Czyli pokój z serii - "gadajcie o czym chcecie"
-
puzon
- klepacz

- Posty: 1633
- Rejestracja: ndz 26 paź 2008, 12:36
- Imię: Piotr
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: HitlerSee
-
Kontakt:
Post
autor: puzon » czw 02 paź 2014, 17:39
Witam, poszukuję speca-złotejrączki do pompy vp44 a raczej sterownika tej pompy. Obdzwoniłem kilkanaście zakładów w promieniu 80km od domu i wszyscy jednym głosem mówią że nienaprawialna i w grę wchodzi tylko wymiana. Pompa w mojej zafirze 2.0 dti jest praktycznie nowa bo była wymieniona 50k km temu tyle że to było w styczniu 2012(6200pln)
Może ktoś potrafi to naprawić ewentualnie wie kto jest w stanie to zrobić. POMOCY

-
Fankas
- pisarz

- Posty: 329
- Rejestracja: sob 31 lip 2010, 21:26
- Imię: Fankas
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: Fankas » czw 02 paź 2014, 18:37
poszlo pm
Like a true nature's child
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die
Born to be wild
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » czw 02 paź 2014, 19:31
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
wydra
- klepacz

- Posty: 517
- Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
- Imię: Mateusz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czeladź
Post
autor: wydra » czw 02 paź 2014, 19:41
jak od elektroniki to polecam tego gościa, typ nie do zagiecia i tu daje 10000% gwarancji,
http://www.autoelek.pl/
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
-
andreas
- teksciarz

- Posty: 158
- Rejestracja: sob 31 mar 2012, 11:30
- Imię: Andrzej
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Stare Pole/DK-22
Post
autor: andreas » czw 02 paź 2014, 22:52
puzon pisze:Pompa w mojej zafirze 2.0 dti jest praktycznie nowa bo była wymieniona 50k km temu tyle że to było w styczniu 2012(6200pln)
Coś nie halo. Musiałbyś ją często zapowietrzać (do cna wyjeżdżać paliwo) żeby po tak niskim przebiegu padła.
Sterowniki siadają od przycierającego się nastawnika pompy. Sama naprawa elektroniki, na ogół trwała nie bywa.
-
antek
- pisarz

- Posty: 323
- Rejestracja: pt 15 sie 2014, 23:18
- Imię: Andrzej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jaworzno
Post
autor: antek » pt 03 paź 2014, 21:04
potwierdzam co napisał wydra ,poznałem gościa jak na służbowym vivaro serwis się rozłożył a Drożdż potrzebował 2 godz. i auto śmigało ,od tego czasu byłem u niego z różnymi przypadkami i zawsze dał rade

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu…
-
puzon
- klepacz

- Posty: 1633
- Rejestracja: ndz 26 paź 2008, 12:36
- Imię: Piotr
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: HitlerSee
-
Kontakt:
Post
autor: puzon » sob 04 paź 2014, 11:12
andreas pisze:puzon pisze:Pompa w mojej zafirze 2.0 dti jest praktycznie nowa bo była wymieniona 50k km temu tyle że to było w styczniu 2012(6200pln)
Coś nie halo. Musiałbyś ją często zapowietrzać (do cna wyjeżdżać paliwo) żeby po tak niskim przebiegu padła.
Sterowniki siadają od przycierającego się nastawnika pompy. Sama naprawa elektroniki, na ogół trwała nie bywa.
Niekoniecznie, ta pompa to taki wynalazek dziwny że w strukturze swojej nie zawiera tylko pompy i sterownika jej ale jeszcze steruje immobilaizerem i tu postrzegam problem bo gdy silnik jest rozgrzany przy włączeniu główny komputer nie widzi silnika przez co nie mogę odpalić a po wystygnięciu silnika jak i pompy odpala bez problemu i można jechać.
-
Gacol
- klepacz

- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Post
autor: Gacol » ndz 05 paź 2014, 15:47
Miałem troche styczności z tym silnikiem. Powalona pompa. Z tego co mówisz możliwe że ma gdzieś zine luty
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » ndz 05 paź 2014, 22:05
Gacol pisze:Z tego co mówisz możliwe że ma gdzieś zine luty
Puzon, może Gacol ma racje. Weź ten sterownik rozbierz i wstaw płytkę z elektroniką do piekarnika na 8 minut i 180 stopni. Może pomoże. Ja tak uratowałem drogą drukarkę sobie.
Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
puzon
- klepacz

- Posty: 1633
- Rejestracja: ndz 26 paź 2008, 12:36
- Imię: Piotr
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: HitlerSee
-
Kontakt:
Post
autor: puzon » ndz 05 paź 2014, 22:32
Arnold pisze:Weź ten sterownik rozbierz i wstaw płytkę z elektroniką do piekarnika na 8 minut i 180 stopni. Może pomoże.
Po pierwsze nie mam gdzie rozebrać.
Po drugie nie będę ryzykował bo się na tym uja znam.
Że zimny lut to jestem pewien na 95%.
Po kolejne chciałbym aby zrobił to ktoś co to robił już wcześniej itp.
puzon pisze:poszukuję speca-złotejrączki do pompy vp44 psg16 a raczej sterownika tej pompy
-
Gacol
- klepacz

- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Post
autor: Gacol » ndz 05 paź 2014, 23:30
Nie pitol tylko powiedz że w kamiennym piecu opalanym drewnem to może nie wyjść

Mam trochu za daleko. Może mu to Arnold ogarniesz?
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » ndz 05 paź 2014, 23:52
Możemy się zgrać.
Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
Gacol
- klepacz

- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Post
autor: Gacol » pn 06 paź 2014, 12:10
Puzon jak auto zgaśnie polej pompe zimną wodą i sprawdz czy odpali. Jest jeszcze jedna opcja. ale to moge zrobić tylko gdy dostane pompe do ręki.
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
-
puzon
- klepacz

- Posty: 1633
- Rejestracja: ndz 26 paź 2008, 12:36
- Imię: Piotr
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: HitlerSee
-
Kontakt:
Post
autor: puzon » pn 06 paź 2014, 13:38
Gacol pisze:Puzon jak auto zgaśnie polej pompe zimną wodą
Dzięki za radę bo absolutnie nie wpadłem na to 2 miechy temu.
-
emil
- stary wyjadacz

- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Post
autor: emil » pn 06 paź 2014, 16:45
tylko coby Ci kolektor nie pękł

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości