Chłodzenie Regulatora napięcia
- Sebter
- pisarz
- Posty: 239
- Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olecko
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
Tylko jak to upchnąć ;D
- Samson1983
- pisarz
- Posty: 433
- Rejestracja: pn 24 mar 2014, 06:08
- Imię: Sławek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Strzyżów n. Wisłokiem
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
Kurde na to nie wpadłem, fakt są mega wydajne układy chłodzenia nawet bodajże Artcic Cooling i takie od kart graficznych, tylko fakt jak to upchać?? czekamy na efekty 

..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
- Zając
- klepacz
- Posty: 1018
- Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
- Imię: Dariusz
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Hanna
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
Wszystko pięknie tylko zastanawia mnie jedna rzecz. Czy podczas jazdy ten wentylatorek spełni swoje zadanie (na postoju na pewno) chodzi o to czy podczas jazdy powietrze dmuchane z wentylatora nie będzie rozgonione przez powietrze wytwarzane z jazdy, to wtedy guzik daje, czy w takim wypadku nie lepiej zmienić położenie regulatora. 

LWL 74HN
- antek
- pisarz
- Posty: 323
- Rejestracja: pt 15 sie 2014, 23:18
- Imię: Andrzej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
A więc po waszych komentarzach trochę mi nie dawało spokoju czy faktycznie uda się to gdzieś upchać w sensownym miejscu i na szybko podjechałem do garażu ,jedyne miejsce to tak jak na zdjęciu ,na styk ale wejdzie
powietrze będzie pobierać za akumulatora a wylot ma do tyłu więc nie powinno być problemu .

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu…
- december74
- pisarz
- Posty: 259
- Rejestracja: sob 14 wrz 2013, 18:17
- Imię: Tomek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Okolice Koźmina Wielkopolskiego
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
Witam.
A jak wepniesz wtyczkę, zadupek Ci wejdzie?? Nie będzie haczył?? Coś wysoko gniazdo od reglera...
A jak wepniesz wtyczkę, zadupek Ci wejdzie?? Nie będzie haczył?? Coś wysoko gniazdo od reglera...

Był Romet Ogar 205 (zima nie była mi straszna - za gówniarza)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)

Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem

Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)




- Sebter
- pisarz
- Posty: 239
- Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olecko
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
No w Fi przecież i tak te wcięcie w zadupku co ma niby chłodzic regler i tak jest do dupy bo zrobione odwrotnie i guzik tam powietrza wpada ;> to wentylator bedzie git tylko tak jak ktoś tu kiedyś pisał, musi być radialny bo te zwykłe to troche pomogą ale nie zawiele ...Zając pisze:Wszystko pięknie tylko zastanawia mnie jedna rzecz. Czy podczas jazdy ten wentylatorek spełni swoje zadanie (na postoju na pewno) chodzi o to czy podczas jazdy powietrze dmuchane z wentylatora nie będzie rozgonione przez powietrze wytwarzane z jazdy, to wtedy guzik daje, czy w takim wypadku nie lepiej zmienić położenie regulatora.
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
ja się w ogóle zastanawiam, po co takie kombinacje? Jak regler się za bardzo grzeje, to raczej jest problem z połączeniami w instalacji, niż z nim. Podobnie jak słabe ładowanie. Jest zaklejona taśmą w wiązce kostka zbiorcza masy, która lubi rdzewieć, i to od niej należy zacząć naprawiać/poprawiać instalację, a nie od zakładania wiatraczka z kompa na regler, który w życiu pracy na powietrzu nie był przystosowany, a będzie musiał dawać radę. Albo i nie.
- antek
- pisarz
- Posty: 323
- Rejestracja: pt 15 sie 2014, 23:18
- Imię: Andrzej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
Powiem że trochę asekuracyjnie po tym wszystkim co czytałem ,czy regler się grzał ? jak sprawdzałem (tylko raz) to był tak samo gorący jak rama a rama była bardzo więc pierwszy plan był odsunąć regler od ramy ,po przeczytaniu kilku postów wcześniej wszedł do gry radjator a że trafił się z obudową to skończyło się na takim wynalazkuemil pisze: ja się w ogóle zastanawiam, po co takie kombinacje? Jak regler się za bardzo grzeje, to raczej jest problem z połączeniami w instalacji, niż z nim. Podobnie jak słabe ładowanie. Jest zaklejona taśmą w wiązce kostka zbiorcza masy, która lubi rdzewieć, i to od niej należy zacząć naprawiać/poprawiać instalację, a nie od zakładania wiatraczka z kompa na regler, który w życiu pracy na powietrzu nie był przystosowany, a będzie musiał dawać radę. Albo i nie.

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu…
- Sebter
- pisarz
- Posty: 239
- Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olecko
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
A gdzie ona jest dokładnie ? ;Demil pisze:Jest zaklejona taśmą w wiązce kostka zbiorcza masy
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2423
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
emil, gdyby była opcja "lubię to" to klikałbym.
Kostka masowa w FIstaszku jest zaklejona w wiązkę elektryczną niedaleko regulatora. Widać spod taśmy taką kosteczkę.

- Zając
- klepacz
- Posty: 1018
- Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
- Imię: Dariusz
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Hanna
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
W moim fi grzał się od rozruchu regulator i kostki (połączenia), pewnego razu po wymianie regulatora na nowy po dłuższej przejażdżce zaczęła mi się topić kostka (pewnie przy rozłączaniu i złączaniu kilkukrotnym poluzowały się styki). Po tym zdarzeniu wszystko ładnie oczyściłem, polutowałem, zaizolowałem i zapomniałem o kostce. Regulator jest gorący ale wydaję mi się że nie tak jak wcześniej, natomiast w miejscu lutowania temperatura przewodów jest taka jak temperatura otoczenia, gdzie kiedyś nawet jak kostki były dobre, to po lataniu były gorące nawet z nalotem lekkiego nadpalenia.
Wydaje mi się, że samym (nie byle jakim) lutowaniem załatwiłem ( troszeczkę ) sprawę grzania się regulatora a na pewno przewodów.
Wydaje mi się, że samym (nie byle jakim) lutowaniem załatwiłem ( troszeczkę ) sprawę grzania się regulatora a na pewno przewodów.
LWL 74HN
- Sebter
- pisarz
- Posty: 239
- Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olecko
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
A fakt, coś tam widziałem kantem oka, to tam jeszcze nie zaglądałem bo szkoda było rozrywać izolacji haha ale muszę tam się zagłębić hrhrArnold pisze:Kostka masowa w FIstaszku jest zaklejona w wiązkę elektryczną niedaleko regulatora. Widać spod taśmy taką kosteczkę.
- Samson1983
- pisarz
- Posty: 433
- Rejestracja: pn 24 mar 2014, 06:08
- Imię: Sławek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Strzyżów n. Wisłokiem
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
Hmmm kurcze no to już wiem co trzeba jeszcze zrobić przed sezonem, bo o ile kostkę od alternatora mam wyczyszczoną ładnie o tyle kostki masowej to nie ruszana
ale się zrobi jak tylko będzie cieplej 


..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
- Sebter
- pisarz
- Posty: 239
- Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olecko
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
Takie chłodzenie się ma, że teraz obawiam się czy mu nie za zimno hahahaha xD
W największym stresie jaki mi się udało wykonać miał 25 stopni także lepiej niż zajebiście ;D
W największym stresie jaki mi się udało wykonać miał 25 stopni także lepiej niż zajebiście ;D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- klepacz
- Posty: 705
- Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
- Imię: Krzysztof
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
Pomiędzy dałeś pastę termo-przewodzącą ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości