dla informacji spalony alternator v-tek
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
dla informacji spalony alternator v-tek
tak wygląda alternator Globiego Rumuny go zabiły
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- Robertos
- pisarz
- Posty: 223
- Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
- Imię: Robert
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: dla informacji spalony alternator v-tek
a tak mój w okolicach Rygii się spalił
teraz się przewija za 120pln+koszt wysyłki w Suwałkach
teraz się przewija za 120pln+koszt wysyłki w Suwałkach
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak
-
- klepacz
- Posty: 705
- Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
- Imię: Krzysztof
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: dla informacji spalony alternator v-tek
To co teraz najlepiej to wozić ze sobą regulator+alternator ? 

- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: dla informacji spalony alternator v-tek
chyba drugie moto



"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- Robertos
- pisarz
- Posty: 223
- Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
- Imię: Robert
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: dla informacji spalony alternator v-tek
,Zaper pisze:To co teraz najlepiej to wozić ze sobą regulator+alternator ?
nie - prostownik a akumulator kupisz na każdej stacji paliw -> a wieczór minie ci tak i kolejny ranek instalacja i w długą, tak zrobiłem ponad 2tyś. km.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: dla informacji spalony alternator v-tek
dodam tylko, że spalone miejsce to nie to ciemne, a tam, gdzie widać złuszczony lakier ochronny, Peter jak go masz na wierzchu daj fotę warkocza który wychodzi do żółtych kabli, pewnie też nie ma izolacji.
-
- klepacz
- Posty: 705
- Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
- Imię: Krzysztof
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: dla informacji spalony alternator v-tek
tak właśnie ostatnio wracał Globi, tylko że w jego przypadku brakło najważniejszego elementu=prostownikaRobertos pisze:,Zaper pisze:To co teraz najlepiej to wozić ze sobą regulator+alternator ?
nie - prostownik a akumulator kupisz na każdej stacji paliw -> a wieczór minie ci tak i kolejny ranek instalacja i w długą, tak zrobiłem ponad 2tyś. km.

- SoH
- zadomowiony
- Posty: 64
- Rejestracja: wt 30 wrz 2014, 16:22
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Lublin/Świdnik
Re: dla informacji spalony alternator v-tek
U mnie było to samo 1 maja pod Nysą.
VFR800 V-TEC ABS, rok 2006
FJR1300, rok 2006
FJR1300, rok 2006
-
- klepacz
- Posty: 705
- Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
- Imię: Krzysztof
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: dla informacji spalony alternator v-tek
To vteki tak lecą czy fistaszki też?
- SoH
- zadomowiony
- Posty: 64
- Rejestracja: wt 30 wrz 2014, 16:22
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Lublin/Świdnik
Re: dla informacji spalony alternator v-tek
Na razie z tego co zdążyłem się tutaj naczytać,w fistaszkach alternatory raczej są ok. Za to w Vitkach regulatory raczej ok, a altki padają. U mnie to już drugi przypadek. Wcześniej padł poprzedniemu właścicielowi w Belgradzie 
Robertos, na ile kilometrow starcza taki aku samochodowy + motocyklowy? Sam miałem taką rozkminę, ale skończyło się na luźnych rozważaniach i ostatecznie lawecie.

Robertos, na ile kilometrow starcza taki aku samochodowy + motocyklowy? Sam miałem taką rozkminę, ale skończyło się na luźnych rozważaniach i ostatecznie lawecie.
VFR800 V-TEC ABS, rok 2006
FJR1300, rok 2006
FJR1300, rok 2006
- globe11
- pisarz
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz 10 kwie 2011, 12:52
- Imię: Janusz/Krzysiek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Zamość
Re: dla informacji spalony alternator v-tek
Sytuacja nr. 1
Kupiłem akumulator z marketu, podpiąłem - właściwie Peter podpiął
do akumulatora z motka.
Napięcie jakie miałem to 11,8 po chwili spadło do 11,6 i wydawało się stabilne przez 100km. Po zgaszeniu motocykla nie mogłem go zapalić ponownie z rozrusznika. Poprawione kable, zapalenie z pychu i wystarczyło jeszcze na 150km ale końcówka to już dramat.
Napięcie 6 i poniżej.
Sytuacja nr. 2
Naładowany akumulator motocyklowy i samochodowy stary również naładowany.
po podłączeniu napięcie 12,4 po ruszeniu stabilne 11,8 - odpalanie tylko na pych (dwa razy) oszczędzanie świateł, kierunków i po przejechaniu 400km spadło do 11,0 - 10,9 czyli jeszcze dało by się jechać.
Patrząc na przykład nr. 1 czyli do spadku 6,00 pewnie coś można jeszcze przejechać....
Bezpieczny zasięg oceniam na około 600km. - pewnie można i więcej, ale na 600km powinno na 90% wystarczyć.
Niestety nowy akumulator (z marketu) okazał się nienaładowany. Zestaw z prostownikiem obowiązkowy!!!
Kupiłem akumulator z marketu, podpiąłem - właściwie Peter podpiął

Napięcie jakie miałem to 11,8 po chwili spadło do 11,6 i wydawało się stabilne przez 100km. Po zgaszeniu motocykla nie mogłem go zapalić ponownie z rozrusznika. Poprawione kable, zapalenie z pychu i wystarczyło jeszcze na 150km ale końcówka to już dramat.
Napięcie 6 i poniżej.
Sytuacja nr. 2
Naładowany akumulator motocyklowy i samochodowy stary również naładowany.
po podłączeniu napięcie 12,4 po ruszeniu stabilne 11,8 - odpalanie tylko na pych (dwa razy) oszczędzanie świateł, kierunków i po przejechaniu 400km spadło do 11,0 - 10,9 czyli jeszcze dało by się jechać.
Patrząc na przykład nr. 1 czyli do spadku 6,00 pewnie coś można jeszcze przejechać....
Bezpieczny zasięg oceniam na około 600km. - pewnie można i więcej, ale na 600km powinno na 90% wystarczyć.
Niestety nowy akumulator (z marketu) okazał się nienaładowany. Zestaw z prostownikiem obowiązkowy!!!
WSK, MZ, CB450S, Bandit600s, RC46 ....
życie jest tak fajne jak striptiz transwestyty - niby wszystko ładnie, pięknie aż tu nagle ch...j*!!!
Gdy Mężczyźnie jest źle to szuka Kobiety,
gdy Mężczyźnie jest dobrze to Kobieta szuka jego.
życie jest tak fajne jak striptiz transwestyty - niby wszystko ładnie, pięknie aż tu nagle ch...j*!!!
Gdy Mężczyźnie jest źle to szuka Kobiety,
gdy Mężczyźnie jest dobrze to Kobieta szuka jego.
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: dla informacji spalony alternator v-tek
Globe nie napisałeś o wymontowaniu żarówek coby prad oszczedzać
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
- teksciarz
- Posty: 158
- Rejestracja: sob 31 mar 2012, 11:30
- Imię: Andrzej
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Stare Pole/DK-22
Re: dla informacji spalony alternator v-tek
Że wsad immo się nie wysypał? Chyba mocny masz sterownikglobe11 pisze:zapalenie z pychu i wystarczyło jeszcze na 150km ale końcówka to już dramat.
Napięcie 6 i poniżej.

- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: dla informacji spalony alternator v-tek
inne fotki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- Robertos
- pisarz
- Posty: 223
- Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
- Imię: Robert
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: dla informacji spalony alternator v-tek
Jak mi padł motocyklowy aku, to podpiołem samochodowy 55Ah i zrobiłem na nim około 550km. Żarówki miałem odłączone. Po dojechaniu do celu, rozrusznik kręcił jeszcze spokojnie więc podejrzewam, że drugie tyle bym nakręcił.SoH pisze:Na razie z tego co zdążyłem się tutaj naczytać,w fistaszkach alternatory raczej są ok. Za to w Vitkach regulatory raczej ok, a altki padają. U mnie to już drugi przypadek. Wcześniej padł poprzedniemu właścicielowi w Belgradzie
Robertos, na ile kilometrow starcza taki aku samochodowy + motocyklowy? Sam miałem taką rozkminę, ale skończyło się na luźnych rozważaniach i ostatecznie lawecie.
Kolejne dni to conocne ładowanie. Odcinki trasy to 400km, 330km i najdłuższy odcinek Wilno-Gdańsk 620km.
Za Każdym razem na koniec dnia rozrusznik kręcił spokojnie a żarówki świateł mijania i drogowych były odłączone.
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości