
VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
- dittos
- Posty: 15
- Rejestracja: pn 08 gru 2008, 23:42
- Imię: Tomasz
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: łódzkie
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Najwyraźniej kolego masz cosik uszkodzone, bo pokrętło to ma bardzo mały zakres obrotu, a mianowicie na pewno nie daje się go obrócić o 360 stopni. 

- dittos
- Posty: 15
- Rejestracja: pn 08 gru 2008, 23:42
- Imię: Tomasz
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: łódzkie
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Przepraszam, ale pomyliłem się i to bardzo. Dzisiaj postanowiłem sprawdzić organoleptycznie jak to jest z tą regulacją. A więc pełna regulacja to 12,5 obrotu gałką. Podczas obracania podnosi się i opuszcza tuleja nad sprężyną amortyzatora. Tym sposobem sprawdziłem u siebie sprawność tej regulacji. Podobno nie u wszystkich ta regulacja działa. Warto zainwestować w tylne nadkole, które chroni mechanizm przed uszkodzeniem.
- VFRKrzysztof
- klepacz
- Posty: 592
- Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
- Imię: Krzysztof
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Dziś sprawdziłem u siebie - 13 obrotów. W innym wątku pisałem, że amory w rocznikach 10-11 są badziewne i regulacja się w nich zaciera, a wtedy albo należy się pogodzić z brakiem regulacji albo wywalić 4 tysie na nowego amora. Zaciera się to badziewie zwłaszcza wtedy, gdy się go nie używa. A zatem panowie przed każdym lataniem kręcimy 13 razy w prawo i 13 w lewo. Może uda się zaoszczędzić 4 tysie
A huggera właśnie zakupiłem na Amazonie.

A huggera właśnie zakupiłem na Amazonie.
The best is yet to come! 

- mkojak77
- Posty: 11
- Rejestracja: pn 20 sty 2014, 20:33
- Imię: MARIUSZ
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Że VFR 1200 jest super doczytałem, ale nie doczytałem jak wrażenia pasażerek z jazdy. Obecnie jeżdżę RC46 i na długich trasach mój plecaczek nie narzeka na komfort podróżowania. W 1200 tylna kanapa jest na moje oko wąska. Napiszcie coś proszę o tym. Noszę się z zamiarem zakupienia VFR 1200 ale nie chciałbym sobie "strzelić w kolano" tzn. jeździmy z intercomami i słuchanie że jest niewygodnie średnio mnie interesuje
. Ja wiem, że zawsze można intercom wyłączyć ... 


- VFRKrzysztof
- klepacz
- Posty: 592
- Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
- Imię: Krzysztof
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Ja się przesiadłem z FI na 1200 i mój plecak bardzo sobie chwali tą zmianę. A interkom to zło 

The best is yet to come! 

-
- klepacz
- Posty: 705
- Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
- Imię: Krzysztof
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
A jak dokręciłeś np 3 obroty w prawo i się przejechałeś to czułeś jakąś różnice ? 

- de Palma
- teksciarz
- Posty: 157
- Rejestracja: ndz 28 lut 2010, 22:38
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Zrobiłem szybki wywiad z moją pasażerką i mówi, że:mkojak77 pisze:Że VFR 1200 jest super doczytałem, ale nie doczytałem jak wrażenia pasażerek z jazdy. Obecnie jeżdżę RC46 i na długich trasach mój plecaczek nie narzeka na komfort podróżowania. W 1200 tylna kanapa jest na moje oko wąska. Napiszcie coś proszę o tym. Noszę się z zamiarem zakupienia VFR 1200 ale nie chciałbym sobie "strzelić w kolano" tzn. jeździmy z intercomami i słuchanie że jest niewygodnie średnio mnie interesuje. Ja wiem, że zawsze można intercom wyłączyć ...
1. podoba jej się podróżowanie, ale od czasu wymiany kanapy bo się nie ślizga przy hamowaniu i jest bardziej miękka
2. jest wygodnie jak jest oparcie z tyłu czyli musi być top-box
3. minusem po wymianie kanapy tylko jest to, że ona siedzi teraz trochę wyżej niż na oryginale i trudniej się za mnie schować przed wiatrem przy dużych prędkościach.
Pasażerka wypowiada się na bazie długich tras: 1000 / 2000 / 3000 km.
Załączam zdjęcie rzeczonej kanapy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- VFRKrzysztof
- klepacz
- Posty: 592
- Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
- Imię: Krzysztof
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Załącz jeszcze instrukcję gdzie i jak szybko można taką zdobyćde Palma pisze:Załączam zdjęcie rzeczonej kanapy.

Radość z samego faktu, że się kręci, stłumiła wszelkie inne odczuciaZaper pisze:A jak dokręciłeś np 3 obroty w prawo i się przejechałeś to czułeś jakąś różnice ?

The best is yet to come! 

- de Palma
- teksciarz
- Posty: 157
- Rejestracja: ndz 28 lut 2010, 22:38
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Mariomoto w Rybniku - trzeba tylko przywieźć fabryczną - najlepiej kupić drugą na allegro, żeby nie tracić oryginału.VFRKrzysztof pisze:Załącz jeszcze instrukcję gdzie i jak szybko można taką zdobyć
Też się cieszyłem przez dobre 3 lata, ale w końcu szlag trafił i moje pokrętło. Na szczęście zatarło się w ustawieniu max na twardo -3 obroty czyli w moim optymalnymVFRKrzysztof pisze:Radość z samego faktu, że się kręci, stłumiła wszelkie inne odczucia Kręcenie przy jeździe solo chyba niewiele zmienia. Kręcić trzeba, jak się powiesi trzy kufry i posadzi plecaka.

Jakiego Huggera wybrałeś?VFRKrzysztof pisze:A huggera właśnie zakupiłem na Amazonie.
- VFRKrzysztof
- klepacz
- Posty: 592
- Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
- Imię: Krzysztof
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Takiego:
http://www.puig.pl/blotniki_tylne/motoc ... p2618.html
Kupiłem na Amazonie, bo taniej i szybciej. Kupiłem pod wpływem impulsu i teraz się zastanawiam, czy nie powinienem poszukać jakiegoś dłuższego.
http://www.puig.pl/blotniki_tylne/motoc ... p2618.html
Kupiłem na Amazonie, bo taniej i szybciej. Kupiłem pod wpływem impulsu i teraz się zastanawiam, czy nie powinienem poszukać jakiegoś dłuższego.
The best is yet to come! 

- de Palma
- teksciarz
- Posty: 157
- Rejestracja: ndz 28 lut 2010, 22:38
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Fajny bo "z pazurem" - daj znać jak zamontujesz.VFRKrzysztof pisze:Takiego:
http://www.puig.pl/blotniki_tylne/motoc ... p2618.html
Kupiłem na Amazonie, bo taniej i szybciej. Kupiłem pod wpływem impulsu i teraz się zastanawiam, czy nie powinienem poszukać jakiegoś dłuższego.
- de Palma
- teksciarz
- Posty: 157
- Rejestracja: ndz 28 lut 2010, 22:38
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
A takie coś widzieli.....VFRKrzysztof pisze:Radość z samego faktu, że się kręci, stłumiła wszelkie inne odczucia Kręcenie przy jeździe solo chyba niewiele zmienia. Kręcić trzeba, jak się powiesi trzy kufry i posadzi plecaka.
http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-VFR-120 ... 27fd71f152
20 sztuk sprzedane na pniu w tej jednej aukcji

Wiemy gdzie powinno się wsadzić to pokrętło jego wynalazcy ....

- VFRKrzysztof
- klepacz
- Posty: 592
- Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
- Imię: Krzysztof
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Hugger zamontowany. Malutki jest. Prawie go nie widać.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
The best is yet to come! 

-
- Posty: 5
- Rejestracja: sob 09 maja 2015, 20:53
- Imię: Marek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Witam wszystkich użytkowników VFR-y
Juz jestem po przywitaniu, więc pozwalam sobie zadać kilka pytań dotyczących VFR1200. Na razie nie jestem jeszcze jej właściciele, bo stoję przed wyborem pomiędzy dwiema markami i modelami. Niewykluczone, że ktoś z was również się nad tym zastanawiał i wybrał VFR - i właśnie, dlaczego? Mam dylemat pomiędzy VFR1200 a Kawą Z1000SX (interesują mnie modele 2010/11- cenowo dostępne). Czy bylibyście tak uprzejmi i podpowiedzieli gościowi, który latał na Yamasze R6, R1, Fazerze 600 i FZ1 a ostatnio przezimował z CBF1000 z 2011 (ale nie było fanu). Nie jestem zwolennikiem odkręcania na maksa, jak również wariatem na zakrętach. Zdaję sobie sprawę, że Honda ma ponad 170KM i potrafi dawać do pieca, ale czy faktycznie trzeba wykorzystywać ten potencjał. A jeśli nie, to czy warto ją kupić. Może 150KM Kawy będzie ok? Z drugiej strony nęci mnie skrzynia DCT (nawet ta pierwszej generacji, bo jak wyczytałem można zaktualizować soft i jeździ nieźle). Miałem okazję pojeździć z taką skrzynią innym modelem i przyznam, że fajny patent. Tak więc będę wdzięczny za wszelkie niewypowiedziane w tym wątku podpowiedzi i uwagi.
pozdrawiam z Poznania
Marek

pozdrawiam z Poznania
Marek
- veeefour
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: wt 12 maja 2015, 20:47
- Imię: Przemek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Przed kupnem vfr1200 sprawdzalem tez gtr1400 i Z1000SX.surfer30 pisze:Witam wszystkich użytkowników VFR-yJuz jestem po przywitaniu, więc pozwalam sobie zadać kilka pytań dotyczących VFR1200. Na razie nie jestem jeszcze jej właściciele, bo stoję przed wyborem pomiędzy dwiema markami i modelami. Niewykluczone, że ktoś z was również się nad tym zastanawiał i wybrał VFR - i właśnie, dlaczego? Mam dylemat pomiędzy VFR1200 a Kawą Z1000SX (interesują mnie modele 2010/11- cenowo dostępne). Czy bylibyście tak uprzejmi i podpowiedzieli gościowi, który latał na Yamasze R6, R1, Fazerze 600 i FZ1 a ostatnio przezimował z CBF1000 z 2011 (ale nie było fanu). Nie jestem zwolennikiem odkręcania na maksa, jak również wariatem na zakrętach. Zdaję sobie sprawę, że Honda ma ponad 170KM i potrafi dawać do pieca, ale czy faktycznie trzeba wykorzystywać ten potencjał. A jeśli nie, to czy warto ją kupić. Może 150KM Kawy będzie ok? Z drugiej strony nęci mnie skrzynia DCT (nawet ta pierwszej generacji, bo jak wyczytałem można zaktualizować soft i jeździ nieźle). Miałem okazję pojeździć z taką skrzynią innym modelem i przyznam, że fajny patent. Tak więc będę wdzięczny za wszelkie niewypowiedziane w tym wątku podpowiedzi i uwagi.
pozdrawiam z Poznania
Marek
1000 jest bardzo sportowy, nie nazwalbym go turystykiem nawet w 10% - moja zona powiedziala, ze nie bedzie na tym jezdzic. Silnik daje sportowe wrazenia - dzwiek bardzo agresywny - do latania kolo komina w sam raz. Najwiekszy minus dla mnie to lancuch.
GTR1400 to taki mercedes dobrej klasy. Momentu ma sporo i jest bardzo lagodny. Turystuk w 80% albo nawet bardziej. MIalbym 20 lat wiecej to pewnie bym sie skusil.
Nie da sie tym skladac mocno - na kolo postawic mozna z trudem ale nie polecam.
VFR1200 jest szybsza od obydwu - sporo nawet. Pozycja nie jest taka wygodna jak w gtr ale podobna do z1000sx - siedzenie jest ok do 400km potem boli dupsko.
Musialem wymienic jednak pokrycie bo zona sie slizgala. Dobre jest to, ze jezdze z zona z kuframi - nastp. dnia odpinam kufry - 3 razy click i mam motocykl sportowy.
I dobry turystyk i dobry sport - minus to maly zbiornik i raczej konieczny reflash ECU jezeli ktos chce wykorzystac pelny potencjal.
Dosyc drogie akcesoria...
Zapyta mnie ktos czy po dluzszym czasie posiadania 1200 bym jednak wybral cos innego? Nigdy...

Ostatnio zmieniony czw 14 maja 2015, 22:24 przez veeefour, łącznie zmieniany 2 razy.
Producent elektronicznych tempomatow dla VFR1200 i VFR1200X:
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości