RC36I - jakie dysze?
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
RC36I - jakie dysze?
Witam.
Kolejne pytanie odno?nie ga?nik?w - jakie macie rozmiary g??wnych dysz w waszych maszynach?
Kolejne pytanie odno?nie ga?nik?w - jakie macie rozmiary g??wnych dysz w waszych maszynach?
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No wi?c w?a?nie takie mam, tyle tylko, ?e "po skosie"
Lewy ty? i prawy prz?d po 130, a prawy ty? i lewy prz?d po 128. Chc? wiedzie? jak to prawid?owo za?o?y?.
PS. Wiesz Vlaad, ?e u mnie by?y kryzy w kr??cach dolotowych? Ale kto? przedemn? zd??y? ju? je wyd?uba

PS. Wiesz Vlaad, ?e u mnie by?y kryzy w kr??cach dolotowych? Ale kto? przedemn? zd??y? ju? je wyd?uba
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- Vlaad
- klepacz
- Posty: 956
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Kontakt:
Dziwne... w mojej occult te? znalaz? dysze wstawione po przek?tnej
. Do tego ja (a wzasadzie Pawel) znalaz?em r??ne ?wiece podczas wymiany
. O ile mnie pami?? nie myli 130 id? na prz?d. Sprawdz? jeszcze w manualu i dopisz?.
W maualu s?....... wszystkie 130. Dziwne...
A ?ruby regulacyjne wyk?cone o 2 1/8 obrotu.
A kryzy sk?d? Kurcze musz? sprawdzi?. Dziwne te japo?skie wersje. Je?eli mam kryzy to kupi? nowe kr??ce.
Co? mi si? zdaje, ?e trzeba b?dzie zinwestowa? w nowe europejskie ga?niki, dysze i modu? bo przestaj? to wszysko ogarnia?
.



W maualu s?....... wszystkie 130. Dziwne...
A ?ruby regulacyjne wyk?cone o 2 1/8 obrotu.
A kryzy sk?d? Kurcze musz? sprawdzi?. Dziwne te japo?skie wersje. Je?eli mam kryzy to kupi? nowe kr??ce.
Co? mi si? zdaje, ?e trzeba b?dzie zinwestowa? w nowe europejskie ga?niki, dysze i modu? bo przestaj? to wszysko ogarnia?

-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- Pawel
- pisarz
- Posty: 349
- Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zg?o? si? do mnie, mam praktyk? w "usuwaniu" tego badziewia. Ale s?dz?c po osi?gach nie masz ich u siebie.Vlaad pisze:Je?eli mam kryzy to kupi? nowe kr??ce.
Co do dysz - moje szybkie sprawdzenie w Autodacie potwierdzi?o 130 na 4 garach. W niekt?rych silniach V faktycznie s? inne dysze na przednim i tylnym cylindrze, ale te? ... w nowszych Suzuki GS500 s? r??ne na lewym i prawym, tak wi?c i tak bywa. Trzeba to sprawdzi?.
Pawel
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...
- Pawel
- pisarz
- Posty: 349
- Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dzisiaj z Yacem z?o?yli?my maszyn?. Za?o?yli?my 130 z przodu i 128 na tylne gary w ramach eksperymentu (analogicznie do serwis?wki, kt?ra podaje wi?ksze z przodu, niec na "pa??"
). Po synchronizacji by?o ok, ale pytanie na jak d?ugo. Na felernym ga?niku nr1 by? za wysoki poziom paliwa, co zosta?o skorygowane. W ramach eksperymentu zosta?y te? zamienione zaworki iglicowe z 1 na 4. Zobaczymy. Oby by?o dobrze, bo nad morze jedziemy
.
Pawel
PS. Vlaad - wstrzymaj si? z kupnem ga?nik?w. Pomajstrujemy co? z dyszami. Mo?na spr?bowa? zestawu 128 / 125, mo?e si? to oka?e skuteczne, Twoja VFR dymi tylko przy pe?nym otwarciu, jak odpowiada za to tylko rozmiar dysz. Ch?tnie pokombinuj?, zawsze b?dzie jedno do?wiadczenie wi?cej, wiesz, ?e bywam upierdliwy w tych sprawach
.



Pawel
PS. Vlaad - wstrzymaj si? z kupnem ga?nik?w. Pomajstrujemy co? z dyszami. Mo?na spr?bowa? zestawu 128 / 125, mo?e si? to oka?e skuteczne, Twoja VFR dymi tylko przy pe?nym otwarciu, jak odpowiada za to tylko rozmiar dysz. Ch?tnie pokombinuj?, zawsze b?dzie jedno do?wiadczenie wi?cej, wiesz, ?e bywam upierdliwy w tych sprawach

Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak, w ramach eksperymentu napchamy Ci paku? w dysze - powinno mniej kopci?

Ja tam kopceniem si? nie przejuje - zak?adam, ?e ten model tak ma i tyle.
PS. zastanawia mnie jedna rzecz - motocykl kopci w trakcie gwa?townego otwarcia przepustnicy - jak wejdzie ju? na obroty to nie kopci. St?d chyba wniosek, ?e sk?ad mieszanki jest w miar? prawid?owy. Jak dla mnie to mo?e by? zbyt szybka reakcja przepustnic podci?nieniowych (trzeba paku? napcha?
). U Paw?a s? zupe?nie inne ga?niki - ciekawe czy pasuj? do RC36I...


Ja tam kopceniem si? nie przejuje - zak?adam, ?e ten model tak ma i tyle.
PS. zastanawia mnie jedna rzecz - motocykl kopci w trakcie gwa?townego otwarcia przepustnicy - jak wejdzie ju? na obroty to nie kopci. St?d chyba wniosek, ?e sk?ad mieszanki jest w miar? prawid?owy. Jak dla mnie to mo?e by? zbyt szybka reakcja przepustnic podci?nieniowych (trzeba paku? napcha?

Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- Pawel
- pisarz
- Posty: 349
- Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie paku? tylko trocin !! We? tu gadaj z amatoremYaco pisze:(trzeba paku? napcha? ).

Tak na serio - kopci przy gwa?townym otwarciu, bo po chwili spr??yna zamyka lekko przepustnic? podci?nieniow? automatycznie dostosowuj?c po?o?enie iglicy do podci?nienia, nie masz wtedy pe?nego otwarcia. Widzia?e? jak si? zachowuj? przepustnice podci?nieniowe (i wskazania na wakuometrach) jak robi?em synchronizacj? u Ciebie ?? jest "skok" a potem stabilizacja i wyr?wnanie pozycji przepusnicy na jednym poziomie.
Pawel
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...
- Pawel
- pisarz
- Posty: 349
- Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Co tu analizowa?. Jak b?dziesz nast?pnym razem u mnie zobaczysz co si? dzieje z przepustnicami i podci?nieniami. W skr?cie wygl?da to tak. Bieg ja?owy, podci?nienie oko?o 0,25 atm. Szybkie otwarcie przepustnicy (powiedzmy 1/3, bez obci??enia wystarczy) podci?nienie spada do oko?o 0,1 jednocze?nie przepustnice podci?nieniowe unosz? si? ponad po?ow? do g?ry otwieraj?c dop?yw paliwa przez dysze g??wne. Po chwili (nie ruszamy przepustnicy manetk?) wida? jak przepustnice podci?nieniowe opuszczaj? si?, a podci?nienie na wakuometrach wzrasta do oko?o 0,3. Tak wi?c mamy do czynienia z chwilowym du?o wi?kszym wydatkiem paliwa po ostrym dodaniu gazu. Dlatego Vlaadowa VFR kopci tylko w pierwszym momencie, a potem ju? nie. Mam nadziej?, ?e skuma?e?
.
Pawel

Pawel
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...
- Bart
- teksciarz
- Posty: 105
- Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Brawo za fachowe wyt?umaczenie, my?l? ze wystarczaj?co opisowo i dok??dnie zosta?o to wyjasnionePawel pisze:Co tu analizowa?. Jak b?dziesz nast?pnym razem u mnie zobaczysz co si? dzieje z przepustnicami i podci?nieniami. W skr?cie wygl?da to tak. Bieg ja?owy, podci?nienie oko?o 0,25 atm. Szybkie otwarcie przepustnicy (powiedzmy 1/3, bez obci??enia wystarczy) podci?nienie spada do oko?o 0,1 jednocze?nie przepustnice podci?nieniowe unosz? si? ponad po?ow? do g?ry otwieraj?c dop?yw paliwa przez dysze g??wne. Po chwili (nie ruszamy przepustnicy manetk?) wida? jak przepustnice podci?nieniowe opuszczaj? si?, a podci?nienie na wakuometrach wzrasta do oko?o 0,3. Tak wi?c mamy do czynienia z chwilowym du?o wi?kszym wydatkiem paliwa po ostrym dodaniu gazu. Dlatego Vlaadowa VFR kopci tylko w pierwszym momencie, a potem ju? nie. Mam nadziej?, ?e skuma?e?.
Pawel

http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości