Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
-
bachu
- pisarz

- Posty: 209
- Rejestracja: śr 11 cze 2014, 21:57
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3city/W-wa
Post
autor: bachu » czw 21 maja 2015, 21:56
Ja tam uważam, że 1200 spoko sprzęt. Bak za mały i był ten cyrk z tylnym amorem co się zacinał. Poza tym, jak widziałem wykresy z hamowni na pierwszych biegach to nie wiem kto wpadł na pomysł, że taka elektroniczna kastracja ucieszy ludzi. Co do sportowych korzeni to nie oszukujmy się, wszystkie w miarę współczesne VFR to bardziej turystyka niż sport.
ZZR1400 to realnego Vmaxa ma chyba cokolwiek wyżej. Przecież te 3 stówki on osiąga chyba na 5 biegu?

-
veeefour
- pisarz

- Posty: 258
- Rejestracja: wt 12 maja 2015, 20:47
- Imię: Przemek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: veeefour » pt 22 maja 2015, 06:54
bachu pisze:Ja tam uważam, że 1200 spoko sprzęt. Bak za mały i był ten cyrk z tylnym amorem co się zacinał. Poza tym, jak widziałem wykresy z hamowni na pierwszych biegach to nie wiem kto wpadł na pomysł, że taka elektroniczna kastracja ucieszy ludzi. Co do sportowych korzeni to nie oszukujmy się, wszystkie w miarę współczesne VFR to bardziej turystyka niż sport.
ZZR1400 to realnego Vmaxa ma chyba cokolwiek wyżej. Przecież te 3 stówki on osiąga chyba na 5 biegu?

Ja po roku uzytkowania napisze, ze to 40% sport i 60% tourer.
ZZR1400 ma z tego co znalazlem rev limiter na 10600 a wiec na piatym biegu limiter stuknie 280.09 kmh...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości