Dobra zaczynamy

1. Podnosimy bak paliwa i zabezpieczamy go aby nie opadał
Następnie odkręcamy górne mocowanie amora do ramy, znajdujące się pod gumą- jest to jedna nakrętka więc lajtowo idzie to odkręcić.
2. Kładziemy się pod motocykl i musimy zająć się dolnym mocowaniem amora.
odkręcamy 3 śruby
oraz aluminiowy łącznik (pamiętajcie aby zaznaczyć sobie przód i górę aby później wsadzić go tak jak był wcześniej)
3. Amor już możemy spokojnie wyjąć. Tak wyglądają amorki od 929 i 800fi
4. Teraz musimy odkręcić górne mocowania amora :
Te cieńsze jest od 800fi. Musimy pozbyć się tej śruby która jest zgrzana z uchwytem- trzeba zeszlifować kilka mm od wewnątrz i potem wybić śrubę. Trochę z tym zabawy jest żeby nie zniszczyć mocowania.
Musimy też zaopatrzyć się w twardą śrubę M10 i długości 110mm.
5. Teraz wybieramy się do tokarza aby dotoczył nam tuleję dystansową (amor od cbr 929 jest o 37-38 mm krótszy od 800 FI). I teraz zależy od was - jeśli chcecie mieć ori- to tuleja ma mieć 37mm, jak chcecie niżej siodło - możecie ze 2 mm zdjąć z wysokości tulejki. Ja wsadziłem tuleje o wysokości 40mm - jestem wysoki i nie będzie mi to przeszkadzało a dzięki takiemu zabiegowi tył motocykla idzie trochę do góry i motocykl teoretycznie lepiej w zakręty będzie szedł. Pamiętajcie też, że im wyższa tuleja tym mniejszy będzie prześwit między podłożem a tylnym kołem gdy motocykl będzie stał na centralnej podnóżce.
Od razu musimy stoczyć też łeb śruby o jakieś 2mm, jeśli tego nie zrobimy po prostu nie będziemy w stanie założyć uchwytu na amortyzator.
Wkładamy tak stoczoną śrubę w uchwyt i stawiamy spawarką 2-3 mocne punkty na przetop
6. Pomyte i przesmarowane uchwyty (pod simmeringami sa łożyska igiełkowe, które smarujemy smarem molibdenowym, takim samym jak do przegubów) przygotowujemy do montażu.
7. Tak będzie wyglądał amor gotowy do montażu (tuleję warto pomalować aby nie rdzewiała)
8. Montujemy amor

Łapiemy od góry śrubę uchwytu i lekko skręcamy,
Pamiętać należy ze zbiornik gazu ma być skierowany w stronę prawą, a po lewej ma być regulacja odbicia i dobicia
Zbiornik gazowy opiera się o plastikową osłonę, ale nie trzeba jej ciąć- wszystko pasuje idealnie

Skręcamy dolne mocowanie amora (te trójkąty) pamiętając że obecna tam strzałka ma wskazywać przód motocykla.
Dokręcamy górne mocowanie amortyzatora pod bakiem i łączenie mocowania przy amorze

Jak wszystko poskładane to ustawiamy wstępnie zawieche, bierzemy śrubokręt w łapę i lecimy na trasę regulować zawieszenie

Tu macie fotki:
https://plus.google.com/photos/10878595 ... banner=pwa
Pozdro
kiki