regulator nap. alternator czy cos innego?

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
Karol
klepacz
klepacz
Posty: 652
Rejestracja: czw 23 mar 2006, 14:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Karol » wt 02 maja 2006, 10:53

Shoovfr masz na 100 % pani?ty regulator. Ja tak kiedy? mia?em i ugotowa?em sobie akumulatorek. Regulator pownien dawa? napi?cie max. do 14,8 Volta i potem spada w zale?no?ci ile pr?du potrzebuje.Ja dla pewno?ci zamontowa?em sobie taki voltomierz i mam na bie??co jakie jest ?adowanie. Mam nowy akumulator i niechcia?bym aby spotka?a mnie powt?rka z histori.
RClomza.pl

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » śr 03 maja 2006, 23:25

W manualu do rc36 pisz?, ?e napi?cie ?adowania do 16V mo?e by?. Zastanawiam si? czy to nei jaki? babol...
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » wt 09 maja 2006, 11:01

najgorsze jest to,ze chyba znowu pad? mi reg. napiecia - ostatnio dojecha?am gdzie?, zatrzyma?am si? i klapa,...
i teraz pytanko do Was :
- czy ciep?y aku jest jednym z objaw?w ?
- czy przyczyn? psucia si? reg. nap mo?e by? skopana elektryka ? ktos tam kiedys porze?bi? troch?,..w po?owie tamtego sezonu wymienia?am regulator i teraz znowu to samo..;/
Obrazek

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » wt 09 maja 2006, 11:14

A masz regulator w orginalym miejscu? czy rzuci?as go an ty?y?

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » wt 09 maja 2006, 11:18

UxY pisze:A masz regulator w orginalym miejscu? czy rzuci?as go an ty?y?
jest na wys. siedzenia pasa?era po prawej...
poprzedni te? tam by? i ten kto mi wymienia? za?ozy? w tym samym miejscu...

[ Dodano: 2006-05-11, 21:36 ]
- czy przyczyn? cz?stego psucia si? reg. nap mo?e by? skopana elektryka ? ktos tam kiedys porze?bi? troch?,..w po?owie tamtego sezonu wymienia?am regulator i teraz znowu to samo..;/

odpowie kto? ?? :roll: :roll: ;-)

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » śr 17 maja 2006, 16:12

pewnie ze moze wystarczy aby podczas chodz?cego silnika cos na chwile przesta?o ??czy? i po regulatorze szczeg?lnie tyczy si? to akumulatora jesli jego biegun dodatni nie ?aczy np na kostce to tak moze by? .

PS z ch?ci? rzuci?bym na to okiem i obada? tw?j motocykl no i oczywiscie pozna? w?ascicielke osobiscie ,no ale chyba kilometry nas dziel?:)

PzDR

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » sob 20 maja 2006, 16:43

seba_VF750FR pisze:pewnie ze moze wystarczy aby podczas chodz?cego silnika cos na chwile przesta?o ??czy? i po regulatorze szczeg?lnie tyczy si? to akumulatora jesli jego biegun dodatni nie ?aczy np na kostce to tak moze by? .

PS z ch?ci? rzuci?bym na to okiem i obada? tw?j motocykl no i oczywiscie pozna? w?ascicielke osobiscie ,no ale chyba kilometry nas dziel?:)

PzDR
kurcze martwi mnie ta elektryka...
ale wybieram si? w czerwcu na mazury na ma?y wypadzik wi?c moze by?aby szansa na spotkanko :) :lol:

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » sob 20 maja 2006, 21:23

Zapraszam do siebie :) jedziesz sama czy z jak?? ekip? ?? jak bedziesz jecha?a to daj zna? ,jako? si? zgramy.

PzdR seba

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » ndz 21 maja 2006, 15:31

jedzie par? os?b z Warszawki..dam zna? jak b?dziemy si? wybiera?..
pozdrawiam
Obrazek

milev
Posty: 2
Rejestracja: pn 19 cze 2006, 09:49
Płeć: Mężczyzna

Mam problem i nie wiem co jest.

Post autor: milev » pn 19 cze 2006, 10:06

Objawy s? nast?puj?ce: po dw?ch dniach je?d?enia roz?adowuje si? akumulator ale jak sprawdzam ?adowanie to jest ok, wymieni?em akumulator i znowu to samo nie wiem o co chodzi - kto? pomo?e ? (VFR 750 89r)
marcin

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » pn 19 cze 2006, 10:07

Mierzy?e? napi?cie ?adowania na wolnych obrotach, czy tez na wy?szych?
Czasem jest tak, ?e napi?cie spada wraz ze wzrostem obrot?w.
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Gość

regulator nap. alternator czy cos innego?

Post autor: Gość » wt 20 cze 2006, 12:01

Ok sprawdz? na wy?szych, napewno dodawa?em troch? gazu podczas mierzenia ale nie wkr?ca?em go do 10000. Jak tak by si? okaza?o to co mo?e powodowa?. Zauwa?y?em ?e jak je?d?? ostrzej to si? chyba szybciej roz?adowuje wi?c mo?e masz racj?. Sprawdz? dzi? wieczorem i dam zan?.

S?ysza?em co? o regulatorach napi?cia i ich przegrzewaniu si? w VFR-ach, mo?e zamonotowanie coolera na regulator co? pomo?e - czy przegrzany regulator mo?e powodowa? brak ?adowania?

milev
Posty: 2
Rejestracja: pn 19 cze 2006, 09:49
Płeć: Mężczyzna

no to si? okaza?o

Post autor: milev » wt 20 cze 2006, 17:15

To co zobaczy?em po zdj?ciu os?ony wok?? regulatora mo?na nazwa? rze?ni?. Trzy ???te kable wychodz?ce z regulatora popalone. Jak je dotkn??em to si? rozpad?y. Okaza?o si?, ?e by?y skr?cone i zaizolowane jak?? ta?m? i na to naci?gni?ta by?a koszulka izolacyjne - i nic nie by?o wida?, ?e pod spodem jest taka fuszerka. Zdemontowa?em regulator i teraz licz? na pomoc w nast?puj?cych rzeczach:

1. Jak sprawdzi? na sucho czy regulator jest sprawny

2. Jak po??czy? kable wychodz?ce z regulatora z kostk? (trzy ???te kable) by?y pod??czone do kostki (dwie pionowe wsuwki i jedna pozioma)

Z g?ry dzi?ki.

Marcin

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » śr 21 cze 2006, 09:59

Nie ma znaczenia spos?b pod??czenia ???tych kabli, byle ???ty do ???tego.
Jak sprawdzi? czy jest sprawny nie wiem. Naj?atwiej chyba pod??czy? do motocykla i sprawdzi? napi?cie.
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » śr 21 cze 2006, 13:07

W kostce reglera masz 5 styk?w - 3 mniejsze i dwa wi?ksze. Mniejsze styki pod??czasz do ???tych przewod?w z alternatora. Wi?ksze styki to wyj?cie, ale nie pami?tam kt?ry to masa, a kt?ry plus.
Jestem w posiadaniu do?? szczeg??owego opisu nalizy uk?adu ?adowania, wi?c jakby co to mog? przes?a? Ci na meila.

PS. je?eli nie masz ?adowania to przy ostrym pa?owaniu akumulator szybciej si? roz?aduje (wi?cej zap?on?w i w zwi?zku z tym wi?kszy pob?r pr?du).

PS. mowa oczywi?cie o wyprowadzeniach w oryginalnym reglerze.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość