SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
- adrianoo
- pisarz
- Posty: 420
- Rejestracja: pt 25 mar 2016, 18:41
- Imię: Adrian
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Józefosław
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
A co grzanych manetek - sprawdzają się? i jak wpływają na instalację elektryczną moto?
"braku chemii fizyką nie nadrobisz"
- Sztajero88
- zadomowiony
- Posty: 53
- Rejestracja: śr 22 cze 2016, 10:58
- Imię: Maciek
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Dźwięk raczej z okolic klamki, bo chyba jakby z okolic wysprzęglika to mógłbym nie słyszeć gdyż sinik by to zagłuszył?
- śliniak290
- klepacz
- Posty: 1854
- Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
- Imię: Wojciech
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Jelonki
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Adrianoo zależy w jaką pogodę latasz, ale ogólnie sprawdzają się i instalacji to nie wadzi 

Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!
- adrianoo
- pisarz
- Posty: 420
- Rejestracja: pt 25 mar 2016, 18:41
- Imię: Adrian
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Józefosław
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Krótko, zwięźle i na temat
Dzięki Wojtek

Dzięki Wojtek
"braku chemii fizyką nie nadrobisz"
- mictom
- klepacz
- Posty: 792
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Ja też polecam Oxfordy. Mam chyba trzeci sezon, w chłodne poranki i wieczory jak znalazł.
Sztajero88 Wyczyść i przesmaruj tak jak Ci mówiłem.
Sztajero88 Wyczyść i przesmaruj tak jak Ci mówiłem.
- Nomad
- teksciarz
- Posty: 100
- Rejestracja: sob 16 maja 2015, 14:15
- Imię: Michał
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Police
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Cześć wszystkim. Potrzebuje link do strony ze schematami z oryginalnymi częściami do Hondy. Na motorista nie ładują mi się schematy. Wujek google nie bardzo pomaga
Stare chińskie przysłowie mówi : " Dopiero kiedy komar usiądzie Ci na jajach, zdasz sobie sprawę, że nie wszystko da się rozwiązać przemocą"
-
- zadomowiony
- Posty: 78
- Rejestracja: pt 11 mar 2016, 23:12
- Imię: Maciek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Taki regulator jest cokolwiek wart?
http://allegro.pl/regulator-napiecia-ho ... 95395.html
Nie padł mi, ale chce się zaopatrzyć w zapasowy, gdyż mam w planach dalsze wycieczki w tym sezonie, a jak to z regulatorem... nie zna sie dnia ani godziny
http://allegro.pl/regulator-napiecia-ho ... 95395.html
Nie padł mi, ale chce się zaopatrzyć w zapasowy, gdyż mam w planach dalsze wycieczki w tym sezonie, a jak to z regulatorem... nie zna sie dnia ani godziny
-
- pisarz
- Posty: 442
- Rejestracja: pt 18 lip 2014, 21:17
- Imię: Kamil
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Nomad co prawda do 2014 ale znajdziesz sobie też swój sprzęt: http://www.hondapartshouse.com/oemparts ... f-ac-parts
-
- pisarz
- Posty: 442
- Rejestracja: pt 18 lip 2014, 21:17
- Imię: Kamil
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Potrzebuję jakiejś dobrej zakuwarki do łańcucha - moja z zeszłego roku kupiona za 100zł już do drugiego łańcucha nie wytrzymała. Poleci ktoś coś sprawdzonego?
- Nomad
- teksciarz
- Posty: 100
- Rejestracja: sob 16 maja 2015, 14:15
- Imię: Michał
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Police
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Dzięki Kamil, dokładnie o to mi chodziło
Stare chińskie przysłowie mówi : " Dopiero kiedy komar usiądzie Ci na jajach, zdasz sobie sprawę, że nie wszystko da się rozwiązać przemocą"
-
- bywalec
- Posty: 42
- Rejestracja: pn 21 wrz 2015, 12:42
- Imię: Darek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Maćku, kup sobie jakiegoś mosfeta i załóż na wsuwkach, a aktualny możesz wozić jako zapasowy. Jak dobrze poszukasz, to używkę kupisz za podobną cenę. Ja za 170 zeta kupiłem od BMW S1000R z bardzo małym przebiegiem. Ewa Wachowicz poleca, bo różnica w temperaturze pracy regulatora jest znaczna.Maciek94 pisze:Taki regulator jest cokolwiek wart?
http://allegro.pl/regulator-napiecia-ho ... 95395.html
Nie padł mi, ale chce się zaopatrzyć w zapasowy, gdyż mam w planach dalsze wycieczki w tym sezonie, a jak to z regulatorem... nie zna sie dnia ani godziny
O widzisz, serdeczne dzięki za info, bo cenowo by mnie wyszło podobnie, a tak to chyba fucktycznie łyknę te HELe. Zaraz sobie naskrobię PW w tej sprawie.mictom pisze:Oplot stalowy Hela u Gregorego coś 250zł na przód, a w tej firmie ile Ci wychodzi?
viewtopic.php?t=9988
- mictom
- klepacz
- Posty: 792
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Panowie ktoś mógłby potwierdzić czy dobrze znalazłem?
Rc 36II 97r.
Brake Disc Runout service limit 0,3mm,
Czyli dopuszczalne bicie tarczy hamulcowej przedniej/tylnej 0,3mm>
Rc 36II 97r.
Brake Disc Runout service limit 0,3mm,
Czyli dopuszczalne bicie tarczy hamulcowej przedniej/tylnej 0,3mm>
-
- zadomowiony
- Posty: 78
- Rejestracja: pt 11 mar 2016, 23:12
- Imię: Maciek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Czyli kupując regulator od S1000RR mogę go podpiąć normalnie, i ładowanie będzie ok?CyberKozA pisze:Maciek94 napisał(a):
Taki regulator jest cokolwiek wart?
http://allegro.pl/regulator-napiecia-ho ... 95395.html
Nie padł mi, ale chce się zaopatrzyć w zapasowy, gdyż mam w planach dalsze wycieczki w tym sezonie, a jak to z regulatorem... nie zna sie dnia ani godziny
Maćku, kup sobie jakiegoś mosfeta i załóż na wsuwkach, a aktualny możesz wozić jako zapasowy. Jak dobrze poszukasz, to używkę kupisz za podobną cenę. Ja za 170 zeta kupiłem od BMW S1000R z bardzo małym przebiegiem. Ewa Wachowicz poleca, bo różnica w temperaturze pracy regulatora jest znaczna.
trochę poczytałem i wiem, że najlepszy byłby od VFR 1200, ale na chwile obecną używki nie znalazłem

-
- bywalec
- Posty: 42
- Rejestracja: pn 21 wrz 2015, 12:42
- Imię: Darek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Generalnie to co wygooglowałem na przestrzeni miesiąca, masz poniżej.
Standardowo w starych VFRach montowano tyrystorowe regulatory o oznaczeniach SH(jakieścyferki). Tyrystory się grzeją i są bardziej zawodne, więc w motocyklach zaczęto kilka lat temu coraz powszechniej stosować MOSFETy.
Szukasz więc regulatorów o oznaczeniach FH012AA lub FH020AA (chociaż ja mam FH020CA i też bangla, nigdzie nie znalazłem info o różnicy między CA a AA). Jeżeli dobrze doczytałem, to w VFR1200 były 012, a 020 jest nowszą wersją. Od czego ten regulator pochodzi, to już nieistotne, możesz założyć nawet od CAN-AM'a, bo widziałem że w niektórych się takie modele pojawiały. Ważne żeby to był oryginał od firmy Shindengen, która te regulatory produkuje. Dlatego ja kupiłem używkę zdjętą z wydzwonionego BMW, bo wiem że na 100% jest to oryginał. Na jebaju czy allegro, można trafić podróbki, w których diabli wiedzą co siedzi.
Jak znalazłem? Szukałem po allegro oferty na której byłoby widać model regulatora (jest po przeciwnej stronie gniazd nadrukowany, niżej masz focię przykładową), a potem poszukałem najtańszej oferty na regulator do tego konkretnego modelu motocykla. Tak mi wyszło BMW S1000R, ale wiem że 012 montowany jest od któregoś rocznika w R1, pojawia się też np. w GTR1400 itp. Możesz szukać po modelu regulatora, widziałem że kilka 012'tek jest, a rozpiętość cenowa jest nieco kosmiczna.

