Crashpady
- baliosia
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
- Imię: Michał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Crashpady
Bardziej problem leży po stronie szpilki... ale jak pisaliście wcześniej, jak będzie za mocna to uszkodzi ramę. Ale mocniejsza od nierdzewki to już chyba z tytanu by musiała być. Zastanawiam się czy między ramą a crashem nie dać jakieś alu tulejki tak o szerokośći ok 1-2cm żeby przejęła część energii.
I kolejny raz zaznaczam że nie chciałbym już sprawdzać.
I kolejny raz zaznaczam że nie chciałbym już sprawdzać.
- baliosia
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
- Imię: Michał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Crashpady
Teraz mnie tak naszło... szpilka dość mocno zgięła się przy ramie w miejscu gwintowanym (słabszym). Może lepiej zamiast tej nakrętki baryłki dać tulejkę z alu i skręcić krasze tylko na końcach...? No i gwint wtedy tylko na końcu szpilki... Tylko czy wtedy nie będzie ryzyka że się coś w gnieździe przy ramie uszkodzi...
- mictom
- klepacz
- Posty: 792
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: Crashpady
Tulejkę z alu o średnicy takiej jak otwór/dostaw w ramie. Widziałeś crashpady Lasoocha?
Nie może być wstawiona tulejka 2cm "z dupy" raczej stawiałbym na całość.
Nie może być wstawiona tulejka 2cm "z dupy" raczej stawiałbym na całość.
- baliosia
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
- Imię: Michał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Crashpady
Tak myślałem żeby dać tulejkę zamiast tej nakrętki... długość 4-5cm. Przeryłem wątek ale nie widziałem za dużo fotek po ślizgach na crashach wometu czy Lasoocha, hjak macie to zapodajcie...
-
- teksciarz
- Posty: 140
- Rejestracja: sob 06 sie 2016, 08:54
- Imię: Łukasz
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Crashpady
Śruby mają klasy twardości, to że jest z "nierdzewki" za dużo nie mówi. Ja np. mam crashe 2 cześciowe - dystans alu przykręcony do ramy śrubą 12.9, crash do dystansu śrubą 8.8baliosia pisze: ↑śr 19 wrz 2018, 20:44Bardziej problem leży po stronie szpilki... ale jak pisaliście wcześniej, jak będzie za mocna to uszkodzi ramę. Ale mocniejsza od nierdzewki to już chyba z tytanu by musiała być. Zastanawiam się czy między ramą a crashem nie dać jakieś alu tulejki tak o szerokośći ok 1-2cm żeby przejęła część energii.
I kolejny raz zaznaczam że nie chciałbym już sprawdzać.
- baliosia
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 20 sie 2016, 11:09
- Imię: Michał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Crashpady
Witam! Jak napisał tak zrobił
Krasze skręcane tylko na obu końcach, docelowo końcówki z ALU pomalowane pod kolor moto... do tego krótkie dystanse z poliamidu. Szpilka gwintowana tylko na końcu, będzie mocniejsza przy ramie. Zrobiłem trochę dłuższe, bo wcześniej odstawały od owiewki tylko ok.4-5mm, teraz ok.8-9mm.
Mam nadzieję że nie będe już tego testował....

Mam nadzieję że nie będe już tego testował....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: sob 30 sty 2016, 06:54
- Imię: Bartek
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Crashpady
Witam,
dawno mnie nie było na forum, bo Fifarafa dzielnie kręciła tysiące km. W tamtym roku miałem okazję potrenować na torze i strasznie się tym zajarałem. Chciałbym założyć crashpady do mojej rc36 II, motocykl z 91 roku. Moto mam akurat bez owiewek i mogę działać. Możecie coś polecić?
A może ktoś z szanownego forum wykonuje takie rzeczy? Motocykl został gruntownie pomalowany, szkoda by coś się tfuuu stało!
Nawomet-tech są tylko od rocznika 94. Pozdrawiam serdecznie.
dawno mnie nie było na forum, bo Fifarafa dzielnie kręciła tysiące km. W tamtym roku miałem okazję potrenować na torze i strasznie się tym zajarałem. Chciałbym założyć crashpady do mojej rc36 II, motocykl z 91 roku. Moto mam akurat bez owiewek i mogę działać. Możecie coś polecić?
