Dawno nic nie wrzucałem i nie wiele pisałem. Niestety czasy mamy takie, że nas FB trochę wygryza i forum podupadło lekko. Postaram się choć trochę to naprawić

Chciałbym w tym temacie pokazać wam jak robię serwis czerwonej VFR 800 FI '00 którą kupiłem w maju zeszłego roku. Początkowo miał to być drugi motor do poświrowania, jako że nie nie jest on za piękny. Ale postanowiłem, że jednak go ogarnę i sprzedam w związku też ze zbliżającą się u mnie budową domu.
Chwilę po zakupie:
Jak to u mnie, planuję zrobić go kompleksowo więc rozbieram do golasa. A aktualnie prezentuje się tak:
To na tyle i czekajcie aktualizacji







 Większość osób nie doceni wymienionych łożysk, śrub, podkładek, oringów. Dla większości kupujących liczą się ładne owiewki i odpowiedni poziom oleju. Mimo wszystko powodzenia z renowacją i sprzedażą.
 Większość osób nie doceni wymienionych łożysk, śrub, podkładek, oringów. Dla większości kupujących liczą się ładne owiewki i odpowiedni poziom oleju. Mimo wszystko powodzenia z renowacją i sprzedażą.









 bo FB nie mam i nie zamierzam mieć mimo wszystko.
 bo FB nie mam i nie zamierzam mieć mimo wszystko.