POMÓŻCIE OCENIĆ OPONY.
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
POMÓŻCIE OCENIĆ OPONY.
witam,jako ze mam z tyłu kojaka to szukam oponki i znalazłem takowa http://moto.allegro.pl/item254272681_op ... _4_mm.html ,co myslicie o tej oponie,moze ktos na takiej smigał,czy na długo wystarczy taka zaznaczam ze nie jedze sportowo.
Ostatnio zmieniony sob 15 gru 2007, 19:49 przez Buła, łącznie zmieniany 2 razy.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
niby na fotach ok,i koles ma same pozytywne komentarze,mi sie ta oponka podoba,zobaczymy,moze sie jeszcze wypowie ktos kto na niej latał,bo ja jedziłem na Metzler Z3 i tył strasznie szybko zrobił sie łysy,tylko ta opona jest stara a jak kupowałem moto to była luks ale na przodze jest ok takze chyba nie bede zmieniał,zobaczymy co wyjdzie z tej kombinacji.wasyl pisze:Moim skromnym zdaniem -spoko.
[ Dodano: 2007-10-13, 07:25 ]
Nie wiem czy mi się dobrze zdaje ale Sowa chyba na takiej latał!
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
no własnie,zraz napisze mejla kolesiowi bo moja opona,ta co miałem z tyłu wychodzi na to ze miała 7 latwasyl pisze:Jeszcze pytanie - ile ona sobie wiosenek liczy?

Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- musieli
- pisarz
- Posty: 309
- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa zone
Odpuść temat. Do RC36Igen na tył idzie seryjnie 180tka a najlepiej sprawdzający się rozmiar to 180/55/ZR17. Na temat tego "strucla" nie będę się wypowiadał. Poniżej masz link do pierwszej z brzegu aukcji z porządnymi oponami w rozsądnej cenie. Osobiście brałem od gościa i polecam.
http://moto.allegro.pl/item254391028_ok ... pony_.html
http://moto.allegro.pl/item254391028_ok ... pony_.html
Ekskluzywne akcesoria motocyklowe marki RIZOMA
- Struś
- pisarz
- Posty: 242
- Rejestracja: wt 02 paź 2007, 00:00
- Imię: Sławek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
Chciałem odświeżyć przywiędły wątek, bo mogę zakupić Michelin Pilot Power (używane ale stan bdb 2007 rocznik) i się zastanawiam czy lepiej takie czy lepiej potorowe. Proszę o szybki odzew czy ktoś to testował. Chyba kupię w ciemno jak nikt się nie wypowie bo mi się dzisiaj dywan pojawił na oponie 

Życie to nie czas kiedy oddychasz tylko te chwile, kiedy zapiera Ci dech w piersiach...
- Arturo
- klepacz
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz 11 lut 2007, 19:45
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3Miasto / Rumia
- Kontakt:
Powiem tak... nie doradzę z własnego doświadczenia ale powiem Ci co mi na temat opon mówił kumpel który b. dużo jeżdzi na torze:
"...nie kupuj Metzeler i Dunlopów. Metzeler są jak zimówki i nie nadają sie jak lubisz czasem zaszaleć. My u nas (w Południowej Afryce) Dunlopy nazywamy "highsidami" bo jak wejdziesz w "powerslide" to poza umiejętnościami licz na farta
Jak kupuję opony na to są to zawsze Pirelli Diablo Super Corsa Pro (torowe z homologacją tzw. "półtorówki")- gwarantują super przyczepnośc ale bardzo szybko się zużywają. Druga opcja to Michelin Pilot Race lub Pilot Power - dają radę na torze a na codzień spoko bo są "dual-compound" i środek opony starcza na dłużej..."
Mam nadzieję że rzuci Ci to trochę światłą na sprawę.
Pzdr.
"...nie kupuj Metzeler i Dunlopów. Metzeler są jak zimówki i nie nadają sie jak lubisz czasem zaszaleć. My u nas (w Południowej Afryce) Dunlopy nazywamy "highsidami" bo jak wejdziesz w "powerslide" to poza umiejętnościami licz na farta

Mam nadzieję że rzuci Ci to trochę światłą na sprawę.
Pzdr.
"Ludzie kpią z nas zanim nas zdążą poznać
Biorą nas za przestępców bo nie widzą w nas dobra"
Biorą nas za przestępców bo nie widzą w nas dobra"
- rommi
- ostry klepacz
- Posty: 2358
- Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
- Kontakt:
nie zgadzam się z taką opinią, mam Metzeler 'a Z6 obecnie i przy temp. powietrza 8-10 st.C nic się nie dzieję (żadnych uslizgów itp.)Arturo pisze:"...nie kupuj Metzeler i Dunlopów. Metzeler są jak zimówki i nie nadają sie jak lubisz czasem zaszaleć...
Przed Metzeler 'ami miałem Dunlopy D208 SportMax i były zajebiste na suchym jak i w deszczu.
Nie weim, czy jeszcze ale Jacko miał na swojej 929 Metzeler'a Z6 na tyle i jakoś dawał rade wszystkim na torze w Lublinie ...

- Vlaad
- klepacz
- Posty: 956
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Kontakt:
Fabrycznie jest 170 w RC36I. Fakt, 180 się sprawdza, ale musi to być opona o bardziej sportowym przekroju niż BT20. Typowo turystyczna 180 miota vfr-ą w koleinach jak żydem po pustym sklepie (mialem BT57, poprzednika BT20). Co do wieku, jeżeli przekracza cztery lata, to nadaje sie jedynie na huśtawkę dla małpy w zoo, ponieważ nawet jeżeli opona ma dobry bieżnik, to po pięciu latach guma traci pożądane właściwości i jest w zasadzie do wyrzucenia (a przecież przynajmniej sezon powinna przelatać).musieli pisze:Odpuść temat. Do RC36Igen na tył idzie seryjnie 180tka a najlepiej sprawdzający się rozmiar to 180/55/ZR17.
aVe cycki & vfr
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,co do tych opon z linku kótry jest zapodany to nie bardzo do mnie przemawiaja,jesli chodzi zas o rozmiar to ja mam 170 i dobrze mi sie jezdzi takze szukam 170,a jesli chodzi o ta opone z linku który ja zapodałem to dostałem mejla ze jest z 2005 roku tazke chyba to jest dobra opcja.Jak myslicie.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Arturo
- klepacz
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz 11 lut 2007, 19:45
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3Miasto / Rumia
- Kontakt:
Sorry ale z braku swojego doświadczenia napisałem co mówił kolega. A że sporo lata na torze i wychodzi mu to nieźle to pomyślałem że info od niego mogą być miarodajne...rommi pisze:nie zgadzam się z taką opinią
Pzdr.
"Ludzie kpią z nas zanim nas zdążą poznać
Biorą nas za przestępców bo nie widzą w nas dobra"
Biorą nas za przestępców bo nie widzą w nas dobra"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 219 gości