Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
			
		
		
			- 
				
								Damo 88							
- klepacz
  
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Damo 88 » ndz 02 wrz 2012, 17:52
			
			
			
			
			Chlapanie chlapaniem , olej do pił spalinowych nie klei się łańcucha , Pomyślicie co za bzdury jak olej się nie klei . On ma za zadanie przesmarować łańcuch a następnie , potężną siła wyrzucony przez łańcuch na zewnątrz . Nie może się trzymać łańcucha stale ani innych elementów ponieważ jest tu ważna czystość samej piły i prowadnicy , gdybyśmy zalali zwykły olej silnikowy , zmieszany z trocinami zapchało by wszystko . A jeżeli stosujemy olej przeznaczony do pił nadmiar sklejonych trocin sama odpada .  
Nie stosowałem lecz  osobiście nie widzę  zastosowania w motocyklu  
 
I jeszcze Podobno serwisanci otrzymując taką piłę gdzie stosowany był olej silnikowy , liczą sobie dodatkowo za czyszczenie  

Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Słowiu							
- teksciarz
  
- Posty: 155
- Rejestracja: pn 19 lis 2012, 06:53
- Imię: Bartłomiej
- województwo: podlaskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Augustów
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Słowiu » sob 15 cze 2013, 12:32
			
			
			
			
			Odkop robię ;p
http://allegro.pl/zestaw-do-konserwacji ... 59695.html
co myślicie o takim zestawie? Uzywa ktoś może?
Codziennie spotykam wariatów pędzących na łeb na szyję.Czasami naprawdę trudno ich dogonić...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								markus71							
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz 11 wrz 2016, 20:41
- Imię: Krzysztof
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Elbląg
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: markus71 » sob 15 kwie 2017, 21:02
			
			
			
			
			ja używam S100 weisses ketten spray
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								adrianoo							
- pisarz
  
- Posty: 420
- Rejestracja: pt 25 mar 2016, 18:41
- Imię: Adrian
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Józefosław
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: adrianoo » sob 15 kwie 2017, 21:14
			
			
			
			
			Ja używam Motula albo Belraya
			
									
									"braku chemii fizyką nie nadrobisz"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Nomad							
- teksciarz
  
- Posty: 100
- Rejestracja: sob 16 maja 2015, 14:15
- Imię: Michał
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Police
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Nomad » sob 15 kwie 2017, 21:33
			
			
			
			
			Belray daje rade
			
									
									Stare chińskie przysłowie mówi : " Dopiero kiedy komar usiądzie Ci na jajach, zdasz sobie sprawę, że nie wszystko da się rozwiązać  przemocą"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Prasku89							
- zadomowiony
  
- Posty: 78
- Rejestracja: śr 27 lip 2016, 11:59
- Imię: Aga
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Prasku89 » sob 15 kwie 2017, 21:39
			
			
			
			
			
Do tej pory używałam Motula ale z początkiem sezonu wzięłam JMC i chyba daje rade 

A Rh D-
1. GSXF 600
2. GS 500E FiveStar
3. VFR 750 RC24
4. VFR 750 RC36II
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								G#R							
- teksciarz
  
- Posty: 198
- Rejestracja: pn 05 wrz 2011, 21:24
- Imię: Piotr
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: G#R » sob 15 kwie 2017, 23:12
			
			
			
			
			Używałem któregoś z Castrola i wszystko było ok. 
Najważniejsze to odczekać trochę po smarowaniu, by rozpuszczalnik odparował i najlepiej smarować po jeździe. Wtedy nie syfi się wszystko w koło i łańcuch jest dłużej nasmarowany. W tym sezonie powrót do olejarki 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								mictom							
- klepacz
  
- Posty: 801
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mictom » ndz 16 kwie 2017, 13:54
			
			
			
			
			Ile ludzi tyle opinii 

 Ja używałem te i polecam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 decent
- teksciarz
  
- Posty: 128
- Rejestracja: sob 19 paź 2024, 14:27
- Imię: decent
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WPI
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: decent » wt 29 paź 2024, 18:53
			
			
			
			
			Pojawiły się jakieś dobre/lepsze środki do smarowania łańcucha ?
			
									
									Odpowiednio pielęgnowane słabości malutkich ludzików są potężną bronią przeciwko wiedzy, ludziom ...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 decent
- teksciarz
  
- Posty: 128
- Rejestracja: sob 19 paź 2024, 14:27
- Imię: decent
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WPI
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: decent » śr 30 paź 2024, 07:28
			
			
			
			
			Zrobiłem małe rozeznanie tak na szybko (bo i tak scottoiler wleci w przyszłym roku) o smarach i z lektury różnych for wyszło mi, że dobrze i tanio to motul c3 off road, a drożej i chyba tylko trochę lepiej S100. Zacznę od motula bo i tak nawet byle jakiego testu z używania w tym sezonie już nie będzie, a jest około 30 % tańszy od S100. Na zimowe zabezpieczenie to i tak, aż nadto.
			
									
									Odpowiednio pielęgnowane słabości malutkich ludzików są potężną bronią przeciwko wiedzy, ludziom ...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								exma							
- Posty: 19
- Rejestracja: czw 10 paź 2024, 18:57
- Imię: IvI
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: exma » śr 30 paź 2024, 15:43
			
			
			
			
			Najlepszym środkiem do konserwacji łańcucha jest olej przekładniowy np Hipol.
			
									
									Honda VFR 800 vtec, 2007, abs, bordowa
były: Suzuki Bandit 650 SA, Jawa-350 (89r), CZ-350 (88r) i tam inne WSK-i, SHL-ki i WFM-ki... 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 decent
- teksciarz
  
- Posty: 128
- Rejestracja: sob 19 paź 2024, 14:27
- Imię: decent
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WPI
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: decent » śr 30 paź 2024, 17:06
			
			
			
			
			O przekładniowym hipolu również sporo dobrych opinii czytałem. Niektórzy dodają do niego trochę smaru. I też poważnie rozważam taki sposób konserwacji bo hipolu trochę mam. Ale w trasie powiedzmy 400 w jedną stronę dobrze jest mieć coś w sprayu. Wygodne w użyciu i mało miejsca zajmuje.
			
									
									Odpowiednio pielęgnowane słabości malutkich ludzików są potężną bronią przeciwko wiedzy, ludziom ...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								MarcinMMz							
- pisarz
  
- Posty: 283
- Rejestracja: śr 28 wrz 2022, 15:20
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MarcinMMz » czw 31 paź 2024, 09:33
			
			
			
			
			Używam smaru NIGRID. Pewnie są lepsze, gorsze; nie wiem. Kupiłem i smaruję i jakoś działa. Wiadomo, że połowa sukcesu to czysty łańcuch a dopiero później aplikacja środka. Ten ładnie penetruje, później zastyga i trzyma się nawet do 500km zanim rolki nie zaczną się powoli błyszczeć. 
Nie mam wielkiego doświadczenia w tej materii poza tym produktem. Kiedyś lałem jakiś smar silikonowy ale nie pamiętam co to dokładnie było.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 decent
- teksciarz
  
- Posty: 128
- Rejestracja: sob 19 paź 2024, 14:27
- Imię: decent
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WPI
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: decent » czw 31 paź 2024, 09:41
			
			
			
			
			U mnie na teraz i na wiosnę decyzja podjęta bo już kilometrów prawie nie będzie. Hipol. Tym bardziej, że nawet w instrukcji jest napisane, że można używać oleju przekładniowego 80/90. W przyszłym sezonie na początek puszka motula c3 off road w trasę, a z czasem jest plan na scottoiler. Po lekturze na forach na dodatek sam go zrobię.
			
									
									Odpowiednio pielęgnowane słabości malutkich ludzików są potężną bronią przeciwko wiedzy, ludziom ...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								diimon							
- klepacz
  
- Posty: 798
- Rejestracja: sob 31 lip 2021, 14:52
- Imię: Adrian
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SZA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: diimon » czw 31 paź 2024, 12:08
			
			
			
			
			Dlaczego chcesz kupić C3 który nie jest przeznaczony do wyższych prędkości? Chyba że chcesz kierowcy za Tobą mazać szyby to ok....
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości