wszystko zależy od programu imprezy, obiektu oraz liczby uczestników
z uwagi na dobry układ z gospodarzami TAJ jak i położenie proponuję Toruń
jeśli chodzi o liczbę uczestników - optymalną grupą byłoby od 10 do 14 osób (w przypadku większej liczby osób jazdy by było zdecydowanie mniej a realna efektywność byłaby niższa ze względu na to, że mniej czasu moglibyśmy poświęcić każdemu indywidualnie)
w przypadku "zmiennych" jak powyżej proponuję 330zł/osoba
w cenie:
- dwóch instruktorów techniki jazdy
- ratownik medyczny
- obiad na obiekcie
- zdjęcia z imprezy (foty do analizy - bardziej dokumentujące niż profesjonalne artystyczne
co do programu - to już musielibyście zdecydować się sami
czy kładziemy nacisk na jazdę po winklach oraz jazdę manewrową czy na konkretne sytuacje drogowe (w tym sytuacje awaryjne)
w mojej ocenie ćwiczenie sytuacji awaryjnych (typu: hamowanie na prostej, hamowanie w zakręcie, omijanie przeszkody) bardziej efektywne jest gdy trenujemy indywidualnie a nie na imprezie grupowej i niepotrzebny jest do tego tor
my wypracowaliśmy sobie pewnego rodzaju kompromis, tzn. równolegle do jazd po nitce toru ustawiamy tor sprawnościowy (coś w rodzaju gymkhany), tym samym jazdy jest "do oporu" - uczestników dzielimy na dwie grupy, z której jedna korzysta z pełnej nitki a druga z toru sprawnościowego co pozwala poprawić technikę jazdy zarówno w szybszych winklach jak i jazdę manewrową (z czym większość na początku ma problemy), nie ma wymuszonych przestojów (jakie niestety zdarzają się przy ustawionych ćwiczeniach) a intensywność każdy może regulować sobie indywidualnie w zależności od zmęczenia