GrześT pisze: ↑ndz 13 gru 2020, 13:21
suawek pisze: ↑wt 08 gru 2020, 15:32
Cześć,
Jestem nowym użytkownikiem.
Na co dzień jeżdżę wokół komina Hondą CBF 600, remontuje sobie gruntownie MZ ETZ 251, i ostatnimi czasy rozglądam się za czymś w układzie V4, stąd moja obecność tutaj.
Poza moturami pracuję w branży IT i mieszkam w Krakowie. To tak w skrócie o mnie
Cześć

Dawaj zdjęcia 251.
Vfr- słuszny wybór
Heja,
ETZ teraz jest w kartonach w częściach, na dniach rama i detale do lakierowania idą, felgi do zaplatania itp itd
Mała góra pieniędzy poszła na znalezienie cześci jak np. nominalnego cylindra+tłoka niemieckiego
Jak ruszę ze składaniem ramy (a potem sporo zmian jest bo dużo druciarstwa do naprawienia znalazłem, nowa elektryka, nowe śruby itd, zmieniam felgi i szprychy na chromowaną stal, montuję japoński gaźnik, zmieniam pompe hamulca na inny model, przewód hamulcowy na pleciony, regeneruje zawias i jeszcze robię milion innych zmian skoro wszystko rozbieram) to silnik też poskładam i będzie się działo

To może wtedy najlepiej Ci wyślę jak to wygląda bo teraz to po prostu miliard cześci posortowanych po przeznaczeniu. Mój pokój wygląda jak magazyn