Co do podłączenia, to nie ma żadnej filozofii, masz trzy fazy ze statora, które podłączasz dowolnie do gniazda z trzema pinami, oraz plus i masę w drugim gnieździe, których nie możesz pomieszać, bo zrobisz kuku. Jeżeli podłączysz dobrze i parametry regulatora się zgadzają, to nie jest istotne z jakiego motocykla on pochodzi - w każdym działa tak samo i spełnia tą samą funkcję. Też trochę na początku spinałem poślady i bałem się kombinacji, ale trochę doczytałem i wiem że tutaj akurat ciężko przekombinować. Trzeba się tylko trzymać parametrów, które rozkminili mądrzejsi ode mnie, i wyszło im że te konkretne modele są ok.
Co do wsuwek, to w sumie wszyscy zalecają lutowanie przewodów do końcówek regulatora, ale problem pojawia się jak regulator jednak klęknie w trasie. Wtedy jest bida, bo lutownicy nikt ze sobą nie wozi. Chyba że upchniesz np. małą gazową w narzędziówce, to luz
. A nic nie jest wieczne niestety.
Większym problemem było to, że ja musiałem wiercić blachę do której jest przykręcony regulator, bo od oryginału Hondy, te MOSFETy są SPORO większe.
Pytania?
Standardowo w starych VFRach montowano tyrystorowe regulatory o oznaczeniach SH(jakieścyferki). Tyrystory się grzeją i są bardziej zawodne, więc w motocyklach zaczęto kilka lat temu coraz powszechniej stosować MOSFETy.
Szukasz więc regulatorów o oznaczeniach FH012AA lub FH020AA (chociaż ja mam FH020CA i też bangla, nigdzie nie znalazłem info o różnicy między CA a AA). Jeżeli dobrze doczytałem, to w VFR1200 były 012, a 020 jest nowszą wersją. Od czego ten regulator pochodzi, to już nieistotne, możesz założyć nawet od CAN-AM'a, bo widziałem że w niektórych się takie modele pojawiały. Ważne żeby to był oryginał od firmy Shindengen, która te regulatory produkuje. Dlatego ja kupiłem używkę zdjętą z wydzwonionego BMW, bo wiem że na 100% jest to oryginał. Na jebaju czy allegro, można trafić podróbki, w których diabli wiedzą co siedzi.
Jak znalazłem? Szukałem po allegro oferty na której byłoby widać model regulatora (jest po przeciwnej stronie gniazd nadrukowany, niżej masz focię przykładową), a potem poszukałem najtańszej oferty na regulator do tego konkretnego modelu motocykla. Tak mi wyszło BMW S1000R, ale wiem że 012 montowany jest od któregoś rocznika w R1, pojawia się też np. w GTR1400 itp. Możesz szukać po modelu regulatora, widziałem że kilka 012'tek jest, a rozpiętość cenowa jest nieco kosmiczna.

Co do podłączenia, to nie ma żadnej filozofii, masz trzy fazy ze statora, które podłączasz dowolnie do gniazda z trzema pinami, oraz plus i masę w drugim gnieździe, których nie możesz pomieszać, bo zrobisz kuku. Jeżeli podłączysz dobrze i parametry regulatora się zgadzają, to nie jest istotne z jakiego motocykla on pochodzi - w każdym działa tak samo i spełnia tą samą funkcję. Też trochę na początku spinałem poślady i bałem się kombinacji, ale trochę doczytałem i wiem że tutaj akurat ciężko przekombinować. Trzeba się tylko trzymać parametrów, które rozkminili mądrzejsi ode mnie, i wyszło im że te konkretne modele są ok.
Co do wsuwek, to w sumie wszyscy zalecają lutowanie przewodów do końcówek regulatora, ale problem pojawia się jak regulator jednak klęknie w trasie. Wtedy jest bida, bo lutownicy nikt ze sobą nie wozi. Chyba że upchniesz np. małą gazową w narzędziówce, to luz

Większym problemem było to, że ja musiałem wiercić blachę do której jest przykręcony regulator, bo od oryginału Hondy, te MOSFETy są SPORO większe.
Pytania?
-
- bywalec
- Posty: 42
- Rejestracja: pn 21 wrz 2015, 12:42
- Imię: Darek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Nie mogę już edytować, ale muszę się poprawić.
To były FH017AA, a nie FH012AA.CyberKozA pisze:Jeżeli dobrze doczytałem, to w VFR1200 były 012
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 226 gości