Ile "lecą" wasze VFR na poszczególnych biegach?
Ile "lecą" wasze VFR na poszczególnych biegach?
W dokumentah mam wpisane 59KW i właśnie nie wiem, czy mam jakąś zablokowaną wersję, w internecie nie znalazłem informacji na ten temat. Może po v-max na poszczególnych biegach sprawdzę czy moja wersja mna mnie koni...
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- ppamula
- stary wyjadacz
- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Po pierwsze skąd jesteś i co to znaczy JG bo mogę się tylko domyślać. My tu mammy w zwyczaju często się spotykać a informacja skąd ktoś pochodzi bardzo nam to ułatwia.
Po drugie wybież się na przejażdżkę z kimś podobną VFRką i będzie wiadomo.
Pierwszy i drugi bieg, razem na pustej drodze i wszystko jasne jak POLAM.
Sprawdzanie prędkościomierza przy jeźdezie na dowolnym biegu przy 14 000 obrotów to bardzo ryzykowne zwłaszcza jak masz 4,5 lub 6 bieg.
To grozi DZWONEM a my preferujemy bezpieczną jazdę, co nie znaczy wolną.
Lukanie na zegary przy dużej szybkości jest NIEBEZPIECZNE!
I już.
Po drugie wybież się na przejażdżkę z kimś podobną VFRką i będzie wiadomo.
Pierwszy i drugi bieg, razem na pustej drodze i wszystko jasne jak POLAM.
Sprawdzanie prędkościomierza przy jeźdezie na dowolnym biegu przy 14 000 obrotów to bardzo ryzykowne zwłaszcza jak masz 4,5 lub 6 bieg.
To grozi DZWONEM a my preferujemy bezpieczną jazdę, co nie znaczy wolną.
Lukanie na zegary przy dużej szybkości jest NIEBEZPIECZNE!
I już.
- DIDI
- klepacz
- Posty: 1575
- Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
a nie masz przypadkiem sprowadzanej ze Szwajcarii?? Bo podobno tam szły zdławione. Moja też ma podobno dławienie jakieś, bo szwajcarska jest a nie japońskaLeChiffre pisze:W dokumentah mam wpisane 59KW i właśnie nie wiem, czy mam jakąś zablokowaną wersję




tak na marginesie ja mam w dowodzie wbite 30 kW wiec twoja to i tak mocniejsza od mojej 2 razy


Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać 
DIDI

DIDI
- ppamula
- stary wyjadacz
- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Rzeczywiście ograniczenie mocy może objawiać się wolniejszym przyśpieszeniem a nie mniejszą predkością.
I nie gniewaj sie że tak nagadałem.
Dobrze jest dać się przejechać zaufanemu koledze na chwile na jednej prostej. Odrazu to wyczuje. Ale naprawdę zaufanemu. Bo z reguły maszyny się nie daje innym.
Z doświadzenia mechaników wiem że zakładane sa kryzy (już to gdzieś pisałem) na gaźniki zmniejszające średnicę gardzieli i w ten sposób ograniczanie mocy. Mechanik to w mig zauważy i może wymontować. potrzebne są mu tylko kombinerki i dwa klucze do podniesienia baku i airboxu.
O ile sobie przypominam kolega Badek mieszka w pobliżu jeżeli JG to Jelenia Góra. On jest bardzo doświadczonym i statecznym driverem. Zadzwoń do niego. Na pewno Ci pomoże.
I nie gniewaj sie że tak nagadałem.
Dobrze jest dać się przejechać zaufanemu koledze na chwile na jednej prostej. Odrazu to wyczuje. Ale naprawdę zaufanemu. Bo z reguły maszyny się nie daje innym.
Z doświadzenia mechaników wiem że zakładane sa kryzy (już to gdzieś pisałem) na gaźniki zmniejszające średnicę gardzieli i w ten sposób ograniczanie mocy. Mechanik to w mig zauważy i może wymontować. potrzebne są mu tylko kombinerki i dwa klucze do podniesienia baku i airboxu.
O ile sobie przypominam kolega Badek mieszka w pobliżu jeżeli JG to Jelenia Góra. On jest bardzo doświadczonym i statecznym driverem. Zadzwoń do niego. Na pewno Ci pomoże.
- DIDI
- klepacz
- Posty: 1575
- Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Piotrze u mnie bodajże po prawej stronie pod owiewka jest jakieś ustrojstwo, nie iwem co to mozę to steruje czymś i to podobno ogranicza moc. Tyle ode mnie.ppamula pisze:Z doświadzenia mechaników wiem że zakładane sa kryzy (już to gdzieś pisałem) na gaźniki zmniejszające średnicę gardzieli i w ten sposób ograniczanie mocy

Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać 
DIDI

DIDI
- Dejw
- teksciarz
- Posty: 176
- Rejestracja: śr 31 paź 2007, 16:08
- Imię: Dawid
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Cieszyn
To ja dodam że zdławianie motocykli na zachodzie jest chyba po to że oni tam nie mogą po zdaniu prawka od razu wsiąść na niewiadomo ile koni . U nas też juz o tym myśleli w prawie. A co do dławienia , jak miałem kiedyś CBR z niemiec to była dłąwiona do 25kW i zrobili to właśnie na krućcach ssacych dając blaszki z małą średnicą na przelot mieszanki do cylindrów- motor wtedy w czasie jazdy nie wkrecał sie na wyokie obroty - 7000obr to byl max i predkosc 120km/h. Nie wystarczy tego wyjąć bo trzeba dać jeszcze do regulacji gaźników na ustawienie fabrycznej wartości składu mieszanki.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Achmed
- klepacz
- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
No pięknie ku.wa pięknie, pierwsze moto? i od razu za słabe? Synku jeszcze masz czas na odblokowanie pięknej jeśli jest zdławiona, nawiń trochę km tak z 10 tysi, a potem dopiero myśl nad jazdą na maxa, PRZEPRASZAM JEŚLI CIĘ URAZIŁEM, ale narazie naucz się jeżdźić VFR-ą, a nie od razu zaczynasz od sprawdzania v-max na każdym biegu,
swoją drogą nigdy nie zastanawiałem się ile moja sztuka ma koników, mi wystarcza to co jest, a trochę w życiu już pojeździłem różnymi wynalazkami.
Pozdrawiam
swoją drogą nigdy nie zastanawiałem się ile moja sztuka ma koników, mi wystarcza to co jest, a trochę w życiu już pojeździłem różnymi wynalazkami.
Pozdrawiam
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,co do zdławionych VFR,moze byc tak ze zdławiona VFR ma mniejsza predkosc,np.wersje japonskie leca ,,tylko 190,, tak sie składa ze ja mam VFR ze szwajcarii i z dowodu wynika ze ma ona 74 konie chyba,tak prznajmniej obliczył mi facet w stacji diagnsotycznej na pierwszym przegladzie,tak ma marginiesie moja VFR chcac nie chcac nie chce przekroczyc 200 a wskazówka zatrzymuje sie w okolicach włąsnie 200,co do sposbów dłaiwnia to oprocz kryz na gaznikach moga byc jeszcze dłaiwone na module zapłonowym i to jest juz drozsza sprawa przy oddałwieniu.a u nie jest taki pataent ale sam nie wiem od czego on jest,otóz pewnego pieknego dnia odkryłem taki tajemniczy przełacznik pod zadupkiem,po zdjeciu owiewek okazało sie ze do tego przełacznika ida kabelki od modułu zapłonowego,te kableki sa trzy a jeden był odpiety,nie jest to zadny wyłacznik zapłonu ani nic takiego,sprawa ma sie tak ze nie wiem do czego to jest.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
nie wiem jak wy ale ja zawsze sprawdzam czy motocykl jest wykastrowany poprzez osiagniecie maxymalnej predkosci, to jest chyba jedyny skuteczny i najprostszy sposob
faktycznie jesli chlopaku nie masz doswiadczenia to dobrze byloby pojezdzic troche zdlawiona wersja a pozniej zastanowic sie czy czasem tych kilka koni wiecej by ci sie nie przydalo, w sumie to fajna sytuacja, taki tuning gdy cie juz koniki nie bawia, sciagnac blokade, niektorzy sie przesiadaja na jakies hayabusy a ty masz lepsza sytuacje
faktycznie jesli chlopaku nie masz doswiadczenia to dobrze byloby pojezdzic troche zdlawiona wersja a pozniej zastanowic sie czy czasem tych kilka koni wiecej by ci sie nie przydalo, w sumie to fajna sytuacja, taki tuning gdy cie juz koniki nie bawia, sciagnac blokade, niektorzy sie przesiadaja na jakies hayabusy a ty masz lepsza sytuacje

potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
JG to Jelenia Góra:)Właściwie to mam 30 km do JG, ale wpisałem orientacyjnie;)Panowie, może nie jestem jakmimś supermistrzem z super doświadczeniem tak jak Wy (skoro tak na mnie wjeżdżacie to domniemam,że Wy takowymi jesteście)"Na karku" mam przejechane ok 20 000. Nigdzie nie pisałem, że to mój pierwszy motor, miałem wcześniej Honde cb450s 2 lata, właśnie też kupiłem ją zdławioną i ją odblokowałem. Chodziło mi oczywiście o v-max na pierwszych 2 biegach, może to w jakiś sposób pomoże mi ustalić czy mam zdławioną wersję. Jest mi po prostu przykro, że częśc kolegów oceniło mnie nawet mnie nie znając, smutne:(
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 248 gości