichą nadzieję, że powinno to jakoś współdziałać, bo przykładowo czujnik temperatury ma takie same parametry, a więc powinien działać! Nie wiem jak wskaźnik poziomu paliwa, ale może też być podobnie, tak samo impulsy od prędkościomierza i obrotomierza.
Czekam na wsze opinie i sugestie, a wieczorkiem wrzuce zdjęcia zegarów RC36II od tyłu, w celu oceny czy od RC46 są takie same kostki-wtyczki (było by ssssuuuuuppppeeeerrrr)!
A cały temat dlatego, że dostępność gratów do 800'ki jest chyba nieco lepsza....
Jako że poszukuje zegarów do swojej 36II i niemogę znaleźć, przyszedł mi do głowy pomysł. Mianowicie taki jak w temacie, swap zegarów z RC46 czyli nowszej 800-ki. Ma ona takie ładne,elektroniczne,ciekłokrystaliczne,bajeranckie wyświetlacze, których posiadacze starszych modeli zazdroszczą posiadaczom młodszych modeli....
Czy ktoś spotkał się z takim czymś?
Najbardziej mnie zastanawia czy parametry elektryczne bendą się zgadzały? Bo ewentualne różnice w mocowaniu zegarów i inne wtyczki można stosunkowo łatwo samemu przerobić.
Mam cichą nadzieję, że powinno to jakoś współdziałać, bo przykładowo czujnik temperatury ma takie same parametry, a więc powinien działać! Nie wiem jak wskaźnik poziomu paliwa, ale może też być podobnie, tak samo impulsy od prędkościomierza i obrotomierza.
Czekam na wsze opinie i sugestie, a wieczorkiem wrzuce zdjęcia zegarów RC36II od tyłu, w celu oceny czy od RC46 są takie same kostki-wtyczki (było by ssssuuuuuppppeeeerrrr)!
A cały temat dlatego, że dostępność gratów do 800'ki jest chyba nieco lepsza....
Ostatnio zmieniony czw 01 sty 1970, 01:00 przez Mazi, łącznie zmieniany 1 raz.
synek-06'
VFR'ka-97'
małżonka-84'
ja-83'
VW Ogórek-78'
VFR'ka-97'
małżonka-84'
ja-83'
VW Ogórek-78'
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
poczytaj dobrze oba mauale, w szczególnosci rozdział "LIGTH/METERS/SWITCHES" oraz schematy elektryczne
ja do swojej bez problemów założyłem zegary od CBR900RR z 97, honda jak i wielu innych producentów działa schematycznie i wykorzystuje sprawdzone już patenty, mało tego pewnie nawet kolOry przewodów będą identyczne, pozostaje tylko doprze polukać i naprzód, powodzenia
ja do swojej bez problemów założyłem zegary od CBR900RR z 97, honda jak i wielu innych producentów działa schematycznie i wykorzystuje sprawdzone już patenty, mało tego pewnie nawet kolOry przewodów będą identyczne, pozostaje tylko doprze polukać i naprzód, powodzenia
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
- Mazi
- zadomowiony
- Posty: 56
- Rejestracja: wt 18 gru 2007, 23:00
- Imię: Tomek i Mirela
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Właśnie na to liczę, że dzięki kochanemu producentowi, i jego powielaniu pomysłów sprawdzonych, uda mi się conieco w tej kwest zrobić.
Ketchup, dużo miałeś przeróbek mocowań, czy"tył" podpasował do VFRki bez rzeźbienia?
Ja mimo wszystko byłbym za licznikiem od VFR 800. Te ciekłokrystaliczne wyświetlacze....budzą pożądanie.....
A tak w ogóle, to potrzebuje porzyczyć od jakiegoś ovnersa jego zegary od 800.
Mors! Kolczyk! Jesteście najbliżej! Kiedy moge wpaść po liczniki? Teraz i tak nie jeździcie, a ja bym poeksperymentował...tu coś obciął, du dokleił, troche elektryke przerobił. Jakbym stwierził że się da(lub nie da) to bym wam zegarki oddał...To kto na ochotnika? Brak reakcji oznacza zgodę...
Ketchup, dużo miałeś przeróbek mocowań, czy"tył" podpasował do VFRki bez rzeźbienia?
Ja mimo wszystko byłbym za licznikiem od VFR 800. Te ciekłokrystaliczne wyświetlacze....budzą pożądanie.....
A tak w ogóle, to potrzebuje porzyczyć od jakiegoś ovnersa jego zegary od 800.
Mors! Kolczyk! Jesteście najbliżej! Kiedy moge wpaść po liczniki? Teraz i tak nie jeździcie, a ja bym poeksperymentował...tu coś obciął, du dokleił, troche elektryke przerobił. Jakbym stwierził że się da(lub nie da) to bym wam zegarki oddał...To kto na ochotnika? Brak reakcji oznacza zgodę...

synek-06'
VFR'ka-97'
małżonka-84'
ja-83'
VW Ogórek-78'
VFR'ka-97'
małżonka-84'
ja-83'
VW Ogórek-78'
- Mazi
- zadomowiony
- Posty: 56
- Rejestracja: wt 18 gru 2007, 23:00
- Imię: Tomek i Mirela
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Po wnikliwej analizie manuali do obu modeli, stwierzam co następuję: DA SIĘ!
Obrotomierz i prędkościomierz, licznik kilometrów(przebieg),wskaźnik poziomu paliwa i wszystkie kontrolki bendą działały bezproblemowo, konieczne może być jednak przelożenie kabli w kostkach (w wiązce w moto). Kostki są nawet takie same! Problemem może być funkcjonowanie wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej. W 750'ce jest 90-120Ω@60
Obrotomierz i prędkościomierz, licznik kilometrów(przebieg),wskaźnik poziomu paliwa i wszystkie kontrolki bendą działały bezproblemowo, konieczne może być jednak przelożenie kabli w kostkach (w wiązce w moto). Kostki są nawet takie same! Problemem może być funkcjonowanie wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej. W 750'ce jest 90-120Ω@60
synek-06'
VFR'ka-97'
małżonka-84'
ja-83'
VW Ogórek-78'
VFR'ka-97'
małżonka-84'
ja-83'
VW Ogórek-78'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 253 gości