No ty chyba nie zrozumiales co napisales?
Napisales mi:
"Nigdy ci nie napisalem, ze jestem fanem Hondy" -
A ja gdzie napisałem? - tak napisales ponizej wrzucajac mnie do worka z fanboy'mi:
Długo się zastanawiałem czy i co odpisać, a i czasu było mało bo była organizacja CZD (nie za dużo zrobiłem, ale się starałem, a no i byłem pomimo że mam KTM'a )
Jestem tu na forum ponieważ poznałem tu wielu przyjaciół (prawdziwych) nie segregujących jak Ty Honda i reszta świata, z którymi uwielbiam wspólnie kręcić km'y (choć czasami zobowiązania nie pozwalają na tyle ile by się chciało), wielu z nich już nie jeżdżą nawet Hondą, ba nie mają już motocykli i też tu są , a na kolegę trzeba sobie zasłużyć
"Segregujacych jak Ty Honda i reszta swiata - troche to sprzeczne, czyz nie...
2.6s to twierdzi KTM - poczekam az ktos w realu to powtorzy. Np ci panowie ktorzy robia to od ponad 15lat, maja swoj tor, nie sa fanami Hondy i wierz mi jezdza lepiej od ciebie i mnie:
http://www.mcnews.com/mcn/articles/2015_01PerfIndex.pdf
Wg tej listy sa dwie interesujace rzeczy. Ten sam silnik znajdziesz w 1290 Super Duke R - identyko ten sam motor te same parametry ale GT jest delikatnie ciezsze.
Widac tam: 3.05s do 100kmh i 10.38s na cwiare. Nie wiem czy kiedykolwiek sie scigales na 1/4 i masz o tym wyobrazenie? No w kazdym badz razie ja sie czasem scigam i moge ci powiedziec, ze i przy wczesnej "10" jedna dziesiata sekundy to jakies 5m czyli super szybki i noowoczesny hiper KTM bylby 10m w plecy za stara, ciezka, przestarzala 10 letnia konstrukcja Hondy
Normalnie wstyd...a Honda ma jeszcze pelno ograniczen w sofice...po sciagniecu gania sie z Hayabusami...pss midzy nami. Mialem 1gen Hayabusy przez krotki okres i robilem nia
pozne "dzieiwatki". Po czipsie VFR1200 jest tak samo szybka i tez robi pozne dziewiatki...Aaa bo bym zapomnial...ta biedna Honda wazy tyle co Haya 1gen majac silnik V4 i kardan z tylu...normalnie wstyd...
zzr 14 i Hajka ma to bez niczegododatkowego
No coz, porownanie jak w morde
Honda nigdy sie nie stawiala z tymi rakietami na lancuchu w jednym szeregu bo ani Haya ani ZZR1400 nie maja nic z turystyka wspolnego.
Maja wieksze silniki na lancuchach i teoretycznie powinny byc szybsze od starej biednej i ociezalej Hondy na kardanie...a wcale nie sa jak sie okazuje
Ciekawastka odnoscie KTM i mocy przez nich podawanych. Z moich obliczen przy 173 HP na lancuchu powinno byc jakies 5% strat zakadajac, ze lancuch jest nowy
to na kole powinno byc 163-165 mierzone a wg MC zmierzono tylko malutkie 151.6HP. Biedna ta Honda - majac rowniez 173HP na kardanie wyplula 148.94 gdzie podobno
te ciezkie i strasze waly generuja ponad 10% strat...no to albo KTM klamie albo Honda zrobila najlepszy wal jaki kiedykolwiek by w motocyklu...
BTW, moja Honda wypluja 168 na kole wiec moc na wale sobie przelicz
Wracajac do wartosci jakie podajesz 2.6s to sie tym traktorkiem nie da osiagnac...raz, ze on tak sie nie zbiera jak Hayabusa czy VFR1200 bo nie ma takich wymiarow.
Jest super krotki - tak krotki, ze sie sam stawia na kolo co jest kompletnym nie porozumieniem jezeli chodzi o tourery w ogole. Kat glowki razy jest postawiony tak
ostro jak w jakism super sporcie. Nie dziwi mnie seryjny amor skretu w 1290 GT bo i nawet z nim przy ponad 200kmh kierownica wyraznie zaczyna zmijkowac.
To w ogole nie jest zdolne do predkosci ponad 250kmh bo zaraz bedzie paciak - gdzie Hayabusa czy VFR1200 ida przy 300kmh prosto jak strzala bez amora skretu.
Poza tym to takich osiagow trzeba "liniowej" charakterystyki mocy - a nie: "nikogo nie ma w domu>wszyscy przyszli>polowa poszla" - to mozesz zobaczyc w filmiku ktory
podalem jak w tym KTM jest strasznie waski "powerband"i nawet nie dojechal do 230 i juz sie spocil.
Jak sobie poczytasz Niemiecka prase motocyklowa to w zadnym tescie od ponad 20 lat nie wygral inny motocykl jak BMW i KTM - co nikogo nie dziwi
Wlasciciela KTM i BMW sie wmawia, ze sa najlepsi na swiecie i inni to tylko marne podrobki. W rzeczywistosci jak to niemcy mowia: "KinderTraumMaschine"
sprawdza sie w 100% - przereklamowane, przecukrowane przez prase zabawki dla dzieci z bogatymi rodzicami.
Masz, znowu poswiecilem 10min na ciebie co bys mogl sobie wybrac jak w poprzednich postach kilka nic nie znaczacych wersow z moich "rzeczowych" opini(bo jakby nie patrzec to mam/mialem albo testowalem wiekszosc motocykli tu wymienionych...ty raczej nie), dorobic do nich pare infantylnych analogii w stylu "masz najwiekszego" i udac przez to, ze masz
cos do powiedzenia w tym temacie...a w rzeczywistosci siedzisz tam gdzie siedzisz i cholernie sie irytujesz jak ktos krytukuje co ty uwazasz za "ostateczne"...nie przemuj sie, nie spotkalem jeszcze wlasciciela KTM czy BMW ktory by sie zachowywal inaczej
Ucinajac prawdopodobnie pierwsza z twych slawetnych analogii - nie, nie pienie sie ani troche. Prawde mowiac smiac mi sie chce z ciebie jak sam ch...j
Odpowiadajac na twoja druga prawdopodobna analogie to nie, nie wychalam VFR1200 w niebiosa bo do tego to jej sporo brakuje. Twierdze na pewno za to, ze KTM to badzieiwe
najgorszej masci za doslownie chore pieniadze.