A może ktoś z szanownego forum wykonuje takie rzeczy? Motocykl został gruntownie pomalowany, szkoda by coś się tfuuu stało!
Nawomet-tech są tylko od rocznika 94. Pozdrawiam serdecznie.
- Roadrunner
- pisarz
- Posty: 463
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
- Imię: Pawelec
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą
Re: Crashpady
Trochę doleje oliwy do ognia z racji swojego doświadczenia... tyle stron tematu i ani słowa o tym jak crashpady konstrukcji lasoocha czy baliosa zamiast dobrze działać to się najpierw wyginają na szpilce w ramie a potem co nieco szlifują w kontakcie z asfaltem. Przerabiałem dwie gleby na własnej skórze przy różnych prędkościach z crashami lasoocha i wiem co mówię. Te crashe są mega za długie, stad taki efekt działania. Poza tym szpilka nie może być z zadnego gowna typu nierdzewna, automatowka i pochodnych. Jak się przyjrzycie uważniej to w vfr silnik pełni rola również nośna i tak naprawdę to rama jest dokręcona do silnika tj tylny wahacz. I w zasadzie ta szpilka przenosi mega obciążenie pochodzące z główki ramy. Wracając do rzeczy łatwo wprowadzic poprawki bo w vfr aż się prosi żeby crashpad miał podparcie na drugiej śrubie która jest tuż obok.
http://fb.com/House-of-Customs-647011255358927
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
- radeknavi
- zadomowiony
- Posty: 63
- Rejestracja: pn 16 lis 2015, 17:24
- Imię: Radek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Crashpady
Kot rozjechany przy prędkości około 60 km/h, hamowałem - to był błąd , położyło mnie na prawą stronę w sekundzie, uderzenie było mocne, moto poleciało po asfalcie.... Crash od lasoocha się wygiął, końcówka zdarła, tulejka która jest zamocowana na szpilce lekko wygięta przy ramie, delikatnie porysowany dekiel od sprzęgła i stopka hamulca nożnego zdarta - już zmieniona. I tyle. Rama prosta, owiewki całe. Crash spełnił swoje zadanie na 6stkę! Żebyście widzieli moją minę i ździwienie po podniesieniu moto - kur... nic się nie stało 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- zadomowiony
- Posty: 73
- Rejestracja: pn 25 lis 2019, 20:29
- Imię: Daniel
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oświęcim
Re: Crashpady
Odświeżenie tematu
Znalazł ktoś może jakieś crash pady do vfr800fi rc46 Jeśli tak to proszę o link lub namiary!
Te z v-teca nie pasują:(
Sam nie potrafię/ nie chcę robić.
Znalazł ktoś może jakieś crash pady do vfr800fi rc46 Jeśli tak to proszę o link lub namiary!
Te z v-teca nie pasują:(
Sam nie potrafię/ nie chcę robić.
- Gregory
- ostry klepacz
- Posty: 2089
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Re: Crashpady
losysiok, poszło pw.
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
-
- Posty: 2
- Rejestracja: pn 09 wrz 2019, 08:13
- Imię: Dawid
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Crashpady
Cześć.
Robi jeszcze może ktoś na grupie wspomniane crash pady? Byłbym zainteresowany do 800fi
Robi jeszcze może ktoś na grupie wspomniane crash pady? Byłbym zainteresowany do 800fi
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Crashpady
Do Gregora napisz.
- Gregory
- ostry klepacz
- Posty: 2089
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Re: Crashpady
Lista zdecydowanych na CRASH-PADY do VFR 800Fi.
Cenę podam na dniach, muszę zorientować się jak to teraz wychodzi cenowo.
Realizacja dopiero gdy uzbiera się grupa min. 10 osób Crashe zamawiam po otrzymaniu wpłat. Czas oczekiwania ok. 3 tyg. od czasu ostatniej wpłaty.
1.
2.
3.
Cenę podam na dniach, muszę zorientować się jak to teraz wychodzi cenowo.
Realizacja dopiero gdy uzbiera się grupa min. 10 osób Crashe zamawiam po otrzymaniu wpłat. Czas oczekiwania ok. 3 tyg. od czasu ostatniej wpłaty.
1.
2.
3.
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości