Dużo dłubaniny było? Daj jakieś detale, bo sam bym chętnie szarpnął coś takiego do swojej 750.
Do awaryjnych coś jeszcze trzeba było robić?
przełącznik z nowego modelu?
- Niron
- klepacz
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Re: przełącznik z nowego modelu?
Zrobię tylko muszę chwilę na spokojnie siąść by to opisać w miarę sensownie, ten przełącznik Ci nie podejdzie do 750 bo nie ma tu linki ssania, bo u mnie już jest automat, ale jak chcesz tylko awaryjne to poszukaj na forum jest temat, jak zamontować coś takiego do 750 w dziale tuning 

„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
-
- bywalec
- Posty: 42
- Rejestracja: pn 21 wrz 2015, 12:42
- Imię: Darek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Re: przełącznik z nowego modelu?
Cięgno ssania można załatwić inaczej, nie musi to być dźwignia przy kierownicy. Można nawet zastosować starożytne rozwiązanie tego typu: http://www.czesci-moto.pl/galerie/l/lin ... _28345.jpg, albo coś takiego: http://www.acerbis-polska.pl/product-po ... OMINO.html 
A chodzi mi zarówno o awaryjne, jak i ten przeklęty klakson, bo też mi się zdarza zawadzić palcem.

A chodzi mi zarówno o awaryjne, jak i ten przeklęty klakson, bo też mi się zdarza zawadzić palcem.
- Niron
- klepacz
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Re: przełącznik z nowego modelu?
opisałem procedurę, mam nadzieję że da się mnie zrozumieć, starałem się opisać w miarę sensownie i prosto
viewtopic.php?f=19&t=24826&p=346684#p346684


viewtopic.php?f=19&t=24826&p=346684#p346684
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości