Zmiany w VFR750
- Achmed
- klepacz
- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Zmiany w VFR750
Pomysł:
filtr K&N
"wolny" wydech
zestaw dysz DynoJet
warto? jakieś opinie na temat takiego zestawienia?
filtr K&N
"wolny" wydech
zestaw dysz DynoJet
warto? jakieś opinie na temat takiego zestawienia?
Ostatnio zmieniony wt 11 gru 2007, 13:58 przez Achmed, łącznie zmieniany 1 raz.
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
- Pepe VFR
- klepacz
- Posty: 944
- Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
a to dobre Marek, zmieni motoHendrix pisze:Polecam - np. CBR 1000RR - lepsze wynik osiagniesz;)



Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
- Achmed
- klepacz
- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Dzieki gdybym chciał kupić 1000RR to tytuł wyglądałby tak 'kupić cbr 1000rr ?????????",Hendrix pisze:Polecam - np. CBR 1000RR - lepsze wynik osiagniesz;)
jak czytam takie posty to chwilami mam przed oczami pytanie
CO JA TU ku....a ROBIĘ?
o i widzę że Pepe też na temat

VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
a spotrzeżenie z fazera z taki mzestawem.....tyle, że bez całego tłumika a na carbonie juzCi opowiedziałem...
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Lucek
- stary wyjadacz
- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
stage'e sa chyba 3 tylko ale moze sie myle
w VTR ( motocyklu baaaardzo podobno paliwozernym) spadlo zuzycie paliwa po KN i po przelotach a moc poprawila sie nieznacznie ale w dolnym i srednim zakresie obrotow i dodam ze po zmianach nie grzebalem w gaznikach....
w vfr moze byc podobnie ale po dyno nie liczylbym na spadek zuzycia paliwa....
marku a kiedy dokladnie zadales sobie to pytanie??(to wielka czcionka)
w VTR ( motocyklu baaaardzo podobno paliwozernym) spadlo zuzycie paliwa po KN i po przelotach a moc poprawila sie nieznacznie ale w dolnym i srednim zakresie obrotow i dodam ze po zmianach nie grzebalem w gaznikach....
w vfr moze byc podobnie ale po dyno nie liczylbym na spadek zuzycia paliwa....
marku a kiedy dokladnie zadales sobie to pytanie??(to wielka czcionka)
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
- Mundek
- pisarz
- Posty: 351
- Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
- Kontakt:
Marek, ja mialem RC 36 na Dynojetach, ale kupiłem już ja z nimi, więc nie wiem jak by się zachowywała bez nich. Ogólnie palila około 7 litrów i wiecej, tzn nie przypominam sobie zebym mial spalanie zdecydowanie ponizej 7 litrów. Z tego co mowili inni, którzy jeżdzili moja rc 36 to niby lepiej reagowała na gaz, ogólnie myśle, ze warto je założyc plus K&N, a tlumik pelnoprzelotowy juz przeciez masz. Prawdopodobnie moze to byc tak jak z Power Commanderem, tzn w normalnej eksploatacji ciezko dopatrzec sie jakiej wyraznej róznicy, ale na torze juz tak...
Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości