Ok, tłoczek wyciągnięty. Wystarczyło przy użyciu kompresora i pistoletu zapodać trochę ciśnienia i sam wyskoczył po chwili.
Ogólnie na miejscu taki zestaw reperacyjny na Śląsku miał tylko Olek Motocykle w ilości 6szt.zestawów jednak nie uśmiechało mi się jechać 60km w jedną stronę. Zamówiłem z Allegro, poczekam do wtorku.
Jak widać na zdjęciu uszkodzeniu uległa jedna z uszczelek, oczywiście wcześniej również i główna uszczelka/o-ring przez co przez długi czas dostawała się tam woda. Osobiście jak długo posiadam VFRkę (a to już będzie z 7 lat

) jeszcze ani razu nie zaglądałem do pompy CBS/Dual. Cylinderek pompy myślę wyczyścić, wypolerować dremelkiem z filcem i pastą polerską, wżerów na całe szczęście nie ma więc obejdzie się z kupowaniem używanego zacisku, jedynie trochę nalotu rdzawego.
Czytałem gdzieś powyżej że przed złożeniem tego wszystkiego "do kupy" najlepiej zalać płynem tą pompę gdyż później będę miał problemy z odpowietrzeniem tego....serio aż takie problemy z tym są później ?
