
SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
- Nomad
- teksciarz
- Posty: 100
- Rejestracja: sob 16 maja 2015, 14:15
- Imię: Michał
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Police
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Zaryzykowałem razem z Kolegą magik. Czytałem opinie, że to dobra nawigacja za tą cene. Zobaczymy co dostanę w poniedziałek czy wtorek 

Stare chińskie przysłowie mówi : " Dopiero kiedy komar usiądzie Ci na jajach, zdasz sobie sprawę, że nie wszystko da się rozwiązać przemocą"
- G#R
- teksciarz
- Posty: 198
- Rejestracja: pn 05 wrz 2011, 21:24
- Imię: Piotr
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Gdzie się ustawia naciąg linki ssania w VFR 800 99 r?
Serwisówka podaję, że luz linki ma być 1-2 mm gdy dźwignia ssania jest zamknięta, ale jak to wyregulować to nie mogę znaleźć.
Serwisówka podaję, że luz linki ma być 1-2 mm gdy dźwignia ssania jest zamknięta, ale jak to wyregulować to nie mogę znaleźć.
- veeefour
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: wt 12 maja 2015, 20:47
- Imię: Przemek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Mam bardzo podobna navi ale kupilem bezposd od kinczyka:Nomad pisze:Zaryzykowałem razem z Kolegą magik. Czytałem opinie, że to dobra nawigacja za tą cene. Zobaczymy co dostanę w poniedziałek czy wtorek
Auto Mapa wgrana. Polaczylem ja z interkomem Nolana ale musialem sie nameczyc i zrobic to z poziomu Windowsa.
Czasem sie zatnie i nie lapie sygnalu GPS i jak wspomniano w duzym sloncu ekran sobie srednio radzi.
Za te poieniadze nie ma co narzekac

http://www.aliexpress.com/item/Waterpro ... 51027.html
Co mnie w niej najbardziej denerwuje? Mam ja podlaczona "po zaplonie" i elegancko ladnie sie sama po odpaleniu zalacza. Ale sie juz pinda wylaczyc
nie moze sama po zgaszeniu albo ja nie wiem jak to zrobic. Kinska instrukcja tez za swietna nie jest...

Producent elektronicznych tempomatow dla VFR1200 i VFR1200X:
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
G#R regulacja jest na lince. Albo zaraz pod manetką jest kolanko ze skontrowaną nakrętką, albo gdzieś na lince, albo przy listwie przepustnicach, nie pamiętam już, ale jak przerabiałem ssanie na awaryjne to tak to jakoś wyglądało. Ale generalnie luz czuć na dźwigni, kawałek ruszasz i nic się nie dzieje, to ja bym to olał.
- G#R
- teksciarz
- Posty: 198
- Rejestracja: pn 05 wrz 2011, 21:24
- Imię: Piotr
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
No z tego co widziałem to tylko na tym kolanku pod przełącznikiem jest. Wykręcone mam prawie cale, a luz wraz za duży. Mam rozebrane moto i chciałem to poprawic.
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Ale napisz - nie działa w ogóle? Na ssaniu nie ma wchodzić na 4 kobr, tylko 2,5 jej wystarczy. Jeśli masz luz na lince, a obroty takie trzyma to spoko, pamiętaj że to jest zimny silnik. Chyba, że nie ma reakcji na ssanie, a luzu już nie możesz skasować, to trzeba by zobaczyć do przepustnic, na drugi koniec linki ssania, może tam coś się da zrobić. A może pancerz linki ze starości się już pościskał, bo to tylko spirala z drutu, i się luz linki zwiększył z automatu.
- G#R
- teksciarz
- Posty: 198
- Rejestracja: pn 05 wrz 2011, 21:24
- Imię: Piotr
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Nie no tragedii nie ma, reakcja na ssanie jest i obroty trzyma. Czasem po prostu muszę ruszyć trochę manetką bo na samym ssaniu nie chce załapać.
Przeglądając serwisówkę trafiłem się na stronę odnośnie ssania i przypomniało mi się, że jest taki luz na dźwigience to przy okazji, że miałem moto rozebrane to bym to ustawił. W takim przypadku 4 liter nie będę sobie zawracał
.
Dzięki za pomoc
Przeglądając serwisówkę trafiłem się na stronę odnośnie ssania i przypomniało mi się, że jest taki luz na dźwigience to przy okazji, że miałem moto rozebrane to bym to ustawił. W takim przypadku 4 liter nie będę sobie zawracał

Dzięki za pomoc

- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Hmm to może jest wina świec, słabego aku, albo filtra powietrza, bo często tak jest, że moto łapie po dodaniu delikatnie gazu. Jeśli na ssaniu Ci trzyma odpowiednie obroty, to nie będzie wina linki, nie ma co psuć 
pozdro!

pozdro!
- G#R
- teksciarz
- Posty: 198
- Rejestracja: pn 05 wrz 2011, 21:24
- Imię: Piotr
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Świece irydowe, filtr powietrza nowe zakładane w marcu. Aku w zimie w domu stał i regularnie ładowany. Może się coś poprawi jak przeczyściłem te połączenie przewodów od rozrusznika. Ale tak jak piszesz nie ma co psuć 

-
- Posty: 9
- Rejestracja: śr 20 maja 2015, 18:26
- Imię: Robert
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Siema, w mojej VFR 800 FI padła żarówka z przedniego reflektora. Chciałem ją wymienić i dostałem zonga
Nie chce mi zejść z żarówki kostka od przewodów elektrycznych. Sądziłem, że jest ona na wcisk, ale nie chce zejść. Nie mam jeszcze manuala, a nie chcę ciągnąć na siłę. Prośba o poradę, czy ta kostka powinna sama zejść, czy jest jakiś patent, który trzeba odpiąć, żeby ściągnąć kostkę. Pozdr. Robert

- Tomek Grudziądz
- klepacz
- Posty: 1155
- Rejestracja: sob 17 kwie 2010, 22:35
- Imię: Tomek
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Z tego co pamiętam to powinna zejść bez problemów.
"niepuszczone bąki unoszą się do góry,stąd się biorą posrane pomysły"
- G#R
- teksciarz
- Posty: 198
- Rejestracja: pn 05 wrz 2011, 21:24
- Imię: Piotr
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Kostka ma zabezpieczenia po bokach. Musisz ją naciskać palcami po bokach i dopiero wyciągać
-
- bywalec
- Posty: 34
- Rejestracja: pn 26 sty 2015, 16:44
- Imię: Janek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Hej! Szybkie pytanie.
Czy to normalne, że szarpie łańcuch gdy motocykl stoi na centralce. Wydaje się to nie naturalne, choć podczas jazdy raczej nie odczuwam problemu szarpania.
Cały napęd jest nowy. Nie pamiętam jak było wcześniej.
Czy to normalne, że szarpie łańcuch gdy motocykl stoi na centralce. Wydaje się to nie naturalne, choć podczas jazdy raczej nie odczuwam problemu szarpania.
Cały napęd jest nowy. Nie pamiętam jak było wcześniej.
- Radarro
- klepacz
- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
To absolutnie normalne. Jak masz dobrze naciągnięty łańcuch to nie ruszaj nicxam123 pisze:Hej! Szybkie pytanie.
Czy to normalne, że szarpie łańcuch gdy motocykl stoi na centralce. Wydaje się to nie naturalne, choć podczas jazdy raczej nie odczuwam problemu szarpania.
Cały napęd jest nowy. Nie pamiętam jak było wcześniej.

V4 + R6 Brotherhood
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400

TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
- belkot
- klepacz
- Posty: 749
- Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 16:51
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Jak masz nowy naped to sprawdz czy nie masz zanitowany za mocno. W miejscu gdzie jest połączony. Ogniwo musi sie ruszac. Jezeli jest inaczej to trzeba roznitowac i zanitowac jeszcze raz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 209 gości