tryb serwisowy VFR 800 Fi

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
Jashczur
pisarz
pisarz
Posty: 395
Rejestracja: wt 14 sie 2007, 10:48
Imię: Chrystian
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

tryb serwisowy VFR 800 Fi

Post autor: Jashczur » wt 14 sie 2007, 10:55

Witam wszystkich. Jestem szczesliwym posiadaczem vfr-ki rocznik '99 niestety mam pare problemów i pytań z nimi zwianymi, na ktore nie umiem sobie odpowiedzieć wiec prosze o pomoc .
Po pierwsze motocykl ma "doła" w dolnym zakresie obrotów. Na postoju przy gwałtownym odkręceniu manetki najpierw sie dławi a nastepnie wchodzi na obroty. Motor posiada akcesoryjny karbonowy wydech MIG i nie wiem czy to moze byc przyczyna, z powodu np. złej regulacji
Po drugie, czasem w trakcie bardziej dynamicznej jazdy zdarza sie, że zaswieca sie kontrolka wtrysku FI i motor nagle traci calkowicie moc -wrażenie jakby zgasł, trwa to ok 1-3 sekund i potem wszystko jest ok.
Po trzecie, przy puszczaniu sprzegla słysze lekkie chrupanie donoszące sie spod baku. Nie wiem czy to normalne ponieważ jest to moj pierwszy motocykl z hydraulicznym sprzegłem.
Prosze o pomoc, wyjasnienie moich uwag i porady, za które z góry dziekuje Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw 20 mar 2008, 01:30 przez Jashczur, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » wt 14 sie 2007, 11:37

filtr pow
swiece

to sprawdz na poczatek
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
musieli
pisarz
pisarz
Posty: 309
Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
Imię: Dariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa zone

Post autor: musieli » wt 14 sie 2007, 13:08

Wprowadź komputer w tryb serwisowy - moto samo Ci powie co je boli. Jesli nie wiesz jak - zaciągnij sobie serwisówkę.
Ekskluzywne akcesoria motocyklowe marki RIZOMA

Awatar użytkownika
Jashczur
pisarz
pisarz
Posty: 395
Rejestracja: wt 14 sie 2007, 10:48
Imię: Chrystian
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: Jashczur » wt 14 sie 2007, 13:27

Filtr i swiece są ok. Serwisowke juz mam wiec zobaczymy co mi pokaze komputer :roll: Powinno to wytlumaczyc problem z zaswiecajaca sie kontrolką wtrysku ale co z dławieniem od dołu i z dzwiekami przy puszczaniu sprzegła-spotkaliscie sie z tym bo nie wiem czy to juz moze moje przewrazliwienie czy jakis powazny problem. Dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie :yeah
Ognia!

Awatar użytkownika
musieli
pisarz
pisarz
Posty: 309
Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
Imię: Dariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa zone

Post autor: musieli » wt 14 sie 2007, 15:59

"Klekotać" na obrotach jałowych na "wyciśniętym" sprzęgle może kosz sprzęgłowy - o ile dobrze zrozumiałem moment powstawania tego dźwięku.
Ekskluzywne akcesoria motocyklowe marki RIZOMA

Awatar użytkownika
Jashczur
pisarz
pisarz
Posty: 395
Rejestracja: wt 14 sie 2007, 10:48
Imię: Chrystian
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: Jashczur » wt 14 sie 2007, 16:43

Kosz sprzeglowy jest raczej wykluczony, dzwiek ten jest slyszalny tylko na wbitym biegu i w trakcie puszczania sprzegla.
Ognia!

Grze¶

Post autor: Grze¶ » wt 14 sie 2007, 23:19

Niepokojący dzwięk spod zbiornika paliwa przy puszczaniu sprzęgła to najpewniej zawór na drugim wlocie powietrza w air boxie . Odłacz kable od klamki sprzęgła i jeśli przestanie to jest to .
( u mnie TO tak działa , choć nie bardzo rozumiem , bo na luzie silnik chyba nie potrzebuje tyle powietrza niz na biegu a tu zawór zamyka wlot na biegu po puszczeniu sprzęgła , a otwiera po wciśnięciu )

Awatar użytkownika
suniok
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: czw 04 paź 2007, 14:49
Imię: Jarosław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: suniok » pn 22 paź 2007, 12:45

Jashczur pisze:Na postoju przy gwałtownym odkręceniu manetki najpierw sie dławi a nastepnie wchodzi na obroty
u mnie podobnie, myślałem, że to świece ale po wymianie bez zmian. Dzieje się tak głównie przy nie do końca dogrzanym moto. Nie wiem co to. Filtr ok
Pozdrawiam Jarek

Yaro
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 97
Rejestracja: pt 06 kwie 2007, 09:38
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Słubice
Kontakt:

Post autor: Yaro » pt 02 lis 2007, 12:07

............."Motor posiada akcesoryjny karbonowy wydech MIG i nie wiem czy to moze byc przyczyna, z powodu np. złej regulacji "..................

Ja mam MIG-a i jakoś nie zauważyłem różnicy w pracy silnika po zmianie wydechu i nic na temat regulacji nie wyczytałem, tak więc MIG-a jako przyczynę możesz wykluczyć.

pozdro.
Yaro

Awatar użytkownika
Dejw
teksciarz
teksciarz
Posty: 176
Rejestracja: śr 31 paź 2007, 16:08
Imię: Dawid
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Dejw » pt 02 lis 2007, 15:08

Jashczur pisze:Po pierwsze motocykl ma "doła" w dolnym zakresie obrotów. Na postoju przy gwałtownym odkręceniu manetki najpierw sie dławi a nastepnie wchodzi na obroty.
Też mam takie wrażenie w swojej , moto reaaguje żwawo ale dopiero jak tego "doła" przeskoczy - u mnie jest minimalny a jestem przed wymianą świec i filtrów.
musieli pisze:Wprowadź komputer w tryb serwisowy
A skoro Macie takie serwisówki ( ja jeszcze nie ) to jak sie wprowadza ten tryb serwisowy ?

Awatar użytkownika
mario71
teksciarz
teksciarz
Posty: 107
Rejestracja: ndz 29 kwie 2007, 20:51
Imię: Mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Zamość

Post autor: mario71 » pt 02 lis 2007, 20:57

u mnie także dochodza dziwne dzwieki przy wcisnietym sprzegle, co to jest ?

dziki100
bywalec
bywalec
Posty: 28
Rejestracja: ndz 05 lis 2006, 22:21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pawłowice Śl.

Post autor: dziki100 » pn 05 lis 2007, 22:47

W tryb serwisowy wprowadza się przez wetknięcie zworki (np.spinacza) do czarnej dwupinowej wtyczki pod siedzeniem chyba z prawej strony.U mnie była zmyślnie schowana za tym stalowym stelażykiem.Przekręcasz zapłon i kochanka mruga do ciebie na kokpicie kontrolką FI.Ilość mrugnęć oznacza usterkę.Podajcie ile razy zaświeciła to wam odpiszę na co choruje.

Fazer72
pisarz
pisarz
Posty: 373
Rejestracja: pt 05 paź 2007, 20:31
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czę100chowa

.

Post autor: Fazer72 » wt 06 lis 2007, 08:56

Dziki napisz mi proszę co dolega mojej , bo w trybie serwisowym do mnie morsem nadaje 2 x długi 2 x krótki 2 x długi 3 x krótki i od nowa

Gość

Post autor: Gość » wt 06 lis 2007, 10:00

A ja bym wogole może poprosil o spis codu MIL :) ile blysniec co oznacza :) bo wiem tylko tyle ze jedno długie blysniecie oznacza 10 krotkich 8)

Awatar użytkownika
Dejw
teksciarz
teksciarz
Posty: 176
Rejestracja: śr 31 paź 2007, 16:08
Imię: Dawid
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Cieszyn

Re: .

Post autor: Dejw » wt 06 lis 2007, 10:01

Fazer72 pisze:Dziki napisz mi proszę co dolega mojej , bo w trybie serwisowym do mnie morsem nadaje 2 x długi 2 x krótki 2 x długi 3 x krótki i od nowa
Mam już tą serwisówke i nie wiem jak to Twoje określić więc zamieszcam screena .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości