emil byłbym zainteresowany abyś przejrzał moją instalację. Wiesz jak to zrobić? Miałeś vfr? Znalazłem dzisiaj jakiś kabel pod siedzeniem który grzeje się niemiłosiernie i nie wygląda jak oryginał. Leży luźno. Podpięty jest do niego bezpiecznik 30A, którego jak sprawdzałem to był lekko nadtopiony. Po wyciągnięciu tego bezpiecznika przestaje działać pompa paliwa.emil pisze:Z takimi pierdołami jakbyś sobie nie radził kiedy, to możesz podjechać, obadamy co tam piszczy w zielsku
Sprawdzałem ładowanie na akumulator to wyniki mam następujące:
5tyś obrotów bez obciążenia 14,1V
5tyś obrotów z pełnym obciążeniem wraz z wentylatorem to już tylko 13,1V ( 13.4 bez wentylatora na światłach)
na wolnych obrotach na światłach 12,4 V
na wolnych z wentylatorem to już tylko 11,9???

Wartości małe jednak zrobiłem już ok 2000 tyś kilometrów i akumulator ma się dobrze. Jest naładowany.
Daj znać ile to roboty i czy w przyszłym tygodniu mógłbym do Ciebie przyjechać abyś zerknął. Gdzie mogę Cię znaleźć?